Aku-setti tuli hankittua. Mukana pakkauksessa oli myös kolme englanninkielistä varsin tyylikästä Aku-postikorttia. Kotelon selkämyksen tekstit olivat ikävästi eri korkeudella sarjan edellisiin julkaisuihin verrattuna ja lisäyksenä siihen oli tullut hologrammitarra. Pikaisella vilkaisulla itse sisältö oli jälleen ykkösluokkaista, varmasti tulee olemaan vuoden parhaita julkaisuja.
No noista postikorteista en sano muuta kuin, että täysin erimieltä olen niiden tyylikkyydestä. Selkämyksen hologrammitarra oli hieno, mutta miksi sitä ei ollut edellisissä? Sisältö on viihdyttävää, mutta silti (omaksi yllätykseksenikin) olen parhaiten viihtynyt Silly Symphoniesin seurassa. Akun räyhäämistä ei jaksa katsoa montaa jaksoa peräkkäin.
www.nyt.fi on arvostellut Akun sekä rahastuskokoelmista ainakin Akun. Totesivat kuvanlaadun olevan eri luokkaa (molemmissa sama pätkä).
Disneyn julkaisuissahan on ollut sellainen pyöreä hologrammi takakannessa, tämä "filminauha" on varmaan uutta mallia ja ehkä se jatkossa löytyy muistakin uusista julkaisuissa. Myös itse levyissä oli Hologrammit, tuollaisia ei ennen ole tullut vastaan.
Tässä threadissa on ollut kovaa väittelyä selkänojista ym. Haluaisin vain tietää, että onko tämä suomi julkaisu 19,90 arvoinen(anttilan hinta tällä hetkellä)? Eikös tässä ole laatukamaa joka minuutti?
Eikös sen Stockmannilta saa halvemmallakin. Ainakin oli kanta-asiakastarjouksena, hintaa en muista tarkkaaa, olisiko ollut 16,90 -17,90. Itse ostin sieltä.
Onko kukaan ostanut CD-Wow:n Silly Symphonies R2 peltikotelossa? Pitäisi hommata jouluksi versio jossa suom.tekstit.
Onkohan näitä tulossa lisää R2/suomi -julkaisuina? Tällaiseen vaan törmäsin... http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=564899&p=57&g=72&pa=sr
Tilasin kokeeksi australialaisen julkaisun (R2/R4), jossa on suomenkieliset tekstit, ja se saapui tänään. Yllätyksekseni se oli digipackissa, ei amaray-kotelossa. Digipackin ympärillä ei ole käärettä tai koteloa, vaan pakkaus suljetaan pienellä tarranauhan palalla! Ei puhettakaan peltikotelosta... Toisaalta pakkauksessa on mukana samanlainen 8-sivuinen vihkonen kuin USA:laisissa pakkauksissa; skandinaavisista pakkauksista se puuttunee (ainakin Chronological Donaldista ja Mickey Mouse in Living Colour 1:stä, jotka minulla on). Myös "collectible art" eli postikortti on mukana. The Complete Goofy olisi mukava yllätys suomitekstein!
Ei varmaan kenelläkään ole mitään tietoa uusista suomi-tekstitetyistä julkaisuista? Kolme Suomessa julkaistua olen jo ostanut ja äsken lähti VäriMikki vol 2 tilaukseen ja lisää kaipailisin. Niin, suomi-tekstitykset on näissä sitten aivan pakolliset.
Ei ole Buena Vista liian suurella innolla ilmoitellut noista. Mickey Mouse in Living Colour 2 tulee Suomessa myyntiin 25.11.2005
Kyllä saa: Walt Disney Treasures - Chronological Donald 4.97£ +kulut Walt Disney Treasures - Mickey In Living Colour [1935] 4.97£ +kulut Walt Disney Treasures - Silly Symphonies [1929] 4.97£ +kulut Nämä kaikki julkaisut ovat peltikotelossa, ja niiltä löytyy suomitekstit. Uskallan sanoa tämän varmuudella koska olen tilannut tuolta nuo kyseiset julkaisut.
Joo, kyllähän noita siis sai metallibokseissa, mutta saako enää? Monella keskustelupalstalla on ollut juttua että noi tulee nykyään amarayssa. Koskakohan porukka on viimeksi saanut amazon.co.uk:sta metalliboksissa noita...Aku-boksinhan saa playsta halvalla, mutta entä noi muut?