Per käyttäjä taitaa olla. RACn -5% lienee voimassa vielä kuun loppuun asti myös: ohjeet ja uusi linkki.
The Hutissa pitäisi astua voimaan tänään klo 14 Suomen aikaa alekoodi MOVIE10, jolla pitäisi nimen mukaisesti irrota 10 % ale DVD- ja BD-julkaisuista. Kampanjan on määrä olla voimassa 24 tuntia.
Tässäpä jollekulle CD-WOW alennuskuponki. Käyttäkäähän pois, menee vanhaksi pian. Your voucher code (£1.50): SKNY5 8BYWK 7I19Q WR7 Voucher expiry date: 23 April 2009
DVDTalkin puolelta kopioitu: "...the title, HEYNOW is working again for 20% off + free shipping at secondspin.com. As usual, it's anyone's guess just how long it'll be active." Ovat kuulemma nostaneet hintoja...
DVDTalkin foorumilta tämäkin: Expiration Date: 5/10/2009 Coupon Code: 22593 Coupon Description: 10% off your DVD purchase when you spend $40 or more! Also codes "22590" for CD's and "10OFFBOOK" for books, same purchase requirement and expiration date.
Tuo ei näköjään koske blu-ray -levyjä. Äsken testasin ostaa ostoskorin sisällön, jossa oli vajaan 40 dollarin dvd-boksi ja 15 dollarin blu-ray, eikä alekoodia hyväksytty.
Boostep.fi Koodilla BOOKEVAT09 10% alennus kaikista elokuvista, TV-sarjoista ja pöytäpeleistä. Alennus koskee myös jo tarjouksessa olevia tuotteita. Ei tietoa kuinka kauan on voimassa.
"For three days only, save 20% plus free standard or international shipping on all orders! Just use promocode SSBIGMAY at checkout - but hurry, this offer expires 5/10/09!"
Discshop tarjoaa sinulle 5 alennuksen! KOODISI: ygEedHqf Tarjous on voimassa 31.5.2009. saakka ja voit käyttää alennuksen ainoastaan kerran.
no itse olen platina enkä ole saanut yhtäkään alennuskoodia enkä muita tarjouksia (itseasiassa samat tarjoukset näyttää olevan kulta kuin platinallakin.. ja jossainkohtaa mainostettua "platinat saavat jonkun lehden tilata ilmaiseksi" ei myöskään mitään kuulunut prkl...)
en ole varma, että olenko ikinä edes tilannut Dischopista, silti alennuskoodi tuli. Todennäköisesti yhden levyn olen joskus tilannut. Mielestämme on liian kauan siitä kun olemme antaneet Sinulle huipputarjouksen! Siksi haluamme antaa Sinulle hyvän syyn käyttää palveluamme ja laajentaa kotiviihdehyllyäsi. Nyt voit vapaasti valita tuotteen meiltä ja tarjoamme siitä viiden euron alennuksen!
Itse platina-jäsen ja muutaman kerran vuodessa tulee discshopin lehti. Viimeksi taisi tulla viime kuussa. Alennuskoodeja en kylläkään ole saanut yhtään.