Jumalattoman alennuksen ovat pistäneet pystyyn ja ihan itkettää kun ei ole varaa tilata mitään :OI :weep: Minä voin tiltata sulle tuon Monters Incin. Jospa pistät mulle privaa.
Hähää... Nyt lähti viimeisetkin sukanvarresta Ens kuun alussa on mentävä tienaamaan nekin takaisin... Onneksi ei ollut kuin pari ohittamatonta...
Nyt eletään näkkileivällä vähänaikaa . Ei taida ainakaan tuota Monster Inc:ä olla tuolla tarjoushinnalla enää, onneksi ehdin just tilaan sen
Eilen tuli postista Bruce lee boksi reilun kokoisessa laatikossa ruotsin leimoilla, joten tulli riskiä ei ole :thumbsup:
Platoon ja Ran lähtivät tilaukseen - 5,99 á (vouchereilla 9,98£). Platoonissa pitäisi olla vielä suomisubit...
Ei hyväksynyt "äetsää" stateksi, ilmeisesti johtuu ä-kirjaimista. Luulisi tulevan perille ihan "aetsalla"?
Independence Day: Special Edition (DTS) lähti tilaukseen. Yhdistetyllä £1,5-linkillä ja vanhalla £1,5 kupongilla tuli hintaa vaivaiset £5.99.
Muilla valuutoilla paitsi eurolla tuli tuo perusvalitus (Your card purchase was declined for the following reason: [W331] Declined ), mutta kun laitoin eurot niin "Your card purchase was not authorised. Please contact your card issuer." Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Itsellä on OP visa electron.
Onko OP Visa Electron nykyään muka käypä maksuväline nettiostoissa? Onko asia muka muuttunut, tuskin. Kertokaa jos olen väärässä.
Jaa, luulin että nykyään ovat kaikki visa electronit kelvollisia. Veljeni taisi informoida minua väärin. :OI
En itse ole kuullut edes että Osuuspankin electron kävisi cd-wow:ssa. Itse olen käyttänyt Sammon electronia ongelmitta.
Osalta porukoilta on peruttu noita eilen tilattuja Wowin tarjouksia, joten odotelkaapa kauhulla sähköpostilaatikoittenne ääressä.
Kivoja nämä CD-WOW:n ennakkotilaukset: ensin Zatoichi myöhästyi yli viikon ja nyt Bubba Ho-Tep, kun on "liian" ajoissa liikenteessä... *ärräpäitä lentelee*
Ei ainakaan minulle ole tullut vielä mitään ilmoitusta peruutuksesta, kun Jyllikselle Monster Incin tilasin ja toivottavasti ei peruutusilmoitusta tule ollenkaan.
Multa peruivat Prinsessa Ruususen £3.99 hintaan, mutta puoli tuntia myöhemmin tehty £4.49 on edelleen voimassa. Taisi se ahneen loppu kohdata :hitme:
Tänään tuli pari pakettia cd-wowilta. Ensimmäistä kertaa paketissa näkyi sisällön arvo!! Toissa päiväsissä oli vielä sitä hopeatarraa siinä päällä. Tai olikohan tämä nyt vaan joku kömmähdys wowilta. No, eipä sieltä 4.49£ isompia ole pystynyt tilamaankaan, kun niin hyviä tarjouksia pistävät tiskiin :king:
Tuolla taitaa olla jokin varaston tyhjennys ale, joten tavaran loputtua sitä ei enää tule lisää. kute sivulla lukee: "catch them while you can" dvd`s from 5.99. linkki