CD-WOW:n pomot varmaan tajusivat aloittaessaan kampanjan, että kovin moni ei tule tyytymään noihin £0.5 ja £1 -vouchereihin... --- Paitsi että "crackerointi" on laitonta, se on tässä tapauksessa 99.99% todennäköisyydellä turhaa.Uskoisin, että alennuskoodi luodaan ja aktivoidaan vasta silloin, kun joku sellaisen e-mailiinsa pyytää. Ei siis kannata vaivautua kokeilemaan, josko esim. koodi aaaaa-22222-ccccc-44444 sattuisi toimimaan (tietysti voi elää toivossa, että joku tilasi juuri tuon koodin, ja että koodi sisälsi £8.99 -koodin, ja että tilaaja ei ole vielä käyttänyt sitä. Good luck )
Kauan siinä kesti, mutta vihdoin napsahti tuo 8,99£ koodi melkeinpä samantien kun rupesin tuolla uudella systeemillä kokeilemaan. On muuten paljon nopeampikin, kuin mailinator. Tilasin samantien Fargon ilmaiseksi.
Niinpä, ja luulisi että heillä on tietty kiintiö noilla vouchereilla, joiden kokonaismäärä on budjetoitu niin että ei mennä konkkaan.
Onko kellään ollut ongelmia katoavien Wow-pakettien kanssa viime aikoina (joskushan sellaista oli)? Minulle on yksi CD ollut matkalla epäilyttävän kauan, kun viikkoa myöhemmin lähtenyt DVD on jo eilen tullut perille.
Mutta mitä luulette vouchereille tapahtuvan, jos niitä ylikäytetään? Tosin harvalla nyt kyllä on niin paljon ylimääräistä aikaa, että alkaa käymään läpi 200-400 eri vaihtoehtoa, mutta silti. Tällä menolla koko voucher-järjestelmä voi kaatua. Mutta ainahan sitä yrittää saa. Onhan se hyvä, jos käyttää 3-5h päivästä sen maagisen 9£ voucherin etsimiseen, mutta itse kyllä pystyn käyttämään ajan paljon paremminkin.
Jotenkin tuntuu, että ennemmin vähentävät noiden 2 ja 9£ vouchereiden yleisyyttä...noin tunnin kokeilin - 100 koodia - ei yhtään kumpaakaan.
Miten sitten määritellään ylikäyttö. Minusta on hassua, että tämmöinen on ylipäätään mahdollista. Luulisi olevan helppoa laittaa jokin rajoitus jokaiselle käyttäjälle, että 1kpl kunkin kampanjan koodeja olisi mahdollista käyttää. Ei tässä mitään väärää ole niin kauan kuin tämä on mahdollista ihan "rehellisin" keinoin. Itse en noita koodeja jaksa käydä kuin max. 15min kerrallaan läpi. Voi aina silloin tällöin käydä kun ei parempaakaan tekemistä kotona ole.
No, määrittelisin ylikäytön esim. 1h per päivä ~100 voucheria. Jos jokainen asiakas kenellä on ylimääräistä aikaa tekisi samoin, niin olisi CD-WOW:n koneet luultavasti aika tukossa. Ylikäytöstä näkyy täälläkin esimerkkejä. Monet ovat väksin tahkonnet monta sataa voucheria hakiessaan tuota 9 punnan kuponkia. Ilmeisesti toiminta aiheuttaa jonkinlaista addiktiota. Eikös tuo rajoitus ole jo laitettu? Yksi per maili. Eihän tässä mitään väärää olekaan, kun kerta homma näin toimii. Tarkoitin vain sitä, että ennemmin tai myöhemmin tuo koko voucher-idea voi palaa loppuun mahdollisen toiminnan johdosta.
Kuten ollaan huomattu tämä ei selvästikään ole toimiva vaihtoehto. Tarkoitin, että yksi käytetty koodi per käyttäjä. Tuollahan mailiosoite toimii käyttäjänimenä, niin toimiva vaihtoehto olisi, että vain se koodi joka on lähetetty kyseiseen mailiosoitteeseen (siis siihen joka on käyttäjänimenäsi) olisi mahdollista hyödyntää ja mahdollisia muita koodeja taas ei. En tiedä onko tämmöinen sitten vaikea toteuttaa, mutta näin minä tekisin jos tuolla päättäisin asioista.
Tilasin 20 koodia ja kaikki olivat 0,5 puntaa. Täydellisen mahdotonta saada noita isompia vouchereita.
Hah Helppoahan tuo olisi jos alennuksen näkisi suoraan viestistä, mutta jokaisen koodin syöttäminen siihen "redeem voucher" kohtaan vie tuhottomasti aikaa. Vai olenko nyt missannut jotain radikaalia?
Niin mitä yrität sanoa tällä viestillä? Jokainen koodi tosiaan on syötettävä sinne erikseen, jotta näkisi koodin arvon. Tämähän olisi aivan liian helppoa muuten.
Kyllä se minulla vaan toimii. Alla vielä varmuudeksi oikea linkki. http://www6.cd-wow.com/index.php?affid=12347&pp_nr=1
Sama osoite mulla on ollut ja ennen on toiminut hyvin nyt ei enää. Kokeilin suoraan sun linkkiä ei laske hintoja. cd hinat edelleen 8.99£. Edit: aikailin turhaan oli vanha tilaus ostos korissa, joten antoi hinnat normaaleina
No vika on jossain muualla, sillä minulla toimii täydellisesti. Koitin vielä varmuuden vuoksi Operalla ja IE:llä erikseen. Kumpikin pelittää. 7,99£ Didon uutukainen.
Tähän mennessä paketit ovat tulleet 4 - 9 päivässä mutta pari levyä jotka on lähetetty 20.9. ovat edelleen matkalla. No eihän tuo nyt vielä pitkä aika ole mutta odottavan aika on pitkä... Toisilla on kyllä ihan liikaa vapaa aikaa noiden koodien kokeiluun, itse jaksoin kokeilla n.10 koodia ja tuloksena vain £0.50 alennuksia, sitten kyllästyin ja tein tilauksen entisillä alelinkillä & koodeilla.