Mun herätyskelloradiossa on herättäessä päällä aina Nova (ei taida muita paljon kuulua) ja musta tuntuu että viimeset 2 vuotta on aamusin soinu aina sama kappale - en tiiä edes kenen se on, joku v:n girlpower biisi kuitenkin.... alkuks se ärsytti, nyt nousen nauraen!
Ärsyttävin on se joku leivonnaismainos (kotiuuni?), jossa palohälytin alkaa soittaa jotain tangoa. Ai PRKL, että sattuu korviin.:grr:
Radio Novalla ei taida montaa levyä olla ehkä vain Super hits of 80's, Anssi Kela ja muutama muu. Noh eipä tuota kanavaa ole pakko kuunnella. :/
Ei tiedä itkisikö vai nauraisiko kun kuulee Tena-vaippa-mainoksen naisen kysyvän huolestuneena : "Karkaileeko virtsasi" Ylivoimainen "tunnelman kohottaja" isovanhemmilla vieraillessa...
No jo minä ihmettelinkin kun kukaan muu kuin minä ei ole maininnut näitä mainoksia... Kyllä ne libressetkin saavat aikaan suunnilleen saman reaktion!
Saturday Night Livessä oli mainio pilamainos noista virtsankarkailuvaipoista.Tuotteen nimi oli 'Oops, I Crapped my pants' Ja mentiin off-topic taas minun toimesta.
Se mainos, missä lauma naisia kokoontuu ja alkaa kattoo telkkua ja ykskin pillittää kun on niiiin herkkä kohta - ja sitten siellä puhutaan jostain riivatun keksistä! Tyhmänäkö ne pitää?!? :grr: Ja vaikka tämä on miesvaltainen foorumi niin silti: se sidemainos missä muka kovan näkönen muija iskee silkkihanskalla siteeseen ja näyttää puhdasta hanskaa, jolloin ääni toteaa "katso! ei reunavuotoja!". Siinä mainosfirmassa ei kyllä tiedetä mitä reunavuodot on... :grr: Verenpaine nousee, parempi kun en mieti muita...
Mua on nyt viime aikoina ottanut päähän tämä "virvon varvon" karkki mainos! Mun tietääkseni pääsiäiseen on noin puoli vuotta aikaa! Ei ole oikein hyvä ajankohta tuollaiselle pääsiäis mainokselle.
Nova ärsyttää yli kaiken. Toissa kesän autonkorjailuhommissa (joissa minä toimin lähinnä hyvinkoulutettuna työkalujennoutajana) autotallin "hifi"radion ainoalta kuuluvalta kanavalta soi Nova, ja ne mainokset... arrhhgg! :grr: "Isi onko ideoita kun autossa ei oo videoita.." ja "xxx sekä AEG, Teknisillä oottelee, Whirpool sekä Rosenlew, niillä viilenee!" Uskomatonta, että ne soivat vieläkin päässä, melkein puolentoista vuoden jälkeen. Olen ollut sitä mieltä jo kauan, että tarvitsisin jonkinlaisen tyhjennyksen pääkoppaan, siellä nimittäin on ihan liikaa turhaa tavaraa tilaa viemässä. :hitme:
No mitäs sitä nyt mainoksia jäisi tvstä katselemaan... haen leivän siinä välissä yleensä No jos nyt jotain ärsyttäviä niin se joku moottoriöljymainos jäi mieleen jossa kaks autoa (sininen ja punanen) juttelee toisille jotain että "Sullahan on pakki sekasin" ja toinen että "Ptruuptröö" jne. Osaa olla sitte kypsää tavaraa. Onhan niitä vaikka mitä.... suurin osa mainoksista oikeestaan on:hitme: Radiokanavia ei tuu kuunneltua ku ei ole pyörässä radiota. Pitempiä matkoja jos tulee ajeltua niin tietenki, mutta ei ne onneksi jää päähän ku kuulee vaan joskus.
Ei niitä kaikkein onnistuneimpia tuotenimiä Suomen kielelle, varsinkin kun tietää miten tuo täällä "lausutaan". Saksassa sama tuote on varmaankin Persil Mega-arsch
Ehdoton "suosikkini" on kolmoselta tuleva "Valot päällä, valot poes". Siinä mainostetaan jotain kännyn kuoria, jotka loistaa pimeessä... Järkyttävää tavaraa.
Heh, omasta mielestäni tuo valot päällä-mainos on ehdottomasti "paras" ärsyttävä mainos-kategoriassa. Siis positiivisessa mielessä. Se typy ylinäyttelee sen roolinsa niin selkeästi ilmeineen, ettei se voi olla muuta kuin ärsyttävä, mutta samaan aikaan hymyn huulille nostattava.
Hehee.. meillä tuo menee labroissa lähinnä näin: voi-voi-voi-voi v*ttu, voi-voi-voi-voi stana.. voi-voi-voi-voi-voi TAIKINA! Ja sehän on varma että jos jotain pitää voi taikinasta alkaa tekeen niin se on ihan varma että en tee sitä Myllyn parhaasta voi-voi-vitun-voi taikinasta. Mutta toisaalta, ihan hyvin tuo on asiansa ajanut, en mä ennemmin ois osannut sanoa yhtään voi-taikinan valmistajaa Toinen yhtä rasittava, yllättäen Novan mainos sekin, on Say Fuji!-mainos.