Olihan sinne niitä -10% vouchereita jaossa kun niitä ilmaisia leffoja jaettiin syksyllä vai millonkas se nyt olikaan... Muuten niitä vouchereita taitaa saada lähinnä vaikkapa korvauksena postikuluista jos lähettää jotain postissa hajonneita tuotteita takaisin.
Easter Voucher Giveaway! win a Free £1.00, 50p, 25p or 10p CD WOW! Voucher! hxxp://www.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=15051_1
No eipä näytä enää toimivan. Eilen testasin päivällä moneen kertaan, mutta jäi sitten hyödyntämättä.. Tuolta sen eilen kuitenkin löysin.
Sivulta löytyvä 20 prossan alelinkki pelitti ainakin äsken viiden maissa kiitettävästi. Pari pre-order criterionia lähti mukavaan hintaan. (Vaikka ei siitä lähtemisestä voi olla vielä varma, sillä sikaukkona menin tiputtamaan voucherilla sen yhden vaivaisen punnan.)
Mulla ei ole sitten yhtää tuuria näitten linkkien kanssa. Äsken kävin tuon -20% linkin läpi, silleen että vaihdoin numeroa 1-15. Parissa kohdassa punta kyllä hävisi pois mutta ei 20%:ia :hitme: Onko teillä jotain erityisjippoa näihin? Kerro Claude sitten peruivatko tilauksen.
Toimi taas aamusta noin klo 18 asti tuo linkki. Tosin luin tuolta toiselta foorumilta että jollakin oli jo peruttu tuon kautta tehty tilaus (en tiedä käyttikö samalla voucheria) ja voi olla että noita nyt aletaan perumaan. Viime viikon sunnuntaina tuon kautta tilaamani paketti tosin eksyi tänään onnellisesti perille. Uutta tilausta en tänään tuolla linkillä mennyt tekemään.
Tässä on nyt mennyt 2½ tuntia eikä wow ole älähtänyt. Yleensähän reagoivat parissa tunnissa. Oon ajatellut sillä viisiin, että ennakkotilauksissa ei välttämättä jää niin helposti kiinni. Siis jotenkin niin että pre-order -tilauksia ei aleta heti käsitellä eikä vilunki pistä ainakaan välittömästi silmään.
Onkos dvdsooniin mitään muita alennuskuponkeja ku toi SWAPSMA05. Toi kun sanoo, että Single Use Coupon Already Used Edit: No heti löyty sit googlellaki TIMESMA05 SEARCHMA05 SWAPSMA05 CHECKMA05
Juu ei vaikuta mitenkään hintoihin jos omistaa fidelity cardin... Eli ei ainakaan vähään aikaan -20% hinnoista :weep:
Soonin kupongit eivät toimineet enää ainakaan minulla. Huomasin tilauksessa olleen tuotteen hinnan tippuneen, joten peruutin tilauksen ja laitoin uutta vetämään. No eihän se alennuskoodi enää toiminutkaan, tuloksena miinusta 0,35CAD. :hitme: