Axelmusic.com

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Mellon, 01.04.2004.

1. Alobek

Alobek Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    8
    Odottelen tässä ensimmäistä tilaustani AxelMusicista (viime viikolla postitettu Spider-Man 2 Gift Set). Millaiset kokemukset kaupasta tilanneilla on lafkan postitusajoista? Firma itse lupaa "5-14 days", onko yleensä teillä ollut lähempänä viittä päivää vai tuota kahta viikkoa?

2. Marski79

Marski79 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Oma tilaus meni seuraavasti.
    Tilaus 21.1, (olivat ilmeisesti loppu ja saivat varastoon 27.1) lähettivät 27.1 ja perillä oli 4.2.

3. Xaeron

Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    6
    Itselläni meni kuusi arkipäivää. Viimeisin tilaus kanssa ollut spidu 2 gift set.

4. Alobek

Alobek Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    8
    Kiitos pikaisista vastauksista. Hyvällä tuurilla Spindelmannen odottaa maanantaina postissa. *kop-kop*

5. Miggus

Miggus Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Juuri äsken hain postista ensimmäisen Axelmusicin tilaukseni. Tämän ensimmäisen tilaukseni perusteella en voi muuta kuin suositella ko. kauppaa, sen verran hyviä kokemuksia oli.

Ensinnäkin tilaamani tuote, Original Monsters Collection :king:, oli heiltä tilapäisesti loppu. Tiesin että luultavasti joudun odottamaan ennekuin he sitä saavat, ja niinhän se olikin. Noin kuukauden jouduin odottelemaan, joka ei minua pahemmin haittaa tottuneena DVD Soonin toimintaan eikä minulla muutenkaan ole kiirettä, jonka jälkeen sain ihan henkilökohtaisen viestin. Viestissä he tietenkin pyytelivät anteeksi, että olen joutunut odottelemaan näinkin kauan, ja lisäksi lupasivat, että tuote on postissa viimeistään ensi maanantaina (viestin sain torstaina 17.3) ja lupaus piti. Kirsikkana päälle antoivat vielä 5€ voucherin. Ja nyt kun itse pakettikin saapui, niin voi vain sanoa, että olipahan sellainen paketointi ainakin tälle boksille, että saisivat kaikki muut DVD:tä myyvät lafkat ottaa mallia. Boksi oli pakattu itseään noin kolme kertaa suurempaan pahvilaatikkoon hienosti lopputilan täyttäneiden pakkauspehmusteiden keskelle.

Jos kaikki isommat boksit pakataan näin niin luultavasti pysyn Axelmusicin asiakkaana ainakin boksien kohdalla, mikäli hintaero muihin kauppoihin nähden ei ole huomattavan suuri. Miggus suosittelee :thumbsup:

6. Kalza

Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    3
    Juuri tuon saman boksin tilailin itsekin, ja oli kyllä uskomatonta miten hyvin oli pakattu. Postikusti oli onnistunut ängemään jotenkin tuon postilaatikkoon, mutta postilaatikon kansi ei ollut mennyt enää kiinni ja oli kunnon sadekin sinä päivänä... Meni muutama minuutti että sain revittyä paketin pois postilaatikosta, ja oli kyllä kunnon ketutus päällä kun katsoi todella repeillyttä, märkää, kaikin puolin kärsinyttä pakettia siinä.

Noh, sitten kotiin ja pakettia availemaan. Ihmetys oli kyllä suuri kun Monsterit löytyivät TÄYSIN ehjänä sieltä sisältä :D

Aivan uskomattoman hyvin pakattu, ei olisi millään uskonut että siitä paketista olisi tullut mitään lähellekään ehjää ulos. Axelmusicissa on mulla kaikki vähänkin isompi kyllä pakattu aina loistavasti, niistä saa aina kivat kasat kuplamuovia ja muuta pakkausmateriaalia omaan käyttöön :)

Ja palvelukin on aina ollut loistavaa, ehdottomasti paras liike netissä missä olen ikinä asioinut.

7. Terris

Terris Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    4
  8. Xaeron

Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    6
  9. Aikavaras

Aikavaras Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eli siis millä valuutalla tuolta nyt sitten kannattaa tilata? Tanskan kruunuina?

10. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä olen tilaillu ihan €uroilla. Jotakin tuotetta vertailin, niin punnilla maksettuna olis ollu kalliimpi kun eurot.

11. Eastwood1

Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Tällä hetkellä ei ole ainakaan vielä mitään hyvää sanottavaa puljusta. Okei, pakkauksia toki on hehkutettu, mutta pitääkö pakkausten takia joutua odottamaan tuplaten kauemmin kuin esim. Cd-Wow:lla? Tilaus lähti postiin viikko sitten perjantaina, joten aikaa on kulunut suht reilusti, kun taas kaverin tilaus (tilasi myöhemmin kuin minä) Wowsta, tuli jo maanantaina. Meni neljä päivää.

12. Kalza

Kalza Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    3
    Eipähän tuo firman vika ole jos posti ei aina toimi. Tietäisitpä miten ne paketit jo Suomen postissa kulkevat, saatikka sitten tuolla ulkomailla :D

Kyllä Axelmusicista on itselleni tullut nopeasti paketit aina lukuunottamatta viime joulua, jolloin koko posti oli kaikkialla muutenkin ihan tukossa. Wow'sta odottelen parhaillaan useampaa pakettia, kaikissa on mennyt yli viikon...

13. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Meikäläiselle tuottaa suuria vaikeuksia ymmärtää, miten jotkut aina jaksavat syyttää DVD:t myyvää ja postittavaa firmaa kuljetusten mahdollisista myöhästelyistä. Axelin paketit lähtevät Saksasta, Tanskasta tai Hollannista. CD-Wowin varmaankin aina samasta paikasta? Tällä saattaa tietysti olla vaikutusta, koska kansainvälisen postin kulku on usein melkoista arpomista. :)

14. Kof

Kof All praise the Infanta Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itsekin olen noiden toimitusaikojen kanssa sen verran kärsimätön että kyselin 30.10. lähetetyn paketin perään eilen. Vastauksena seuraavaa:

En sitten tiedä tuleeko isompikin lasti tilauksia mutkan kautta.

15. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllähän sen nyt järkikin sanoo, että ei se voi firmasta johtua, mutta miten selität sen, että Wow:lla menee keskimäärin alle viikko, kun leffa on laatikossa (ainakin itsellä) ja nyt on karvan vajaa kaksi viikkoa odoteltu pakettia axel musicista.

16. niiles

niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Malttia malttia. Kyllä ne sieltä tulee, kelaile vaikka dollaritrilogia pari kertaa etu- ja takaperin läpi jos ei ole muuta katottavaa.
    Itselläni neljästä tilauksesta Axelmusic on toiminut mainiosti. Paketit on tulleet (kaikki olleet varastossa) noin viikossa.

17. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllä toki katsottavaa löytyy, mutta pikkuhiljaa rupeaa kämmenet hikoamaan ja pieni odotuksen poikanen valtaaman jokaisen postin haku reissun. Huomenna tulee, siihen luotetaan.

18. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Itse tilaan aivan mistä sattuu ja milloin sattuu(mutta en sentään mitä sattuu!:)). Ainoa kauppa, mistä lähetykset ovat tulleet _aina_ viikon sisällä, on britti amazon. Myös korean pojat ovat väläytelleet nopeuttaan, mutta uusin paketti ei ole vieläkään saapunut. Eli se siitä! Olisi kyllä hienoa, jos perus airmailille olisi jonkinlainen tarkka seurantasysteemi. ;)

19. Eastwood1

Saadut tykkäykset:
    1
    No johan nyt on perkele. Nyt rupeaa kyseenalaistamaan jo naapureidenkin moraalikäsityksen, jos paketti on mennyt väärään laatikkoon. Jos ei tällä viikolla tule, niin vihainen meili lähtee kyseiselle lafkalle.

20. trgo

trgo Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    5
    Tänne on parin viikon aikana saapunut kaksi tilausta axelista. Postin sedät ovat varmaankin tunaroineet pakettisi kanssa. ;)