eihän nyt tietystikään, mutta warnerille on ihan turha lähettää noottimeilejä. huonot odotusarvot vastaukselle/lukemiselle. mutta mikäli amazon saa tarpeeksi huonoa palautetta asiakkailtaan, saattaa tieto siitä päätyä warnerillekin asti. ja siitä saattaisi olla oikeasti jotain hyötyäkin!
Ei tietenkään. Amazon on paras nettipulju asiakaspalvelussaan. Ei mitään vihaista noottia sellaiselle viitti lähettää. Warnerille voisikin kun ovat kupanneet R2-julkaisun kanssa kuukausitolkulla ja kehtaavat myydä levyt tällaiseen paskaan käärittynä. Onko kellään e-mail osoitetta Warnerin asiakaspalautukseen?
Aivan, mutta jos Amazon saa paljon paskaa niskaan tuosta niin voi olla, että ensi kausi ei saakkaan niin halpaa hintaa tai koko paska poistuu myynnistä.
Tässä vaiheessa kannattaa varmaan muistuttaa, että Babylonin S3 R1 paketti pyörii R2-laitteissa, koska noista levyistä (ainakin jostain tuotantoerästä) on unohtunut koodata levylle regionkoodi... (Eli modaamaton dvd-soitin pyörittää ns. R1-pakettia mukisematta)... Käytännössä R1 on siis R0, ainakin omien kokemuksieni perusteella (kts. aikaisempi viestini asiasta). Katsastan tänään postista hakiessani oman Saksapakettini ja päätän sitten josko pitäisi ostaa sittenkin Ameriikasta...
Jos ostat musiikkikaupasta in uterus -fanipaidan, ja siitä aukeaa sauma eka pesussa, et kiikuta sitä takaisin kauppaan vaan reklamoit Fruit of the Loomia? :hitme:
Olin ilmeisesti keskimääräistä onnekkaampi. "Vain" kaksi levyä irti ja lievästi naarmuilla. Pikaisen testailun perusteella molemmat kuitenkin toimivat. Pitää vielä harkita laitanko vaihtoon. Laittakaahan kommenttia tännen kun saatte Amazonilta vastauksia.
:hitme: Niin no palautukset tietenkin lähtevät Amazonille, sehän on nyt sanomattakin selvää - ja he hoitavat asiaa siitä eteenpäin. Mutta Warner sen tuotteen on kuitenkin valmistanut ja he ovat vastuussa tekemistään tuotteista. Kuten jo edellä mainostin ei ole amazonin vika että warner tekee niin kehnoja tuotteita (tietenkin edellä on mainittu että pistämällä viestiä amazoniin viesti ehkä menee paremmin warnerille asti on totta: ja itsekin pistin noottia amazonille juuri sen takia että pistäisivät reklamaatiota eteenpäin). Täytyy vain toivoa ettei amazoni vain kokonaan kyllästy leikkimään noiden lootien kanssa, mutta jos niin käy on ne kaksi viimeistä sitten henkittava vaikka jenkkilästä vähän korkeampaan hintaa. Ehkä jotain oli kuitenkin mennyt viime kerroista läpi kun olivat jotain yrittäneet saada aikaan. Oliko se hyvä vai huono asia nähdään tuloksessa. Se mistä Warneri saattaa välittää on kirjotella Warnerin kansainvälisiin foorumeihin tms. vuodatusta (ei ne välttämättä kerkiä niitä heti poistamaan tässä on hyvä paikka aloittaa http://boards.warnerbros.com/
Sama vika rahikaisen boxissa kuin muillakin. Kolme levyä irti ja pienillä naarmuilla. Ei kuitenkaan mitään sellaista ongelmaa tälläkään kertaa, josta ei Skyworth, tuo traktori DVD-soitinten joukossa, olisi selvinnyt -- kakkosboxin kanssa nyt tuli yhdessä jaksossa pari pikku nykäystä skraadin takia, muttei mitää fataalia sentään. Levyjen korvaamista ei siis taida jaksaa puuhata. Palaute boxin kiinnikkeiden huonosta laadusta lähtee Warnerille, jos joskus viitsin sellaisen kirjoittaa :sleep: Tuttavalla kävi vähän pahemmin: tosin vain yksi diski oli irti kiinnikkeistä, mutta "vahinkojen mininimoimiseksi" pakkaamo oli jättänyt kaksi levyä kokonaan pois setistä
Jeps sama homma, toivottavasti saisi kasattua edes yhden paketin (Tod.näk ei) Muuten ihan kiva, mutta vastasivat sitten tuohon englanniksi lähettämääni mailiin saksaksi. Babelfish vähän helpotti ymmärtämistä, mutta sitä en aivan saanut että pitääkö paketinpäälle kirjoittaa joku palatusnumero tms?
Mihin osoitteeseen lähetitte mailia? Minä koetin arpoa ulkomuistista jonkun osoitteen, mutta se tuli bumerangina takaisin eikä palautelomakkeen kautta lähetettyyn viestiin ole tullut mitään vastausta.
Joo, boxi tuli ja 4 irti -> levyä oli naarmuilla. Pitänee pyydellä uusi paketti, minäkin haluaisin sen hyvän kysely emailiosoitteen tuohon.. On muuten kypsät levykiinnikkeet tuossa 3 boxissa, levy taipuu ja saa pelätä rikkovansa sen.
english@amazon.de vastasi palautelomakkeella lähetettyyn mailiin, mutta näemmä laittoi kolme boksia tilaukseen, vaikka pyysin vaihtaa vain yhden.
Eivät taida enää laitella uusia boxeja tilalle ennenkuin neuvottelevat asiasta Warnerin kanssa, ainakin tämmöinen meili mulle tuli english@amazon.de:ltä: Dear Customer Thank you for writing to Amazon.de. We are very sorry to hear about the condition, in which your copy of "Spacecenter Babylon 5 - Staffel 3 Box Set [6 DVDs]" arrived. Unfortunately, we have been informed that evidently the whole release of this item has this defect so that a replacement would have the same defect. We are currently in contact with the producer of "Spacecenter Babylon 5 - Staffel 3 Box Set [6 DVDs]" and expect a solution to this problem in the next few days. As soon as this occurs, we will inform you about the further procesure. Once again we apologize for all the inconvenience this may be causing! Have a pleasant week!
Kyllä minulle tänään mailia lähettivät (saksaksi), jotta uusi boxi olisi tulossa. Amazonin tilisivullakin näkyy ko. lähetys. Viallista en lähetä heti takaisin, koska katson mitkä levyt tuosta uudesta lähetetystä boxista on irti ja yhdistelen sitten molemmista yhden kunnollisen boxin.
Itsekkin ajattelin tällä tavalla toimia, mutta pelkään kyllä että uudessa boxissa on tasan samat levyt irti ja naarmuilla..
todennäköisyys on käytännössä katsoen olematon. english@amazon.de voi lähettää ihan myös vapaamuotoisen meilin (josta sitten on tuloksena tuo "neuvottelemme valmistajan kanssa ja ilmoitamme kun tiedämme jatkotoimenpiteistä". Tuolla ulkonamaillakin on ollut aika purnausta kun on seurannut niitä foorumeita. Eikun odottelemaan mitä tapahtuu Ihan hyvin tullut postauksia tähän trediin: viimeisen 30 tunnin aikana yli 50 viestiä
Mikähän ihme tätä meidänkin postia vaivaa, eipä ollut tänäänkään perillä. Saksan päästä lähetysilmoitus tuli ajallaan. Kaikki muut ovat sit vissiin jo saaneet pakettinsa. Ristiriitaista sinänsä, lauantaina britanniasta tilattu Star Trek megacube tuli jo tänään kotiin kannettuna, vaikka tilattaessa tavara oli peräti loppu. Miten muilla on Saksan lähetykset tulleet, suoraan kotiin vai noutona?
Voihan myyjää pyytää avamaan muovit ennen lähetystä ja katsomaan että levyt on kunnossa? Itse ainakin pyytäisin tekemään noin ja sanoisin että laittaa vaikka palat kuplamuovia levyjen väliin jotta eivät pääse irtoamaan kotimaan postin hellässä käsittelyssä.
No voi kele. Mullakin viitoslevy irti ja niin ruvella, ettei toimi kunnolla. Kolmen kaverin boksit tulivat samassa tilauksessa ja kaikissa oli vähintään yksi levy irti. Ei mee hyvin Warnerilla. Ottaa päähän.