Kolmoskaudesta: Spoiler Huhhuh, alkoipas jenkeissä kolmoskausi, eikä sellaista alkua näkynyt jota pelkäsin. Toivottavasti linja jatkuu, eikä vekotin ole se mitä pelkään.
LOPETTAKAA NYT HITTOLAINEN TUO SPOILEREIDEN KERTOILEMINEN. Eihän niitä tosin ole pakko katsella, mutta elekää ny hyvät immeiset enää kiusatko Asiaan - Aliaksen 2.kausi alkaa ihan pian ... 16.10.2003 alkaa! Tässä linkki :naminami:
Pitäisin kommenttejani(spoilereitani) sieltä lempeimmästä päästä, ja asianmukaisesti merkkasinkin ne vielä Että on kyllä ihan oma häpeä jos ei hiirikäsi pysy kurissa (tähän voisikin heittää pitkän tilityksen spolereista jotka tulee varottamatta puuntakaa, vaikkapa N:n leffan trailerispoilerit. Ei sitä koko juonta tartte kertoa)
Tokkeensa tokkeensa. . . tuo nyt oli vain heitto. Itse odotan kakkoskautta innolla, mutta täällä turistaan jo kolmoskaudesta jotenkin se saa olon todella levottomaksi Eilen ennen Boomtownia tullut Alias 2.kauden "teaser" oli kyllä nannaa :love:
Itse katselen S1:stä dvdrippien avulla kun intissä olo pilasi hieman enkä nähnyt s1:stä yhtään jaksoa kun TV:stä tuli. Nyt ollaan menossa jaksossa 6, joten kiirettä pitää
Eilen Krissen aikana tuli kyllä sellainen "ahaa-elämys", että onneksi muistin katsoa - oli kyllä loistojakso :love:
Ja ensiviikolla vuorossa Suomi jakso! Olin vähän pihalla tuon sarjan alusta, kun jäi keväällä muutamat viimeiset jaksot näkemättä.
Vauhdilla taas jatkui. Jaksosta oli hauska spottailla (olivatko sitten tahallisia tai tahattomia) kaikenlaisia viitteitä eri elokuviin. Esim. Face-Off -valmistelut, adrenaliinipistos sydämeen jne.
Sama täällä - oman mielikuvituksen varaan jäi kyllä Spoiler se punainen pallo, joka muuttui vedeksi ja Spoiler miksi Khasinau leikkeli niitä äijiä siellä kellarissa?! ihme touhua, mutta ensi torstain Hesa-jakso voi olla kyllä enemmän kuin mielenkiintoinen - missähän se on kuvattu (oikeasti)
Niinkuin edellisessä viestissä jo kirjoitinkin niin eikös tuossa oltu selvästi vaihtamassa kasvoja kunnon Face-Off -tyyliin.
Eli muistaakseni, joku mainitsi asiasta Hohto forumilla, että kuvaa tulee pikku glippi kauppatorilta ja loput on kuvattu LA:ssa studiolla. Et sillein.
Mjoo... Spoiler Lähinnä hotellissa.. Odotin innolla kuulevani suomen kieltä, mutta lähimmäksi pääsi venäläisellä aksentilla väännetty englanti.
Spoiler Mitä sinä luulit sen olevan? Minulla oli kyllä aikamoinen pettymys jos nyt jäi tohon mitä ne on nyt sanonut, eli ei loppujen lopuksi mitään. Minä olin odottanut jotain laitetta joka olisi herättänyt itse Rambaldin henkiin tai luonut aikaportaalin joka tuo hänet nykyaikaan aikomuksenaan hallita maapalloa ja Sloan olisi toiminut hänen kakkosmiehenä. No ehkä liian mahtopontista käännettä odotin...
Onkohan tällä kaudella odotettavissa parempaa laatua kuin ensimmäisen kauden alussa (jolloin viimeksi sarjaa katsoin). Ainakin silloin oli vielä siinä draaman puolessa käsikirjoittajilla opettelemista, vaikka kovasti sitä yrittivätkin välillä... Mutta onko jollakulla kokemusta? Hämeen Sanomissa joku kriitikko kehui toista kautta ihan kauheasti, mutta haluaisin vähän useamman kuin yhden mielipiteen ennenkuin annan sarjalle toisen mahdollisuuden.