Voitin toissapäivänä Ebay.comista BD-P1000:n €57.25 hintaan (posteineen! :thumbsup: toki voi tulla joku kymppi tullia) ja nyt jännittää hieman että mitkäköhän BD-leffat eivät siinä toimi? Mutta omassa käytössäni tämä soitin ei tule kuin kakkos-soittimeksi ja muutenkin vain muutamille USA eksklusiivisille julkaisuille joten uskon/toivon että tämä riittää minun BD-Region-A tarpeisiini. Olen etsinyt tietoa eri foorumeilta ja toistaiseksi vain muutama julkaisu on todettu joka ei toimi k.o. soittimessa ollenkaan, onhan se maailman ensimmäinen stand-alone BD-soitin... Eli ainakin X-Files ja Leatherheads leffat ei toimine edes uusimmalla firmwarella, mutta mitkä muut leffat eivät toimi teidän soittimessanne? Muutkin vinkit tai kokemukset Samsung BD-P1000 soittimesta kiinnostaa! Edit: kyse on siis A-alueen soittimesta, mutta myös B-alueen soittimista voi jutella tässä ketjussa!
Pari linkkiä: Cachen resetointi (post#7) yms - http://www.highdefforum.com/blu-ray-players/81852-sam-bd-p1000-cheap.html. Firmware (post#1884) yms - http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=688793&page=63.
Nonniin..eipä tämä ikinä Suomeen asti saapunut :hitme: Huomenna lähtee reklamaatio luottokortin myöntäneelle pankille. Toivottavasti sukulainen tullessaan kohta Suomeen suostuu tuomaan mukanansa jenkeistä Toshiban BDX2500 BD-soittimen. Ainakin pesee Samsungin BD-P1000:n reilusti analoogisten HD-äänien ja uusien profiilien osalta. Ehkä tuon Zamzungin peruuntuminen olikin hyvä juttu minulle kun BDX2500 kustantaa vain 30 enemmän kuin BD-P1000 (pioislukien mahd. tulli ) jos nyt se sukulainen suostuu sen roudaamaan. :thumbsup:
muistathan sitten ennen käyttöönottoa ennenkuin pääsee sauhut ulos tms että tarvitset sille 110v jännitteen
Jep, muunnin löytyy jo valmiiksi. Olenpa testannut sen toiminnankin Toshiban jenkki HD DVD-soittimella. Joo itse ulkomailta 5e ostamani muunnin ok, mutta eBay:stä ostamani HD DVD-soitin ei pyöritä muita kuin tavallisia DVD-levyjä. No varaosia sanee siitä soittimesta EU-malliini. Mutta tosiaan minua on kusetettu joko tietoisesti tai epätietoisesti eBay-myyjien taholta jo 2 kertaa kun soittimia olen yriettänyt halvalla huutaa. Molemmat eBay-myyät noin 100% suosituksilla varustetut, toinen vieläpä power seller. En siis eBay:tä soittimien hankintoihin suositelle kenellekään.