Itse tilasin tämän kuun alussa ja todellakin sain nuo kaikki kolme mainitsemaani boksia noissa metalli bokseissa.
Tänään tuli Silly Symphonies amazonilta(uk) metalli boksissa. Ainut vika onkin ettei boksi ole samanlainen kuin nuo R1-metallit. :weep:
Mulle tulivat tänään Amazon.co.uk:sta Silly Symphonies ja Chronological Donald — ilman metallikoteloa, vaikka mainoksen kuvassa yhä sellainen on: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0006TL996.02.LZZZZZZZ.jpg. Kaverillehan nuo ovat menossa joululahjaksi, mutta harmittaa silti...
No voi perzes :weep: Huomenissa varmaan saapuvat omatkin levyni samasta liikkeestä (MM in living colourien ohella), ja taitaa siis olla turhaa odotella metallilootia. Taisivat viimeiset kappaleet sitten mennä jo alkukuusta. Noh, sisältö on silti rautaa.
Katselin tänään paikallisessa Anttilassa Suomessa ilmestynyttä Mickey Vol 2:sta (hinta taisi olla 23,95 ). Kuvittelinko vain vai oliko aikaisempien osien hieno, kiiltelevän hopeinen kansi vaihtunut mattaharmaaseen paperikanteen? Muistelisin kuitenkin nähneeni brittien suomitekstitetyssä R2-versiossa kiiltelevän kannen. Muistanko oikein? Kusetetaanko taas Suomi-poikaa/tyttöä oikein olan takaa? Terv. Närkästynyt kuluttaja
Eilen tuli Amazonista paketti, ja metallikotelot olivat Silly Symphoniesissa ja Mickey in Living Coloursissa.
playsta saa ainakin mickey mouse in living colourin metallikotelossa muita ei ole vielä tullut niin niistä en osaa sanoa vielä
Onko muut jo tulleet? Kun tuo Chronological Donald löytyy peltilootana niin olisi kiva saada muutkin samanlaisina.
Minulle myös tuli Silly Symphonies, Chronological Donald ja Mickey Mouse In Living Colour volume 2 muovikoteloissa Playsta, Volume 1 on vielä saapumatta. Tämä siis tiedoksi, mutta minulle henkilökohtaisesti asialla ei ole merkitystä. Sisältö ratkaisee, ei pakkaus.
Amazon.co.uk:sta 19.12. tilattu setti: Silly Symphonies (mattaharmaa) (saapui 29.12.) Mickey Mouse in Living Colour (tin case) (saapui 23.12.) Mickey Mouse in Living Colour 2 (tin case) (saapui 29.12.) The Chronological Donald vol 1 (tin case) (saapui 29.12.) Että tämmöstä sieltä tulee, positiivinen yllätys, P
Pistinpä itsekin tuon Mickey Mouse in Living Colour 2:n tilaukseen, ja eilenhän tuo sitten tuli. Pelkässä muovikotelossa, ei metallilootasta tietoakaan. Kyllähän tuokin pitäisi saada tin casena, kun muut sarjan levyt noissa peltilootissa. No eipä auta muuta kuin laittaa myyntiin tuo normi versio ja odotella tulevaa...