Eikä tarvitse olla mikään älykkökään, kunhan on tarpeeksi iso lataus räjähdysainetta. Jos tietää, ketä on vastassa, osaa kyllä keksiä keinot, oli sitten vastassa 32 yliopisto-opiskelijaa tai erikoisjoukkojen miestä. Kyllä ne SWAT-miehetkin tottelevat sirpale-efektillä varustettua latausta. Toisaalta taas räjähdysaineiden käsiinsä saaminen on (Yhdysvalloissakin) hankalampaa kuin käsiaseiden. Joka tapauksessa kylmä tosiasia on, että väkivalta vain lisää väkivaltaa, eli aseenkantopakko antaisi jokaiselle ihmiselle mahdollisuuden lähteä näyttävästi totaalisen blackoutin sattuessa.
joo, antaisitko aseen tuolle porukalle joka ei osa kytkeä ja käyttää digiboksia ilman opastusta DVB-G trollaa puolitosissaan
Ja jenkeissä kaikki hullut ryömivät nyt ulos koloistaan... http://www.usatoday.com/news/education/2007-04-18-school-threats_N.htm
eilen bagdadissa kuoli 200, missä kuvat kuten tänä päivän IS:ssä tuosta jenkkien tapauksesta. mitenkään väheksymättä tragediaa.
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1354390 Kaikki Oldboyn katsoneet ovat potentiaalisia murhaajia.
Minä olen katsonut Oldboyn, olen luonteeltani ujo ja hiljainen sekä lisäksi minua kiusattiin ala-asteella
Jälleen yksi kouluammuskelu, tällä kertaa Pohjois-Illinoisin yliopistolla. Ainakin 18:aa ihmistä ammuttu. Iltalehti CNN uutisoi, että olisi kaksi kuolonuhria ja ampuja on myös kuollut.
Eipä tuosta ollut oikein missään mitään varmaa, 4Chanissa väittivät että kuolonuhreja ei olisi lainkaan ja ampujakin olisi saatu kiinni elävältä, tiedä sitten mikä on totuus, eiköhän tuo oli aamulla selvennyt... Nyt nukkumaan ja huomenna kouluun. :sleep:
CNN:llä on tällä hetkellä suorassa lähetyksessä paikalta että olisi 5 kuollutta (ampuja mukaanlukien) ja 18 loukkaantunutta.
Eikös näitä ammuskeluja ole ollut rapakon takana nyt miltei joka viikko? Edellinen kolme uhria vaatinut kouluammuskelu tapahtui helmikuun 8., missä nainen ampui kaksi muuta ja sitten itsensä ja helmikuun 2. päivänä mies ampui viisi naista Tinley Parkissa ostoskeskuksessa. Aika synkäksi on meno mennyt.