Big Brother 2010

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana pundewhee, 06.08.2010.

  1. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kuten sanottua, eipä tuota poistamisen syytä tarkemmin missään selitetä. Kyllä nää poistamiset alkaa mennä jo ihan lapsellisiksi. Jos ja kun pieraiset, tulee "Olet rikkonut sääntöjä.."
     
  2. Mookid

    Mookid Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.07.2006
    Viestejä:
    2 712
    Saadut tykkäykset:
    354
    Ja jotenkin läpinäkyvää, että tuotanto yrittää vieläpä ikään kuin peitellä tapahtunutta ja pakoilla vastuuta tms. ettei vain tarvitsisi selittää yhtään mitään. Ottaen huomioon kuinka paljon noita aiempien kausien Sorella-juttua ja Nikon viinilasin heittoa käsiteltiin, on erittäin omituista että tästä ei olla annettu julkisuuteen mitään konkreettista infoa ja sekin vähä mitä esim. youtubeen tulee, poistetaan välittömästi tuotannon tai kenen lie käskystä (mikseihän niitä muita bb-videoita poisteta? :rolleyes:)

    Aivan älytöntä toimintaa taas. BB-tuotannolle pitkä miinus, aivan kuin näitä perseilyjä ei olisi jo tarpeeksi takana... Onneksi tästä Hannun keissistä on useilla foorumeilla syntynyt jonkinasteinen kohu ja backlash-ilmiö koko tuotannon ratkaisuja vastaan, vaikka olisi ehkä liian ruusuista olettaa että tämä poikii mitään hyödyllistä.
     
  3. opelman

    opelman Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.10.2007
    Viestejä:
    1 649
    Saadut tykkäykset:
    64
    No jospa jossain vaiheessa kaikki lopettaa bb:n seuraamisen ja loppuu koko ohjelma. Oishan se jotain hyödyllistä. ite en oo kahtonut pariin vuodeen enkä kato. :thumbsup:
     
  4. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mutta seuraat kuitenkin keskustelupalstoja :D
     
  5. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Kyllähän Hannu läpsi "liian kovaa" myös siellä altaassa Wilhelmiinaa. Eihän nainen sitä pahalla näyttänyt ottavan ehkä humalatilastakin johtuen, mutta kyllähän sillä täälläkin esintyneellä Youtube-klipillä Wilhelmiina sanoo, että Hannu löi kovaa ja korva melkein repesi tms. Tuo Marika-tapaus ei siis tainnut olla sinä iltana ainoa läpsimissessio Hannulta.
     
  6. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pitää vielä lainata. Tarkemmin ajatellen justiin nuo pahoinpitelijät ei oikein ymmärrä käyttämänsä voiman määrää ja sitten selitetään kaikellaisissa yhteyksissä; Enhän mä kovaa lyönyt ja hyväähän mä tarkoitin.. Lyönti se on läpsiminenkin, voiman määrää vaikea sanoa. Pitäis jäädä jälki, mutta tuskin jääneen tässä tapauksessa, mikäli lyönnistä oli kyse. Vaikuttais tuon kertomuksen mukaan kuitenkin poistaminen ylilyönniltä.
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2010
  7. lepreconn

    lepreconn Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    3 370
    Saadut tykkäykset:
    39
    Kummalliselta tuntuu, että asukasta pidetään liian "väkivaltaisena" taloon. Ja ratkaisuksi tarjotaan vain paluuta ihmisten ilmoille.

    Tuohon Vilhelmiinan tuuppailuun oli ihan aihettakin. Mutta kai nämä mahdollisesti vielä useammatkin tapaukset saivat tuotannon valppaaksi ja säkitys lopulta tapahtui.

    Eetu on tänään esitellyt heijariaan: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1207039
     
  8. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
  9. VastActiv

    VastActiv Guest Guest

    Liittynyt:
    22.06.2004
    Viestejä:
    388
    Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28437419


    Ja sit mua pelotti, et niinku silleen, silleen, ja sit kun kaikki oli silleen niinku doom ja sit ku mä oli niin satavarma siitä ja sit mä olin silleen niinku silleen valmistautunut siihen sitten se niinku vaan tuli ja sit se oli ja sit se vaan kaikki vaan meni silleen ja sit mä olin, aina kun mää meen tollaseen niin mä oon tommonen.

    En ymmärrä nykynuorison puheesta enää mitään.
     
  10. Wellho

    Wellho Guest Guest

    Liittynyt:
    15.07.2005
    Viestejä:
    288
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä se on sitten tyypillinen vaimonhakkaajatyyppi, ihan selvästi kun tollain turpaan vetelee. Ja varsinkin kun juutuupikin sen kertoo.
    Just just, jos ikinä olet ollut samassa tilanteessa tai saman tapaisessa. Taitaa olla ihan vitun sama miten lujaa joku läpsii tai vaikka vaan silittää poskea, niin juuri oksentaneena ja armoton nukuttaminen päällä ja joku koittaa "väkisin" pitää sua hereillä, niin jopa siitä silittämisestä voi huutaa "saatana ku sattuu". Tarkoituksena ainoastaan, että toinen lopettaa ja antaa olla rauhassa. Itsellekin on joskus noin tehty ja varmaan oon metelin nostanut, eikä niistäkään läpsijöistä mitään vaimonhakkaajia ole tullut.

    Edelleen syväanalyyseistä :thumbsup:
     
  11. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    En menisi niin pitkälle (kuin esimerkiksi sinä kirjoittaessasi ilman sarkasmi-hymiöitä), että kutsuisin häntä vaimonhakkaajatyypiksi. Itse asiassa tuolla ylempänä kirjoitinkin, että perusteet Hannun poistamiseen eivät olleet ehkä vankimmat mahdolliset. Toisaalta potentiaalisia tulevia vaaratilanteita oli Hannun suhteen ilmassa: eipä tuolla kukaan muu asukas samalla tavalla ole pitkin iltaa läpsinyt menemään ja Inkan pissismäinen kännikäytös olisi voinut johtaa siihen, että "avain on menossa" Inkan ollessa sammunut a la Mika/Sorella. Ironisintahan tässä on tietenkin se, että nämä vakavat sääntörikkomukset saavat aina rikkojan näyttämään pahalta ihmiseltä, vaikka itse asiassa BB alkoholia tarjoavana suljettuna ympäristönä on se mikä varmasti monella laukaisee äärikäyttäytymisen.

    Kyllä minustakin siis BB jälleen kerran poisti asukkaan vailla tarpeeksi järeitä syitä, mutta kyllä Hannun käytös oli silti arveluttavampaa kuin monen muun, ehkä turhan takia talosta poistetun, käytös.
     
  12. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei oo herätelty eikä läpsitty, en oo sen sorttinen kännääjä että tarttis, mutta edelleen totean tästä tapauksesta, että Hannun ollessa kohtuullisesti itsekin alkoholin vaikutuksen alaisena, voi kysyä, oliko hän täysin tietoinen käytetystä voiman määrästä? Jää helposti sivusta seuraajan arvioitavaksi ja tuolla se on kiellettyä, koska kaikki kuva välittyy suoraan ihmisten olohuoneisiin. Kotioloissa asiasta tuskin tulisi sen kummempaa haloota..
     
  13. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    Parhaat bileet tähän mennes, jos jollain 24/7..
     
  14. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    ? Täällä pitäisi olla jo raporttia, että monta häädettiin tämän yön jäljiltä, jos oli parhaat bileet? :)
     
  15. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 046
    Saadut tykkäykset:
    97
    Istuivat pöydässä ja hokivat JEBOY?
     
  16. djaska

    djaska shaken, not stirred.. Tukijoukot

    Liittynyt:
    22.11.2004
    Viestejä:
    928
    Saadut tykkäykset:
    1
    No ehkä ne ny ei kaikkien osalta olleet niin riemukkaat bileet, mutta Eetu kyllä teki pohjat ja talossa muutakin, kuten kummittelua.. Varsin hysteeristä menoo oli yöllä..
     
  17. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    5 595
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ainoa mikä tämän sarjan voi enää (hetkeksi) pelastaa on asukasvaihto. Sekin tosin sössitään mikäli nykyisestä homoilusta voi jotakin päätellä.
     
  18. lepreconn

    lepreconn Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    3 370
    Saadut tykkäykset:
    39
    Asukasvaihto olisi todellinen rimanalitus, se on jo nähty. Mutta luulenpa, että Aaltonen lomailee tämän viikon ihan tarkoituksella.

    Jos ja kun tuo vaihto tapahtuu niin Vilhelmiina lähtee.
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2010
  19. warre

    warre Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    14.02.2000
    Viestejä:
    2 358
    Saadut tykkäykset:
    30
    onhan joka viikkoiset bileetkin nähty mut yhä vaan tuotanto kantaa niille alkoholia harva se päivä. ilman edes yhtä väliviikkoa.
     
  20. lepreconn

    lepreconn Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    3 370
    Saadut tykkäykset:
    39
    Alan oleen samaa mieltä tuosta asiasta. Itse niiden pitäisi rahat pääsääntöisesti repiä noihin bileisiinsä.

    Kovin heikkoa matskua Extrassa noine säikyttelyineen. Vilhelmiinakaan edes pelästynyt, silti pitkitettiin tuotakin. Eetun ryömimiset myös aika turhaa filmintäytettä.
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2010