L'Orealin avustuksella hommatut 2 punnan voucherit eivät näemmä ole enää voimassa. "Sorry, your e-voucher has expired." Voi räkä, kymmenkunta jäi käyttämättä.
Arvasin tuon joten käytin 8 viimeistäni ennen vuoden vaihtumista Piti tilata vähän leffoja ennen inttiinmenoa
CD WOWissa alkaa ale-myynnit 4.1 ja 10 pennyä jokaisesta ostoksesta lahjoitetaan kauko-idän uhreille. Turhaa tai ei, siitä ei kannata kinastella mutta ainakin ale on tervetullut varsinkin kun sellaisen laittaa käyntiin niin laadukas kauppa kuin CD WOW ;>
Ja kun kuitenkin annetaan edes osa niistä rahoista sinne.. Ei kuitenkaan moni paikka anna yhtään. Voisi tsekata alen kyllä itsekin. Ja kaikki aina valittaa meidän ostoksista,nyt me leffafriikit tuetaan hyvää asiaa! :thumbsup:
Tulipa sitten new police story jo kolmannen kerran paskana :OI Alkaa menemään jo hermot pikkuhiljaa... Täytyy pyytää extrakorvausta henkisistä kärsimyksistä ja monien tuntien ylimääräisestä työstä mailien, postissa käynnin jne merkeissä On se kyllä kumma, kun yksi ja sama dvd sattuu olemaan aina hajalla. En oisi kyllä enää jaksanut koko leffaa takaisin lähettää, jos bonus dvd olisi ollut naarmuilla, mutta pitihän se leffa-kiekon olla.
Sama juttuhan oli aikoinaan myös Pianistin kanssa, jos muistat :/ Muistaakseni lähes kaikille plazalaisille tuli Pianisti jossa kannen muovitaskut olivat halki ja levy sen näköinen että olisi pinatana toiminut. Niin ja minä olen yksi heistä :> tyydyin sitten paskakuntoiseen kun vain muutaman euron maksoikin
Tilaamani paketin mukana tuli pankkikortin kokoinen saksankielinen muoviläpyskä, "1 gutschein". Onkos tämä kertakäyttöinen, vai saako alennuksen jokaisesta tilauksesta syöttämällä takapuolella näkyvän koodin?
Tilasin tässä OldBoyn noin neljä päivää sitten ja nyt on tullut kolme kertaa despatched maili. Ekan kerran eilen aamulla, toisen kerran eilen illalla ja kolmannen kerran tänään aamulla. Tarkoittaneeko nyt sitä että ovat kolme OldBoyta tännepäin lähettäneet yhden sijasta?
Minulle on joskus aikaisemmin tullut ainakin kahtena kappaleena viestejä siitä, että tuotteet on lähetetty. Ei niitä kuitenkaan ole koskaan yhtä enempää perille tullut.
Minulle tuli yhdestä leffasta 12 kappaletta despatched maileja. Vieläkin odotellaan niitä ylimääräistä 11 kappaletta.
Olen huomannut,että moni puhuu wowista tilatessaan alelinkeistä ja vouchereista. Mitenkäs nää oikein toimii? Vähentääkö ne jokaisesta tuotteesta sen alennuksen,vai pelkästään yhdestä jos tilaa enemmän leffoja kerralla?
Jotkin alelinkit antaa ekasta ostoskoriin laitetusta leffasta esim. punnan alennuksen ja seuraavista puolipuntaa, jotkin antaa alenuksen vain kerran. Koodit toimii vain kerran/tilaus ja vain koodin arvon verran riipumatta tilausmäärästä. Eli kanatta jokainen tavara tilata erikseen jos käyttää alennuslikkejä tai käytössä on useampia koodeja (tai yhdistämällä noita, joka ei ole sallittua ja tilaus perutaan jos cd-wow huomaa sen)
Entäs,olenko missannut jotain kun rekisteröidyin tuonne wow.comiin niin siellä ei missään vaiheessa kysytty kortin numeroa.. Olenko vain tyhmä vai mikähän on syynä :OI
Muistaakseni sinne ei laiteta sitä missään vaiheessa kun rekisteröidytään. Sitten kortin tiedot vasta laitetaan kun tehdään tilausta.