Mutta itse jakso oli taas täyttä kuraa. Olen varmasti jonkin sortin masokisti, vihaan sarjaa mutta tästä huolimatta huomaan usein katsovani sitä.
Sama vika. Itseasiassa tarinat ja toteutus ovat sarjassa suht' kohdallaan (jos kaikki epäloogisuudet unohdetaan), mutta hahmot ovat todella ohuita eikä minkäänlaista samaistumista pääse syntymään. Tämä tekee sarjasta kokonaisuudessa melko yhdentekevän...
Tässäpä sarja minun mieleeni:thumbsup: Olen seurannut kaikki jaksot, mutta ihmetyttää vain se, että tutkijat ovat yli-ihmisiä ja näkevät pienet hiuksetkin monen metrin päähän
niin sitä juonikuvioa voisi sarjassa tosiaan hioa. ensimmäisen 5 minuutin jälkeen on jo täysin selvää miten murha tms. tapahtui ja mistä johtolankoja seuraavaksi etsitään. jotenkin tuskastuttavaa katsoa kun rautalangasta väännetään ja käännetään että tyhminkin jenkki tajuaa missä mennään. että eniten varmaan sarjasta saa irti jos katsoo ensimmäiset ja viimeiset 5 minuuttia/jakso, ei tarvi siinä välissä olevaa jahkailua seurata.
Eli tänään on kello 21.00 CSI:stä spin-off sarjaksi repäistyn CSI: Miamin pilotti. Jaksohan on samalla CSI:n toisen tuotantokauden toiseksi viimeinen jakso, joten mielenkiintoista tarinaa lienee luvassa. CSI:tä tullaan näkemään toukokuuhun saakka joten ainakin osa kolmatta tuotantokautta nähdään. CSI: Miami tulee MTV3:lle joskus tulevaisuudessa. CSI: Miamissa muuten näyttelee NYBD Bluesta tuttu David Caruso, joka näytteli siinä aikoinaan John Kellyä. Näkyypä näyttelijä kaartissa olevan muitakin enemmän tai vähemmän tuttuja näyttelijöitä, kuten Adam Rodriguez Roswellista.
NYPD-painotteiselta tuntuu koska mukana myöskin Kim Delaney eli NYPD:n Diane Russel. Käsikirjoittajapuolella näemmä tuttuja nimiä mm. X-Filesistä ja Kova laki: Special Victims Unitista eli olisikohan tämä sitten ihan katsomisen arvoinen sarja... Toivottavasti osoittautuu emosarjaansa paremmaksi.
[CSI = hyvä , CSI:Miami = ei niin hyvä ,mun mielipide] CSI:ssä nyt esitettävä "esittelyjakso" tosta Miamista on ihan jees mutta tohon Miamiin en oo tykästynyt niin paljoa kuin emosarjaan.. USA:ssa tuo Miami on ollu "odotettu" hitti ja sitä tullaan näkemään lisääkin .. ja CSI:tä onneksi myös .. Minun mielestä ei vain toimi se että otetaan monesta eri sarjasta näyttelijöitä joista on jo jonkin näköinen kuva ja pannaan uuteen ympäristöön .. jotenkin vain vie sitä uskottavuutta. Siis kyllähän nuo hyvät näyttelijät sen homman osaa mutta, me ihmiset ollaan vain niin tyhmiä että muistetaan David "lähden NYPD:stä tekemään leffauraa" Caruso aina siitä mistä hä tuli kuuluisaksi eli NYPD:sta. Mutta caruso on mielessäni se poliisi niin ei kovinkaan pitkälle ole siirtynyt nyt kun on rikospaikkatutkija .. (muutti Miamiin ja vaihto alaa ; ) Mutta kun kaartiin kuuluu NewsRadion,WestWingin ja Roswellin hahmoja vähän alkaa epäilyttää =) mutta kuten aina kun nuo tulee niin pakkohan on nähdä .. CSI on miltei aina hyvä .. ja kun katsoo Miamin ilman että ajattelee turhia niin hyvähän sekin on (jos ei ajattele kuinka hyvä normaali CSI on vaan ajattelee Miamia ihan ilman että vertaa äitiinsä) mutta toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä .. minä molemmista =)
Olihan toi eilinen jakso ihan hyvä, muttei mitään paremmistoa perusCSI:n jaksoihin verrattuna. Selkeästi siinä kyllä pedattiin hahmoja siihen toiseen sarjaan... -P.
Tuo eilinen Miamin jakso oli kai toteutettu vielä täysin alkuperäisen CSI:n tiimillä eli sarjojen erosta pääsee selville vasta varsinaisen CSI:Miamin alkaessa.
Koskas tuo Miamisysteemi-alkaa? Seuraavassa jaksossa... missäs muuten tuo Miamin jengin sukeltaja (Adam Rodriguez) on niin tuttu?
Toki varsinaiset erot on todettavissa vasta toisenkin sarjan lähtiessä käyntiin, mutta aika paljon pelisääntöjä, tunnelmia ja hahmoja luotiin tuossa CSI 2.23:ssa, mm. henkilöistä blondin etelän tausta ja latinon bakteerikammo, toimintatavoista "kunnioitus" FBI:tä kohtaan ja Miamin ryhmän työtapana spekulatiivisempi jne. Olihan noita. Toivottavasti sarja alkaa pian. -P.
Olihan tuo mielenkiintoinen jakso. Ihmettelin taas, että kukas se tuo sänkipartainen wanna be latino on. *Naps!* Sehän oli Rory Cochrane, joka on tullut tutuksi minisarjasta The Last Don (Viimeinen kummisetä?) ja leffasta Empire Records.
Jakso oli ns. perinteistä csi:ta ja tästähän emme voi kuitenkaan tietää millainen csi miamista on tulossa. Odotan kuitenkin uutta csi:ta mielenkiinnolla. -KTB-
On siinä ainakin aina sellaista auktoritääristä asennetta. Ei kannata pottuilla äijälle. Tapahtumapaikkana kun on Miami niin CSI: Miami on varmaankin visuaaliselta ilmeeltään mukavaa katseltavaa, kunhan se nyt maikkarilta sitten alkaa joskus.
Rahaa ei vaan ollut riittänyt lääketieteellisen asiantuntijan palkkaamiseen, oli meinaan lääketiede diabeteksen osalta niin vaan perusteellisesti päin peetä.
Heh, vähän offtopiccia, mutta ehdotin Nyt-liitteelle tuollaisia identtisiä kaksosia (ja näemmä julkaisivatkin) -> www.nyt.fi.