Vitsiniekka. "Täydellinen softa" on kuitenkin aina subjektiivinen, kuten esimerkiksi äänen- tai/ja kuvanlaatu. Joten toiselle juuri sinun mielestä täydellinen softa voi olla aivan muuta. Kuitenkin jostain on aina luovuttava, jotta laitteesta kuin laitteesta saadaan sopivan hintainen kuluttajille. Veikkaan, että jos jokaisella olisi laittaa 1000++ pelkkään tallentavaan niin homma olisi eri.
Huomenta kuunaama. Tuo lause pätee laitteeseen kuin laitteeseen. Et voi saada SLK Mersua Ladan hinnalla. Jos sulla on ollut huonoja kokemuksia Schneiderin laitteista tai olet saanut huonoa asiakaspalvelua ei se tarkoita, että kaikki laitteet ko. firmalta ole huonoja. Jokaisessa laitteessa on vikansa, oli se mikä tahansa. Analogiseen aikaan häiriöt olivat pienemmät, haamukuvat, lumisade yms. Digitaaliseen aikaan se näkyy suurempina ongelmina, kuva tulee tai ei, pätkii jne. Pyydän, että poistut kunnes ymmärrät asiat oikein ja pystyt keskustelemaan asiasta sivistyneesti.:thumbsup:
Toisin sanoen myyjä puhui täyttä p***** kun tutkin boksia liikkeessä.. muuten vaikuttaa ihan kelpo laitteelta, kai?
Mulla käytössä versio 1.31 ja siinä kanavanvaihto on ihan yhtä hidas kuin aikaisemmissakin. Oisko eka softa mulla ollut versiota 1.14. Toivottavasti joskus tulee sellainen päivitys joka nopeuttaisi kanavanvaihtoa...
Tuli eilen haettua kaapelimalli gigantista, ja pukkasi seuraavanlaista ongelmaa: 2 kanavan tallennus yhtäaikaa ei toimi, nauhoitin MTV:ltä ja Subilta ohjelmaa, ja Tv oli Subin puolella, kaikki OK, vaihdoin MTV:n puolelle, ja tulee ilmoitus ettei boksi saa singaalia? Firmiksenä oli muistaakseni 1.08, tarkistan tämän heti töistä päästyäni. Onko muilla esiintynyt samanlaista ongelmaa?
Onhan kytkennät oikein ? - Liitä antenni johto A sisääntuloon ja yhdistä A ulostulo B sisääntuloon Loop Through -kaapelilla.
Tyhmä kysymys, onko tämä Loop Through kaapeli se lyhyt valkoinen kaapeli, joka oli jo pakkauksessa otettaessa kiinni boksissa?
Onko laitteessa ide-kovalevy ? Miten suuria levyjä olette änkeneet laitteeseen alkuperäisen kovalevyn tilalle, toimiiko esim. 500gb tai jopa 750gb ?
Ai se oli jo valmiiksi kiinni, yleensä se ei ole valmiiksi kytketty (muissa boxeissa) ja sen kytkeminen tahtoo hätäpäissä unohtua ja sitten porukka ihmettelee miksei tallenna kuin yhtä kanavaa kerralla En sitten osaa sanoa missä vika Edit: Eiku on tietysti mahdollista että se kaapeli on valmiiksi rikki, minulle on kahdesti sattunut viallinen kaapeli (medion tuotteissa).
Olin näköjään syystä tai toisesta napannut pois tuon valkoisen kaapelin, joten nyt toimii 2 kanavalta nauhoittaminen :thumbsup: