Nyt näkyy olevan toinen noista peruttu kokonaan ja toinen on vielä "Pending Despatch" tilassa. Kumpikin leffa on poistunut sivuston valikoimista, joten ovat varmaankin myyneet niitä enemmän kuin ovat saaneet varastoon.
Juu niin tuntuvat tehneen, mullekin tuli vastauksena ihmetelyyni tilauksen viipymisestä: Hi, Thank you for contacting us. I'm very sorry to hear you that you have not received this particular item. Unfortunately, we have now exhausted all stock and so I am unable to send the item at this time. I have therefore processed a full refund for the cost of the item which will be credited back to your card account. Although this is a very rare occurrence, I can appreciate how disappointing it is. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused to you on this occasion. If you have any further queries please do let us know. Kind Regards, Adam CD WOW! Customer Services www.cd-wow.com
Täälläpäin ei ole ollut pahemmin ongelmia tilausten/toimitusten kanssa. Reilu kymmenen kertaa olen tilaillut levyjä pelejä ym. ja yhtä lukuunottamatta kaikki saapuneet ajallaan. Viime joulun alla yksi ainut levy jäi "jumiin" ja kesti yli kolme viikkoa saapuminen. Eipä ole ihme, jos ulkomaisten levyjen myynti on romahtanut Suomessa, kun täältä saa melkein puolet halvemmalla:thumbsup:
Jepjep, ei noista kymmenestä leffasta kuulunu sitten minkäännäköistä mailia tai palautuksia tullut kortille. Sitten kun pisti asiakaspalveluun kyselyn niin sain tällaisen mailin: wtf.. Random checkissä jotain discrepancyä? Aina on toiminut ennen noita tilauksia ja noiden tilauksien jälkeen. Ja tuossahan on vielä vbv:t ja muut käytössä, eihän siinä pitäis olla mahdollista tulla mitään eroavaisuuksia tietoihin sillon Seven Samuraita ootellaan edelleen.. Koko ajan ollut sivuilla tilattavissa, ja aina kun siitä kysyy niin annetaan arvioksi että lähtee seuraavana perjantaina tai maanantaina :hitme:
Arvaa luoko tuollainen 'feature' luottamusta? :hitme: Edelleen on Nebulous Dawn Pending Despatch tilassa. Lähetin asiakaspalveluun jokin aika sitten urputusmailin, ei vastausta. V*ttu mitä touhua.
3 tammikuuta tilasin "DARYL STUERMER: Rewired - The Electric Collection" -CD:n, no eihän se mikään massojen CD ole, mutta... 18 tammikuuta kyselin reply@cd-wow missä tilaus viipyy, ei vastausta. 23 tammikuuta kyselin help@cd-wow missä tilaus, siihen tuli vastaus ja selitykset 6 helmikuuta kyselin taas, tuli selityksiä 20 helmikuuta ilmoitin että perun tilauksen kun ei tilausta kuulu. Palauttivat rahat.
Minkälaisia selityksiä sait? EDIT: täytyy tulla hieman kehumaankin lafkaa. Lähetin nimittäin kyselyn jumittavasta tilauksestani (help@cd-wow) kello 18:07 ja vastaus tuli 18:11 jossa pahoiteltiin että joutuivat perumaan tilaukseni. Kello 18:17 tuli vahvistusmaili rahojen palautuksesta. Siis, kymmenen minuuttia meni kyselystä rahojen takaisinsaantiin. Nopeaa toimintaa! Nyt sitten pääsen tilaamaan kyseisen tuotteen muualta...
" Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently waiting confirmation of when the goods will be available for dispatch. " Juu tuli mullekkin rahat nopeesti takas peruutukseni jälkeen. Ehkä se ottaa päähän että eivät pysty (halua) arvioimaan milloin saavat tuotteen. Yleensä kauppias kuitenkin tietää mitä kautta tavara tulee ja millä vauhdilla.
Kuukausi sitten tilasin kahdeksan leffaa ja ei ollu mitään valittamista, kaikki leffat tulivat viikon sisään perille. Nyt sen sijaan en pysty samoilla korttitiedoilla tekemään edes tilausta, vaan ruudulle tulee seuraavanlaista herjaa: Your payment could not be completed at this time due to one of the following errors - Incorrect card details - You exceeded your credit limit - Your credit institution is unavailable at this time Korttitiedot ovat oikein Luottoraja ei voi olla ummessa, koska viimeisin tilaukseni on kuukauden takaa ja nämä rahat on jo veloitettu tililtäni Niin ja cdwow.us puolelta olen yrittänyt tilailla. Toimisikohan sitten .com tai .net/fi puolella, mutta .us on alennuksien kanssa edullisin.
Peruutukset kyllä sujuu, mutta ainakin mulla tuppaa olemaan tärkeämpää että saisi sen tuotteen.. Viimeisestä kahdeksasta tilauksesta viisi postitettiin, loput peruttiin. "Ei oo stockia nyyh nyyh".
Minulle selittivät: As you may have been aware, this item was offered by cd wow through "the warehouse", who supply us with specialist and back catalogue titles that are often more difficult to source. Unfortunately, we have been made aware that the item requested is no longer available via this supplier, and we have been unable to source stock elsewhere. Jaa-a, ai että pitäisi minun asiakkaana tietää mistä varastosta tilaamani tuote tulee? Miksi se edes kiinnostaisi minua? Haluan vain ostamani tuotteen nopeasti postiluukkuuni. Heillä itsellään ei ole paljon hajua näiden varastojen tilanteesta. Sama täällä mutta kun kerran eivät pysty toimittamaan niin haluan rahani ja suuntaan ostoksille muualla. Tilasin perutun tuotteen muualta eilen illalla ja tänä aamuna oli jo ilmoitus että tuote on laitettu matkaan. :thumbsup:
Eipä oo enää vähään aikaan jaksanut leikkiä tän firman kanssa, taitaa olla alelinkkien toimivuuskin niin heikkoa nykyään että tuotteistahan pitäisi vielä maksaa ihan käypä hinta
Mites on tämän kaupan turvallisuuden kanssa nykyään? Kun luottokorttitietoja pitäisi syöttää niin missään ei näy lukon kuvaa kuten yleensä jos kyseessä on salattu sivu. Kovinhan siellä väitetään että kaikki on turvallista, mutta itse en kovin mielelläni syötä luottokorttitietoja salaamattomille sivuille. Jotainhan maksujärjestelmässä muutettiin viime vuonna, jolloin sama ongelma esiintyi. Tämän pystyi kuitenkin silloin ratkaisemaan maksuvaiheessa valitsemalla "other cards", jolloin pääsi vanhaan maksujärjestelmään, jossa siis tämä lukon kuva näkyi. Nyt sieltä "other cardsin" alta on poistettu suurin osa korttivaihtoehdoista. Tällaista keskustelua löysin: http://www.pcadvisor.co.uk/forums/index.cfm?action=showthread&threadid=317474&forumid=2
Tällä hetkellä vaikuttaisi homma toimivan. Edellisestä 24h alesta tilasin 2 tuotetta, ensimmäinen tuli parissa päivässä. Toista ehdin jo kysellä kun ei alkanut kuulua vaikka samana päivänä oli merkitty lähetetyksi. Sain vastauksen meiliin vielä samana päivänä ja boxikin saapui lopulta 13 arkipäivässä tilauksesta. Mastercardilla maksaessa maksu linkittyi verkkopankkiin (OP) missä piti antaa vahvistus verkkopankkitunnuksilla.
Onkos muilla toiminut verkkopankkitunnuksilla maksaminen lähiaikoina? Periaatteessa vika ei liene siellä, vaan minulla kosahtaa jo hieman maksunapin painamisen jälkeen, eli sen napin jolla edetään tilauksen seuraavan vaiheeseen. Sivusto pyytää uudestaan osoitetta, ja vaatii että kaikki punaisella tähdellä merkityt kentät täytetään. No kun näin tein, niin valittaa, että osoite on väärä tai vaihtoehtoisesti, että jokin kenttä oli tyhjä No siirsin maksun PayPalin kautta, ja toimii loistavasti... Mutta mikäköhän tuossa perinteisessä korttimaksamisessa lienee ongelmana, tai siis sen kautta tilattaessa sivusto ei anna edetä maksuvaiheeseen...?