Onko teillä muilla Wow alkanut taas perumaan tilauksia, kun käyttää linkki+voucher yhdistelmää? Itselläni on nyt neljä tilausta peruttu, vaikka käytän aina eri mailiosoitetta. :OI Voisiko johtua siitä, että saan huimat viisi euroa alennusta, kun käytän kahden euron linkkiä ja kolmen euron vouchereita?
Varmasti johtuu nimenomaan tuosta alennuksen suuruudesta. Eihän siellä kai saisi käyttää ollenkaan linkki + voucher -yhdistelmiä, mutta myös minulla on punta + punta toimii. Ei saa olla liian ahne
Kiinnostaisi kovasti tietää, mikä tuo toimiva kahden euron cdwow-linkki on? Itse en ole saanut toimimaan enää aikoihin edes tuota 1,5 euron linkkiä.
Minäpäs käytän 20% alelinkkiä+punnan voucheria ja sain esim. Chinese Ghost Story Trilogian (norm 19,99) mahtavaan 14,99 hintaan! sama pätee Motorcycle Diariesiin ja Nausicaän ovat jo matkalla kotiin
Mitä (-20%)linkkiä käytät? Ei näytä ainakaan mulla tuo dvdbargainin linkki toimivan... EDIT: ei kumpikaan niistä...
Tuo 20% linkki toimi vain noin puolisen päivää sunnuntaina (jos tuo nyt se sama oli mitä itse käytin). Itse sain myös tuolla tilattua Yakuza Papers-boxin varsin hyvään hintaan. Reiluna miehenä en viitsinyt enää tiputtaa hintaa millään voucherilla tuon 20% -linkin lisäksi.
Cdwow on tiukentanut Linkki - Voucher valvontaansa: Pariin viime viikkoon on itseltäni peruttu 7 tilausta! Tilattu sekä kirjautuneenä että ilman. Alennuksina olen käyttänyt sekä 1 ja 2 linkkiä yhdistettynä 3 voucheriin (nyt ovat iseltänikin loppuneet). Tätä ennen +250 tilausta (kirjautuneena) ongelmitta linkki+voucher yhdistelmällä. Nyt on vielä yksi tilaus sisässä 1£+1£ yhdistelmällä jota ei ainakaan vielä ole peruttu. Edit: Peruivat sitten tuon 1£+1£ tilauksenkin!
Joo mullakin peruutettiin yksi 1+1£ tilaus. Lisäksi nyt eivät enää postita hk-sivuilta tilattuja levyjäkään muualle kuin honkkariin )Pe...le). No kauanhan tuota onkin kestänyt , vaan ei taida puljun rahkeet enää kestää ?
Onko WOWin Buffy Vampintappaja R2 -boksit niitä kirjan mallisia digipackeja vai amaray-pahvikotelo -yhdistelmiä? En ainakaan täältä löytänyt vastausta.
Kirjaboxeja tänne tarjoiltiin viime vuoden loppukuukausina. Tuo ykköskausihan ei ole kirjakoteloa nähnytkään (versiolla ei väliä). Eiköhän kaikki R2UK-boxit ole noita kirjakoteloita, joissa on kyllä 2. kaudella ikävänä puolena, että ne taskut eivät oikein ole hyviä - tuppaavat vähän naarmuttamaan levyjä. Myöhemmin mokoma ongelma on kyllä korjattu.
Jeps. Pisti vaan mietityttämään kun niitä amaray-versioitakin on näkynyt R2 -alueen kaupoissa eikä sen kummempaa mainintaa aina ole.
Playssa Buffy boxit 2-7 on nyt £39,99/kpl ja ainakin siellä on kuvissa Digipak versiot osassa noista, voisi tietenkin kysyä liikeiden asiakaspalvelulta kotelointa.
"Michelle" jutteli CD-WOWsta seuraavaa: Thanks for your e-mail message. The versions that we stock are the original 'fold-out book casing'. If there is anything else we can do for you please don't hesitate to get back to us. Kind regards Michelle
Juu, itseltäkin peruttiin kaksi tilausta, taisi olla 5 euron alennukset liikaa . On kiristynyt aikalailla niiden kontrolli
En tiedä eroaako cdwow.comin käytäntö .netistä, mutta viime aikoina tuli tehtyä viisi tilausta tuolta netin puolelta viiden euron alennuksella ja kaikki meni läpi ilman sen suurempia ongelmia. Toivottavasti homma pelaa jatkossakin :thumbsup: