Wow:lla muuten monet muutkin levyt häviää välillä maisemista ja ilmestyy sitten joskus takas. Tämän saa havaita usein kun wishlististä puolet on jotain ihmeen X:n kuvia.
Minä olen aina kuvitellut, että Wow:lla on näkyvissä vain levyt, jotka on varastossa tai ennakkotilattavissa. Eli Diary of A Chambermaiditkin yksinkertaisesti myytiin kaikki, minkä jälkeen niitä ei enää löydä listoilta. Olenkohan ihan hakoteillä?
Njoo, voihan se noinkin olla. Mutta kuten Yella sanoi, tuo hänen kuvailemansa toimintatapa on wowlla myös ollut käytössä.
Niin, mutta eikö tuo Yellan kuvailema katoaa/ilmestyy-tsydeemi olisi juuri seurausta tuosta, mitä minä veikkailin. Eli leffat katoavat, kun niitä ei ole enää varastossa ja ilmestyvät, kun niitä saadaan taas lisää. En nyt kuitenkaan suostu uskomaan, että leffoja ihan satunnaisgeneraattorilla siellä on laitettu katoilemaan ja sitten taas ilmestymään.
No näin minäkin sen olen pähkäilllyt; eli varastosaldon mukaan todella katoavat/ilmestyvät [ettei keneltäkään viedä rahoja levystä, jota ei ehkä voidakaan toimittaa]. Muistaakseni olen joskus itsekin onnistunut tilaamaan viimeisen kappaleen, jolloin tilauksen jälkeen levyä ei olekaan enää löytynyt listoilta.
On muuten harvinaisen ärsyttävä tapa ilmoittaa jonkun levyn olevan "out of stock". Miksi hitossa koko nimike täytyy poistaa, eikö pelkkä ilmoitus ko. tuotteen kohdalle riittäisi?
Jees, samoilla linjoilla olimme. Ja tämä (lisäämäsi) lihavoitu tekstinpökäle selventääkin sitä ensimmäistä postaustasi. Mulla on taas käynyt niin, että levy on ollut wown sivuilla vielä listoilla, tilauksen sain tehtyä ja noin päivän kuluttua meiliä on tullut: erä on ehditty myydä loppuun eivätkä otakkaan kyseistä levyä varastoonsa enää. Silloin on ollut voucherin paikka.
Tämäkin on hienoista systeemeistä huolimatta mahdollista, jos a) varastosaldoa vähennetään vasta kun tilaus on vahvistettu, ja b) ainakin kaksi asiakasta sattuu samoihin aikoihin laittamaan sen viimeisen tuotteen ostoskoriinsa, ja c) tuossa välissä ei enää tarkisteta, onko tuotetta vieläkin varastossa... mutta puhdasta arvailua tämäkin. Hienoa kuitenkin että palvelu toimii joka tilanteessa ja tuostakin napsahtaa voucheri asiakkaalle. :king:
Kaikki jotka ehtivät tilata tuon Diary Of A Chambermaid Criterion kiekon hintaan £5.99, niin näemmä CDwow pysyy hintansa takana ja paketit ovat lähteneet postiin tänään. On myöskin tullut lisää valikoimaa Criterion levyistä, viimeinkin.
Conanin infossa ainakin lukee region 2 & 4, että siltä pohjalta näyttää turvalliselta. Voivathan ne tietysti viime tingassa pistää UK-kiekon tulemaan jos oikein haluavat keljuilla .
Kiitoksia infosta, kyllä tuo puolikin puntaa auttaa. Edit: Pystyykös tuota uutta voucheria ja tätä yhdistämään?
[Edit: Pystyykös tuota uutta voucheria ja tätä yhdistämään? [/B][/QUOTE] Hyvin näyttää toimivan :thumbsup:
WoHoo!! Noita siis pystyy yhdistämään. Luulin, että tuo vanha 1£ voucheri ei toimi enää. Ja sitten tilailemaan!!! 2,5£ on melkein jo se vanha 3£.