Toimii täälläkin kuten pitää, 7.7 tilattu ja olivat 13.7 tulleet. Ja kyseessä siis juuri julkaistut leffat. Yksi on vielä pre-order tilassa. Ei siis edelleenkään valittamista. Enkä nyt tämän tilanteen takia lopettaisi tuolta tilailua, ja maksaisi huomattavasti korkeampia hintoja muualle.
Onnetonta toimintaa, ei voi muuta sanoa. Onneksi ei ole kuin 5 eurosta kyse. 9. kesäkuuta tilasin Departed SE:n R3-aluekoodilla .us-sivuilta. Ei ole kuulunut eikä näkynyt, kortilta oli kuitenkin veloitettu. Tilaus on "pending despatch"-tilassa. Viikko sitten 9. heinäkuuta laitoin sähköpostia eikä vastausta ole kuulunut. Laitoin juuri viestin Contact-sivun kautta jos sitä kautta saisi jotain tapahtumaan. Pelkästään hyviä kokemuksia on ollut aiemmista tilauksista ja sähköpostiinkin on aiemmin vastattu nopeasti. Miten sitä pärjää jos kohta joutuu tilaamaan leffansa ilman uskomattomia linkki-voucher-kikkailuja? Ilmeisesti on alettava henkisesti valmistautumaan siihenkin.
Tähän saakka homma on toiminut noin viimeiset 3 vuotta ihan ok. En periaatteessa pidä näistä veloitamme korttia heti, toimitamme myöhemmin -puljuista, mutta cd-wow:n kanssa hintataso ja toimitusvarmuus myös boksien osalta on ollut kuitenkin korkea. Maksimissaan toimitusta on joutunut odottamaan noin viikon + postinkulku Suomeen. Nyt tilasin 3.7 pari uutta kesäkuussa julkaistua Criterionia. Ovat edelleen pending despatch -tilassa ja toisin kuin aiemmin näiden kahden viikon aikana ei ole tullut yhtäkään tilannepäivityssähköpostia. On siis oletettavaa, että eivät syystä tai toisesta saa noita tällä hetkellä samaa tukkuriketjua pitkin kuin aiemmin. Nämä jäävät kyllä toistaiseksi viimeisiksi tilauksiksi tuolta. Katsotaan mitä asiakaspalvelu vastaa jos vastaa. Jos ei vastaa niin pitänee perua tilaus ja ottaa yhteyttä Luottokuntaan. Dvdboxoffice saanee siis vanhan asiakkaansa takaisin ruotuun.
.us-sivuiltahan ei saa tilata enää eurooppalaiset. Uskomatonta toimintaa, laittavat jonkun yhden pienen tekstin kertomaan asiasta eivätkä muuta järjestelmäänsä millään tavalla. Eli postitusosoitteeksi saa edelleen kuitenkin valita minkä tahansa maan. Linkki+voucher -kikkailuissa on sama homma, eli niiden yhdistely on kielletty, mutta kuitenkin teknisesti mahdollista. Pakkohan sitä sitten on kokeilla aina, saa vähän lisäjännitystä tilauksien tekoon
Ei tahdo oikein wow kovin nopeasti reagoida sähköposteihin tai muihinkaan tiedusteluihin. Yritin viime viikolla perua tilaukseni, mutta eipä kuulu mittään. Lisäksi yritin soittaa tänäänkin, mutta hälyttää kerran ja loppuu. Soitin luottokuntaan ja homma onneksi sitä kautta toimii kuin junan vessa
Saa vai saa? Kaikki tilaukset on lähteneet .us sivujen kautta ongelmitta, senkin jälkeen kun tuo ilmoitus asiasta on tullut. Eli en näe mitään syytä olla tilaamatta noiden sivujen kautta, varsinkin kun linkki+voucher yhdistelmällä tilaaminen on niin ihanan halpaa :love:
Jep, jollain hassuilla linkeillä ekaks 3 dollaria pois ja sitten voucherilla 2 dollaria niin jopa lähtee halvalla tavaraa. En mäkään oikein tuosta ilmoituksesta tiedä mitä se meinaa, ei ole vaikuttanut tiettävästi kenenkään tilauksiin. Samoilla .us-sivuilla on edelleenkin se Free Shipping Worldwide -banneri :thumbsup:
En ole enää pitkään aikaan tilannut linkki + voucher-yhdistelmällä, sen verran rehellisyyttä minustakin löytyy... Oli ne hauskoja aikoja, kun Suomessa juuri julkaistu 25:n leffa lähti Wowista 3:lla ym. Ja tuolla .us-sivun kiellolla ei ole ollut ainakaan minuun mitään vaikutusta, iloisesti on leffat tulleet sitä kautta viime aikoina.
Tänään piti saapua oma levy niiden varastoon ja vieläki ite nään Pre-Release Jos huomenna tähän aikaan lukee Pre-Release alan vaatia rahat takaisin :grr: Update: Vieläki lukee vaa Pre-Release, huomenna kyl soitan tonne.
Kesäkuun alussa tilattu Criterion lähti matkaan 6.6. Levyä ei näkynyt, joten asiakaspalvelun Tony pyysi vahvistamaan osoitteen ja lupasi huolehtia, että uusi levy lähetetään välittömästi. Kolme viikkoa kulunut, ja edelleen pending despatch -tilassa.
Onko joku saannut jo rahansa takaisin tuolta? Mun kortille ei ainakaan ole mitään hyvitystä tullut vaikka se luvattiin tehdä heti. Muistaakseni kortti-tapahtumat pitäisi näkyä heti kortilla jos ne vaan on tehty...
Yrittäkää ihmiset ymmärtää, että jos cdwowin varasto palaa maan tasalle, voi joidenkin levyjen toimitus kestää normaalia pidempään. Uskomaton paniikki ihmisillä tuntuu olevan, jos rahoja ei näy tilillä tai levy ei tulekkaan viikossa tai parissa. Noh, suurimmaksi osaksi paniikki johtuu siitä, että sitä lietsotaan täälläkin täysin turhaan.
No minä olen odotellut tuotettani jo toukokuun alusta. Se tekee sentään jo yli 10 viikkoa. Ilmeisesti olen todella hätäinen... :thumbsup:
No en minä nyt paniikista tässä puhuisi, vaan palvelutasosta. Cd-wowin kanssa on vaan tottunut niin hyvälle, joten kolmen viikon odotus normin 4-5 päivän sijaan on erikoista. Toisekseen, pakettini on kadonnut matkalla, ei siinä mitään sen ihmeempää. Perun tilaukseni, piste. EDIT: Ja tänään pienen hissimusiikkituokion jälkeen puhelimellakin sai yhteyden wowiin ja asiakaspalvelija lupasi palauttaa rahat tilille. Joten ei ongelmaa sen puolesta. Pitänee kattella tilaamista joskus myöhemmin uudelleen.
Googlella löytyy useampikin uutinen aiheesta, esim. tämä Mutta, palvelu on tosiaan ollut aikaisemmin ensiluokkaista, omalla kohdallani ei edelleenkään näitä ongelmia tilausten tai toimitusaikojen suhteen.
Tuommoista sain tänään. Itse ajattelin odotella tilausta vielä tovin. Panikoidaan sitten myöhemmin. On muuten automaagigeneroitu viesti, kun puhuu yksikössä kahdesta eri tilauksesta.
Äsken soitin sinne ja kiinalais/japanilais/korea jne aksentilla oleva mies kertoi että levyni pitäisi saapua 27.7 varastoon joten vasta sen jälkeen. Noh peruin tilauksen saman tien ja kuulema rahat palautetaan mahdollisimman pian. Se siitä kaupasta sitte. Tilasin 1.7 ja levyä _saattaa_ olla varastossa 27.7
öö no taas tuli mailia tuolta... eli alunperinhän olin saanut tämän 13.6.2007 Hi Thank you for contacting us. I have now processed a full refund. Our sincere apologies for any inconvenience caused. I hope you will consider visiting our site again. Kind Regards, Tony CD WOW! Customer Services www.cd-wow.com ja nyt sitten tulee (17.7.2007) Hi Kari Thanks for your e-mail. This item had a release date of 8/06/07, and on 13/06/07, we did send an e-mail to you advising there would be a delay in dispatching this item out to you. The order was then despatched on 21/06/07 once stock arrived into our warehouse. Im sorry to hear that you did not receive the item, but once an order is despatched delivery is really out of our hands. My apologies for the inconvenience caused on this occasion. Kind Regards Michelle www.cd-wow.com www.wowwoman.com