Niin kuulemma. Suorassa lähetyksessä valmistautuvat parhaillaan Farbodin ja Piian iltashowhun. Juovat bissee/siideriiii ja Martina kertoo työhistoriaansa. Kohta tulee varmaan muille huutia sillä näyttäisi että on humaltumassa.
yhden nukkumattoman yön jälkeen vaikutus on sama kuin 1 promillen humala, ja kun jatketaan univajetta ja lisätään siihen oikea humala, niin eiköhän tuolla ala draamaa tulemaan... :naminami:
Hyvää tarinaa jatkoajan puolella! Mutta nyt saa riitää tältä erää. "Timo ei uskalla tulla kylmään veteen -> ämmä Sauli ei uskalla tulla kylmään veteen -> rock n´ roll"
Entä Suvi? Ja Nikohan se rökitti Timpan tässä viimeisimmässä äänestyksessä... Mutta joo, ainakin Jarkko ja Sauli nähdään finaalissa, todennäköisesti Kadikin. Sehän sopii. Vai oli Timppa sitten Spoiler päästänyt suustaan sammakon ja nimittänyt Marttia huoraksi... "Vähän" näköjään hiiltyi nainen, no höh. Kyllähän Martti sitä kaivattua säpinää on kieltämättä saanut aikaan. :thumbsup:
Onkos täällä ollut jo Martinan musiikkituotantoa? http://dojo.fi/~rancid/Marika_Fingerroos_Martina_Aitolehti-Salarakas.mp3
Loistava pari joka edustaa suomalaista kestävyyttä parhaalla tavalla. Muistetaan kuitenkin tuon Martin motto: Kohtele muita niin kuin toivot heidän kohtelevan sinua! Se mikä ei tapa, vahvistaa… :thumbsup:
Kah kun unohtui. Suvin voisi asettaa sinne keskilohkoon. Tuo Niko on tosiaan vaikeampi arvattava. Tiedä vaikka olisi jopa viimeisten joukossa.
Niin siinä sitten kävi, että Aitolehden passittaminen taloon on toistakseksi paras idea BB-tuotannolta tällä kaudella. Mimmi on luonut aikamoista kahakkaa tuolla paikoitellen. Ja lisäksi huomauttanut asukkaita tuosta "jee, me ollaan tiimissä", "tehdään tääkin yhdessä" meiningistä. Halusinkin, että joku sen niille sanoo suoraan.
Mitä, onko Martina huomauttanut, että te ihmiset olette tekopyhiä tekopirteilijöitä? Naikkosen pisteet nousee heti minun silmissä. :thumbsup:
Martinan pisteet on kyllä noussu mun silmissä melkosesti. Sehän tuntuu olevan aidoin tyyppi talossa Jarkon jälkeen.
Don't let the door hit you on the way out! Edit. Kukas sitten seuraavana feikkilehdon tilalle kun talossa on yksi paikka vapaana?
Onko täällä ketään muuta meikäläisen lisäksi jota Piia ei ärsytä oikeastaan yhtään ja ihmettelee sen vastaisuutta? Mun mielestä voisi jäädä vaikka loppuviikolle asti esim Kadin, Tellun, Faben, Martinan, ja ehkä Jarkon kanssa. Kaikki muut ärsyttää enemmän tai vähemmän.:|
Ja sepäs sitten vasta vituttaa kun hänet äänestetään pois. Paluu perus sohvallamakoiluun jne. Aitolehti on tuonut sellaisen viihdearvon taloon, että tämä voittaa jo jurrisekoilutkit.
Ei Piia minua ärsytä juuri ollenkaan. Saa olla talossa. Pois saisi lähteä mielestäni * Jussi (no menossa jo) * Farbod - ei huomaa sen olevan edes huoneessa * Timo - Tissipillukhihihhii * Suvi - Katosi taustalle kun Martiina tuli.
On hauska nähdä, miten käy kun Martina (ensi viikolla?) joutuu äänestykseen. Mulla on selvä teoria, että tyypillinen BB-äänestäjä eli ehkäpä 15-30v nainen ei voi olla pudottamatta Martinaa jo pelkän uskomattoman suuren kateuden takia. Kukapa heistä ei haluaisi omistaa yhtä isoja... silmiä tai muutenkin samanlaista kroppaa kuin rouva M tai olla naimisissa tuollaisen koviksen kanssa. Tämä ei poista sitä mielipidettäni, että Martina on uskomattoman turha ja hänen asemansa tämän maan ehkäpä turhimpana julkkiksena vain vahvistui taloon menemisen myötä. Mutta kunto on kuvasta päätellen kova ja viihdearvo tosiaan parani huimasti.