Kaukankos porukoilla on kestänyt lähetykset? Mulla lähti pari leffaa tulemaan 9.9 eikä vielä ole näkynyt...
6.9 tilasin ja muistelen että myös 9.9 olis shipped tilaan menny, ei oo stallonea näkyny postiluukussa sielhä o 6-11 days joten viel o aekoo jou
Voipi olla että niiden halvat toimituskulut-kamppis on poikinut runsaasti tilauksia. Tulihan niiltä meiliä jonka mukaan voi kestää jopa 28 päivää toimituksessa... No, odotellaan rauhassa.
Tänään tipahti luukusta ensimmäinen tilaamani leffa. Ykkösalueen pätkä mutta pitäisi toimia, ainakin nettisivujen mukaan on region free...
8.9. laitoin tilauksen menemään ja 9.9. AxelMusicin mukaan lähetetty. Vielä ei ole näkynyt. Turhan pitkät toimitusajat kyllä ja tuo 28 päivää ennen kun asiasta voi reklamoida tuntuu myös pitkältä.
Ilmeisesti kadonnut, sillä itsellä ei ole koskaan mennyt paketin lähettämisestä seitsemää arkipäivää enemmän, kun on tipahtanut laatikosta.
Mulla toinen tilaamani leffoista tuli siis viime viikolla, toinen vielä antaa odottaa itseään. Jos ei maanantaihin mennessä ole tullut laitan postia.
Tänään oli tullut Fifth Element BR joten asia kunnossa. Lähetyspäivä oli 9.9 joten jonkin aikaa sain odotella.
Aika paljon vaihtelee. Olen tilannut 3 BD:tä Axelmusicista (kaikki jenkkiversioita), ja toimitusaika on ollut 4, 4 ja 5 päivää.
Joo, tuntuu vaihtelevan. Tuli kuitenkin luvatussa ajassa joten eiköhän tuolta tule useamminkin tilattua, hinnat kuitenkin ihan eri tasolla kuin suomessa. Leffat tuli vissiin eri paikoista, ainakin pakkaukset olivat erilaisia...
Tilasin 2.10 kolme dvd-kausiboksia, kaikki tuli yksitellen pakattuna niin että ensimmäisessä ehti kulua 4 arkipäivää ja viimeisessä 8. Ei valittamista.
Mistäs lähtien tämä sivusto on käyttänyt "Verified by Visa" -juttua? Ajattelin vaan, kun yli 2 vuoden tauon jälkeen ostin tuolta hieman tavaraa, niin maksaessani ja täyttäessäni korttitietojani se hyppäsi OP:n sivulle ja pyysi minua varmentamaan rahasiirtoa. Ei siis mitään negatiivista, vaan päinvastoin. Milloin tällainen on tullut? Jaha. Ja tuli viidessä arkipäivässä perille. Aika nopeata toimintaa jälleen kerran. Varastot näyttäisi olevan Saksassa, sillä saksalaisia merkintöjä on kuoressa.
Viisi arkipäivää toimitusaika, ehti Close Encounters of the Third Kind BR jouluksi vaikka viime viikolla tilasin. Osaavat näköjään pehmustaa oikein, aavistuksen tanakka BR-levykotelo saapui virheettömänä perille. Saksan varastosta tuli. Luottokorttimaksussa oli merkintä Tanskasta - ilmeisesti yrityksen pääpaikka on sitten vielä siellä.
Tänään alkoi jokin kamppis, jossa postikulut 0,01 $ / 100g. Tiedä sitten, että kuinka pitkän aikaa kestää.
Ihan kiva kamppis, mutta omat ostokseni jäivät tekemättä. Annoin check-outissa luottokorttitietoni, mutta jostain syystä Axel heitti error-tekstin, jossa kehotti tekemään PayPal-maksun. Lahjoitin siis visatietoni turhan takia. Lisäksi maksaa voi vain dollareissa (USAn ja Kanadan) huonolla kurssilla.