Kele, jäi sitten 2 punnan voucheri käyttämättä. Venytin ABT-boksin ostoa, koska luulin tekstin "expires 28/6/2004" tarkoittavan että tämä päivä on viimeinen käyttöpäivä, mutta niinhän se asia ei taida olla... **tu että oon tyhmä :OI .
Itse tätä ei tule käytettyä, jotenka tässäpä olisi jollekkin punnan voucheri: da54d-d854a-4f711-ce293
Kyllä se luultavasti tänään vielä toimii. Oletko ennen käyttänyt noita e-vouchereita? Muistithan laittaa välilyönnin vielä sen koodin perään voucheria syötettäessä? Itselläni ei toiminut nuo voucherit, mutta sitten joku täällä foorumilla sanoi että laita välilyönti/space sen koodijonon jälkeen ja heti alkoi pelittään kaikki voucherit.
Olen käyttänyt ennenkin. Ja nyt koitin laittaa välilöynnin perään, mutta ei onnistu vieläkään. Ilmoittaa edelleen "Sorry, your e-voucher has expired".
Ok. Ehkä se sitten on tosiaan jo ollut koko tämän 28. päivän ekspiroituneena. Typerästi ilmaistu tuo voimassaoloaika siinä mailissa. Miksi jätit koodin käyttämisen viimeiselle päivälle Rumppisupi: Ok. Ehkä se on jotain selainpohjaista sitten. Itsellä IE6 ja WXP.
Se voi olla, vaikka itsellä taitaa olla sama setti käytössä. Eipä näistä Bill-maailman ihmeellisyyksistä ota aina selvää... Miten se on sinulla ilmennyt, että ei toiminut ilman sitä välilyöntiä, tuliko joku tietty virheilmoitus?
En muista tarkkaa virheilmoitusta (eikä ole nyt vouchereita käsillä), mutta se valitti ainakin kaikkia niitä Euro Footy Predictorin vouchereita (muita en ole kokeillutkaan) invalideiksi ja sitten kun pisti sen välilyönnin niin heti toimi. Hieman outo juttu tosiaankin, mutta en ollut ainoa, kun kerran joltain foorumilaiselta sen vinkin sain. :thumbsup:
Tyhmästi on ilmaistu juu. Odotin viimeiseen päivään siksi, jos olisi tullut eteen jotain muuta "järkevää" tilattavaa, koska ABT-boksi ei ole mikään must-hankinta mulle.
Eilen meni ABT boksi tilaukseen. Kuinkas nopeeta porukalle on se hylky tullut? Vielä ei ole tullut mitään postia ja innolla odottelen, että menikö läpi linkillä ja voucherilla...
Kyllä menee 99,9% varmuudella läpi. Itselle on tullut vain kaksi hylkäystä ja molemmat olivat erittäin halvoissa tilauksissa. Tuollaisissa muutaman kymmenen punnan tilauksissa uskaltaisin veikata, että menee läpi suoralta kädeltä. Ainakin voisi kuvitella, että tuotteen hinnalla on merkitystä asian kanssa, mutta toisaaltahan voi kyseessä vain olla satunnaiset tarkastukset cd-wowin työntekijöiden puolesta. Hylkäysilmoitus on itselle tullut aina tunnin sisällä tilauksesta
Tänään sain ensimmäistä kertaa CD-WOW:lta leffan, joka ei ollut muoveissa. Kyseessä on Frailty. Toimitus oli todella nopea taas, mutta sainpa todeta että kannet ovat kauttaaltaan todella kuluneen näköiset. Itse levy on täydellisessä kunnossa. A Few Good Men, joka tuli samaan aikaan oli muoveissa. No pistin jo mailia CD-WOW:lle josko sieltä tulisi uudet kannet samantien.
Minulle tuli tänään CD-WOW:lta postissa mm. Frailty, The Great Escape, Project A, Fargo.. Yksi noista ei ollut muoveissa ja se oli Fargo SE. Mutta koska kannet ovat täysin uutta vastaavat niin ei itselle tullut suurempaa ongelmaa tuosta.
Itselläni on mennyt kaikki noin +150 tilausta läpi ilman perumisia. Eilen lähtivät postiin 3kpl loppu hinnaltaan 2,99£ -elokuvia, jokaiseen käytin 1.5£ linkkiä sekä (ilokseni löytämiä) 1.5£ vouchereita.
Joo no sainkin jo mailia WOW:lta että ykkösluokassa lähti tulemaan uudet kannet tänään. Eli varmaan ylihuomenna jo perillä. Jälleen kerran loistavaa asiakaspalvelua.
Millaisia alennuksia käytit? Minulla ei toimi £1,5 alelinkki laisinkaan alle £5.99 tuotteissa. Eli 5.99 tuotteet näkyvät alelinkin kanssa 4.49, mutta 4.99 tuotteet näkyvät 4.99, eli tuo 1,5 punnan alelinkki ei minulla ainakaan vaikuta 4.99 punnan tuotteisiin eikä sitä halvempiin tuotteisiin. Punnan alelinkki taasen toimii 4.99 ja jopa 3.99 hintaisenkin tuotteen kanssa.