Täältä löytyisi Discshopiin 5 euron arvoinen alennuskoodi yli 30 euron kertaostoksesta. Koodi on voimassa enää huomisen, joten sitä on turha hamstrata mahdollista myöhempää käyttöä varten. Lähetän koodin ensimmäiselle henkilölle, joka sitä kyselee yv:n välityksellä. Pannaan nyt suoraan tähän kun ei ole kyselyitä tullut: LUXHdzA3
Amazon.co.uk £30 lahjakortin ostolla £7 voucheri http://www.amazon.co.uk/b/ref=as_li...=gc_promo_janb30g7_deals_v1&tag=twitfeed0b-21
Jollekin köyhälle kitupiikille 5 euron alekoodi cp=cdoniin: j34HJKf32. Ostettava 20 € arvosta. Itse yritän lopettaa asioinnin tämänkin paskapuljun kanssa. Jonkun kuppasen elokuvan voi joskus ostaa. Voimassa tämän päivän.
Tämän oli jo joku kerennyt käyttää. Tähän koodi hommaan kyllä pitäis tulla joku selvyys että vain kirjautunut jäsen näkisi noi koodit.
CDON -20% elokuvista, voimassa 7.3. asti xYPZRuFw En huomannut koodin yhteydessä mitään käyttörajoituksia, mutta yleensä näissä on 1 kerta/asiakastili ja ei ennakkovaraustuotteita.
Saksan Amazoniin vastaava lahjakorttitarjous kuin juhaan linkkaama. Wir schenken Ihnen 8 EUR beim Kauf von Amazon.de Geschenkgutscheinen im Wert von 30 EUR oder mehr Eli siis 30 €:n tai suuremman lahjakortin ostosta saa vuorokauden kuluttua 8 €:n alennuskoodin. Alennuskoodi on voimassa 15.6.16 asti ja käy vain Amazonin itse toimittamiin tuotteisiin. Lahjakortti toimii 10 vuotta maksuun kaikesta. Tarjouksen hyödyntäekseen pitää klikata "Hier klicken um teilzunehmen", ja toivoa, ettei tule viestiä "Leider sind Sie für diese Akion nicht teilnahmeberechtigt."
CDON.comiin: Muistathan käyttää alennuskoodiasi, jonka arvo on 10 €. Käytä koodia kassalla, jolloin hinta korjaantuu automaattisesti. Tarjous koskee yli 20 € ostoksia. Koodi: iyhbAPX61 Tarjous on voimassa 10.04.2016 asti ja käytettävissä ainoastaan yhdellä ostokerralla.
Eipä tule itse käytettyä syntypäiväetuja, joten käytä pois jos tarve. cdon.com 5 euron alennuksen yli 20 euron ostoksesta. Koodi on voimassa 06.08.2016 Koodi: iih6RXR20 Discshop 5 € lahjakortti Koodi: uVK4QrYE Koodi on voimassa 2016-08-06 asti!
Samoin oli discshop käytetty. Kiva kun joku antaa koodeja jos itse ei käytä. Yhtä kivaa olisi ilmoittaa kuka on käyttänyt koodin niin ei turhaan tekisi ostoksia ja huomaa koodia käytetyksi. Tärkeempää kuitenkin koodit saada jakoon muiden iloksi. kokeillaan toiste uudestaan jos tilannetta tulee eteen.
Koodit on voinut käyttää joku näitä eri foorumeiden koodiketjuja puoliammatikseen kyttäävä ulkopuolinenkin. Siis sellainen henkilö joka ei ole jäsenenä, eikä siksi myöskään ilmoittele yhtään mitään. Toisella tekniikka-aiheisella foorumilla on aika pitkälti siirrytty toimintamalliin, missä ilmoituksessa lukee vain tyyliin "tarjolla cdon -5€ koodi, pyydä yksityisviestillä". Vaivalloisempaa toki, mutta toisaalta sitten koodit pysyy vain jäsenistön piirissä.
Koodi vanheneekin nopeasti eli jo tänään. Siispä jos @Phinor tai joku muu on kiinnostunut, niin kättä pystyyn ja laitan oman koodin yksärillä. edit. Koodi jaettu eteenpäin.