Minä olen aina käyttänyt sitä alennuslinkkiä joka tasaa hinnat cd-wow.comin? tasolle ja en tilauksiani ei ole ikinä peruttu? Ja olen kymmeniä tuotteita tilannut.
Varmasti yli 50 tuotetta tullut tilattua voucher+alennuslinkki ja ei ikinä ole tullut peruutuksia(paitsi jos tuote loppunut)
R3-alueen boksi. Jokainen levy on pakattu tyylikkäisiin slimcase-koteloihin. Tämän ansiosta itse boksi on paksuudeltaan ohuempi. Suomessa julkaistun boksin takakannessa on rumasti laitettu tarra takakanteen, mutta R3-alueen julkaisun takakannessa ei ole mitään tarraa, vaan tyylikäs kuva Indianasta. Vaikka boksi on julkaistu Etelä-Aasiassa, se sisältää vain englanninkielistä tekstiä (en siis nyt puhu tekstityksistä). Boksin mukana tulee myös melko tyylikäs kopio medaljongista, jota käytettiin Raiders Of The Lost Ark -elokuvassa. Itse elokuvien kohdalla ei ole muuta eroa kuin PAL/NTSC-ero. Tässä tapauksessa suosin NTSC-"nopeutta" enemmän, ja tämä oli pääsyy boksin tilaamiseen.
Kyllä Suomessa julkaistussa boksissakin on aivan samanlainen kuva Indystä, kun vain ottaa irti se irrotettavaksi tarkoitettu tarra, josta ei jää mitään jälkiä koteloon.
Tänään postista saapui 9. päivä lähetetty Amelie: Special edition. Paketin toinen sivu ja pääty oli matkalla revitty auki mutta kotelo ja levyt olivat kunnossa onneksi. Elokuva ei ollut digi-pakissa, kuten on ilmeisesti aiemmin ollut, vaan normaalissa muovikotelossa.
Mulla täysin sama homma! Donnie Darko DC:n paketin kulma oli revitty auki. Tänään tuli siis, lähetetty Singaporesta.
Minulla ihan sama juttu House Of Flying Daggers tuli tänään,toinen sivu auki ja lähetetty Singaporesta.Pahvikotelon takakanteen oli laitettu hinta 8.99 £,vaikka maksoin tosta 2£ alekoodin jälkeen 5.99£ eli n.8.7e
Toi on normaali tyyli WOW:lla nykyään, mullakin luki "MUSIC CD 8,99£" vaikka kyseessä oli DVD ja hintaa 5,99£...
Indy boksi saapui tänään Singaporesta. Paketti täysin kunnossa ja sisältö täysin kunnossa :> Arvoksi leimattu Music CD 8,99£
Nuo tarrat on tainnut olla vain Singaporesta tulleissa paketeissa. Mutta Luxemburgin kanssahan niillä ei ole mitään merkitystä, koska Luxemburg kuuluu EU:hun, eikä tullivaaraa siten ole.
Simpsoneita tuli pari kautta, molemmat boxit oli todella hyvässä kunnossa. Takana tarrat music cd 8.99£
Tänään saapui noin viikko sitten tilattu Infernal Affairs Trilogy: Perfect Collection (8 DVD) setti. Joutui postista hakemaan kun oli astetta isompi boksi ja paketin päällä oli tarra että lähetetty luxemburista ja tullit maksettu ennakkoon. Elikkäs näyttäisi että wow:sta tilatessa ei mitään tullivaaraa ole, ja samaa vakuuttelivat sähköpostilla kun kyselin että voiko tuo setti jäädä tulliin.
Mitäs eroa noilla osotteiden loppupäätteillä on,tyyliin cd-wow.com ja cd-wow.net? Onko toisessa osoitteessa eri alueiden levyt vai mitä?
No ei, ne on lokalisoituja sivustoja vain. Mutta ainakin muutaman kerran olen törmännyt semmoseen, että joku levy löytyy .comista mutta ei esim .netistä, eli valikoimat ei liene 100% identtiset.
20.12. lähetetty R3-alueen Return Of The King -boksi ei ole vieläkään saapunut. Ovatko muut vielä saaneet boksiaan?
Mullakin on pari cd-wowista 20.12. postitettua leffaa vielä matkalla. Myöskään edellisviikolla Axelmusicista ja DVDSoonista tai 21.12. Playsta postitettuja leffoja ei näy missään... Taitaa olla joulu sekottanut postin puuhat vähän joka paikassa