Miten mää luulin että 5 gear oli jo loppunut kokonaa? No ei tälläinen väärä luulo onnex maata kaada :thumbsup:
Pakko yhtyä Finalgearin foorumin kommentteihin TG US:n kolmannesta jaksosta, se oli jo aika mainio. Porukan kemia alkaa toimia, uutisosio oli hyvä lisä ja cheap car challenge päihitti heikoimmat brittivastineensa. Eiköhän tästä hyvä vielä saada, aussiversion ohi ollaan tultu jo reippaasti.
Kyllä itse olen pitänyt tuota aussiversiotakin jota on Maxilla näytetty ihan viihdyttävänä, mutta se johtuu varmaan osittain ainakin siitä, että olen itse suuri australialaisten autojen (Holden) fani ja tuossa aussiversiossa niitä käsitellään tietysti enemmän kuin brittiversiossa.
Niin oli. Ihan jo kohtalainen oli tämä USA:n kolmosjakso. Pahiten häiritsee vielä kolmikon uutisosuudet, hemmot eivät ole löytäneet hyvää rytmitystä vuoropuheluunsa, vaan höpinät kuulostavat kovin väkinäiseltä. Tai sitten jenkeillä on vain huonompi editoija kuin briteillä. Ja Tannerilla on ihan yhtä monta ilmettä repertuaarissaan kuin Harrison Fordilla. Yksi. Mutta itse itse pätkät ovat jo hyviä, kuvattu hyvin ja ideat hyviä. Ei erinomaisia, mutta hyviä. Eka jakson Lamborghini-osuus oli tuotannollisesti jo oikein hyvä, kuten myös kolmannen jakson halppisautoskaba. Vielä kun kolmikko saataisiin keskenään samalle aaltopituudelle ja sitä myöten jäykkyyttä pois ja lisäksi toisivat omia persooniaan ja brittimalliin ehdottomia mielipiteitään enemmän esille, niin tästä saataisiin jo ihan kelpo viihdettä.
TG US Cadillakki episodi oli kyllä mahtavaa viihdettä, varsinkin käkkärikäännös ja huima loikka hyppyristä Paras jakso tähän mennessä.
TGUS, sontaa huonoilla juontajilla. Ferrara ainoa jossa pientä potentiaalia, Rutledgen varsinkin voisi heittää vaikka mistä ja vaikka minne. TGUK:n eka jouluspessu, hyvää settiä ja stig sai täyslaidallisen. Tapaninpäivän spessussa varmaan luvassa enemmän hassuttelua, ja hyvä niin, ainakin tällaiselle ei-(niin-kovalle-)petroolipäälle.
TG:n jouluspesiaalin eka puolisko (S15E07) on mielestäni hauskin TG mitä on tähän mennessä tehty. (Mothertrucker!) Toivottavasti tämä antaa osviittaa siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Läppä oli hyvää ja nauratti vielä toisellakin katsomiskerralla. Jälkimmäinen osa (kolme viisasta miestä) toisaalta oli hienoinen pettymys, kuin yksi vitsi olisi venytetty reilun tunnin mittaiseksi. Ei mikään huono mutta heikompi kuin eka puolisko.
Sietää sitä kettuillakin, kun ensin luvataan auto lainaksi ohjelmaan ja juuri ennen lautan lähtemistä kaukomaille sanotaan että "ette saakaan". Maserati Quattroporte olisi kuulunut ehdottomasti tuohon vertailuun mukaan, sen mafiosompaa autoa ei olekaan.
Olin jo epätoivoisen rakastunut kyseiseen tytteliin mutta tuon jälkeen tunteet entisestään vahvistuivat Tulee melkein surullisen haikea olo kun näkee tuollaista kauneutta yhdistettynä todella mukavan ja fiksun oloiseen tyyppiin Jakso muuten oli oikeastaan aika perseestä, erityisesti hassuttelut.
Mikä biisi (venäläinen hymni) soi ensimmäisen lumiaura jutun taustalla? Jäi kovasti vaivaamaan, lienen jossain elokuvassa kuullut.
Vangelis - Conquest Of Paradise elokuvasta 1492 - Paratiisin Valloitus http://www.imdb.com/title/tt0103594/
Mielenkiinnolla aina odottaa mitä biisejä jaksoissa soi. Varsinkin klassiset biisit ovat mainioita. Parasta viihdettä mitä televisiosta tulee seurattua.