Maanantaihin asti ilman toimituskuluja. Deadwood - Season 1 (4 Disc) 32.95€ Pulttibois Box 3 DVD 15.95€ M*A*S*H - Season 1 20.95€ M*A*S*H - Season 2 32.95€ ... M*A*S*H - Season 7 32.95€ Toki nuo M*A*S*H -sarjan boksit saa halvemmallakin, mutta niissä ei ole suomitekstejä kuten ruotsiversioissa.
Pikainen off topic: Minulle Deadwoodin boksia (ilm. 7.12.) tilatessa/varatessa postikulut tulivat mukaan tilausvahvistukseen, vaikka alennus näkyi vielä tilatessa.
Valita asiakaspalveluun, noin on minulle käynyt ennenkin ja virhe on aina korjattu. Tosin saatta olla, että laskussa niitä postikuluja ei sitten taas näykään. CDONin systeemit ovat kummalliset.
TV-sarjoja edullisesti, Buffy ja Angel ennakkotilattavissa €32,95 (paitsi jostain syystä Buffy season-3, ja parin muun kohtaa puuttuu tilausnappi) Myös Simpsoneita samassa hintaluokassa (mukaanlukien vitoskausi).
24 kaudet (1-3) näyttää olevan myynnissä 32,95 Varoitukseksi; 9,90 hintaisessa Capturing the Friedmans dvd:ssä ei ole suomitekstejä (levyltä löytyy vain ruotsi, norja ja tanska).
En tiedä onko nämä mainittu jo aiemmin tässä ketjussa, mutta laitetaan sitten vaikka kahteen kertaan: Alias 1 Kausi 21.95 Alias - Season 2 (6 Disc) 21.95
Onko tuo Leon-DVD sama kuin mikä oli suomessa myynnissä, siis vaihtuuko siinäkin suomi-text välillä ruotsi-textiksi? :hitme:
Firma kämmäilee taas oikein urakalla: Viime kuussa firmalla oli tuo rahaa takaisin-kampanja eli jokaista kulutettua kymmentä euroa kohti sai vastineeksi yhden euron alennsukoodin. Eli ostin tuotteita yhdellä kertaa yli 50 eurolla ja sen mukaan minun pitäisi saada 5 euron arvoinen alennuskoodi. No nyt kävi niin, että firmalta tuli sähköpostia, jonka mukaan olin kampanjan aikana ostanut tavaraa 18,90:n edestä ja näin ollen he palkitsivat minut 1:n alennuskoodilla...:OI Eikö tämä firma osaa tehdä mitään oikein? (muitissa tapaus BoB)
Huom! Keskustelut ostopaikoista yms Kauppapaikat-foorumiin. Jos ei searchilla löydy kyseisestä firmasta ketjua niin sitten sen voi perustaa. Jürgen voi myös ennen Gigantti-ketjuun postaamistaan miettiä: "onko tämä tarjous ja jos ei, niin pistänpä oikealle alueelle jonne olen itse perustanut kauppaa varten oman ketjunsa". Ketjukonstaapeli Cress kiittää tästäkin mahdollisuudesta avautua.
Vittu, ett? joillakin on sitten niin saatanan hankalaa postata ne paskanjauhamiset oikeaan paikkaansa. Onko se todellakin niin helevetin hankalaa ymm?rt?? mit? postata ja mihin? Taas vesi kielen p??ll? odotan, ett? mit?s tarjouksia nyt on, niin eik? mit?, ?ij?t jauhaa paskaa ku gigantin ketjussa. :Keskisormi: ________ Mexican Cooking
Pidätä mut pliis ! Osta 25 eurolla – valitse yksi DVD-filmi tai Twin Pack vain hintaan 7.95 € kamppiksessa: - Million Dollar Baby ja jotain Wallander hömppää. - Fear and Loathing in Las Vegas 9.95€ (taitaapi olla edullisin hinta ?) - Pulttibois Box 3 DVD 15,95€ - Matt Damon Box (4 disc) 13,95€ - Brad Pitt Box (4 Disc) 16,95€ - Peter Jackson Box (4 Disc) 16,95€ (edit: myös meet the feebles kuuluu sisältöön, kiitos graniitti) - Once upon a time in Mexico / El Mariachi / Desperado - Box 16,95€ - Billy Bob Thornton Box, Wesley Snipes Box, Jean Claude Van Damme box, Mary Kate & Ashley Olsen Box, Woody Allen (3 Disc), Musa (3 Disc), Oscar winners box (3-disc), John Wayne box (3 disc) 10,95€/kpl kieltämättä kohtuuhintaisia boxeja suhteessa määrään (laatu sitten toinen asia). Kannattaa käydä kamppikset huolella lävitse, aika paljon uutta materiaalia, mutta en niitä kaikkia tänne jaksanut postata..