CDON.com

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana claude, 09.12.2005.

1. x_jmt_x

x_jmt_x Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    524
    Jotain erityistä syytä olla käyttämättä discshoppia?

Koskaan ei ole ollut ongelmia, tilaukset tulee aina luvatussa ajassa (seuraavana päivänä, jos tilaa ennen 15:00) ja hinnatkin on kohdallaan. Import-versioista ilmoitetaan selvästi, samoin kuin kansista.

Itse luovuin cdonista pari vuotta sitten juuri vaihtelevien toimitusaikojen ja puutteellisten tuotetietojen takia.

2. x_jmt_x

Saadut tykkäykset:
    524
    Virhe se on kuluttajansuojalainkin mukaan.

Ja palautuksesta pitäisi saada postikulut takaisin, myöskin.

3. Slabs

Slabs Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo no tuskin ne niitä rupee muuttamaan jos vain yksittäisiä valituksia asiasta tulee. Eipä taida moni olla niin nirso noiden kansien suhteen. Itse yritän kuitenkin välttää, enkku tai suomi sujuu mutta ruotsi ei kirveelläkään. :rolleyes:

4. Slabs

Slabs Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Cdonista sattu saamaan ton blu-rayn about 10 euroo halvemmalla. Olisin tilannu kenties muualta mutta paras tarjous tällä hetkell :D

5. Make73

Make73 Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    130
    Vika oli Sampo-pankissa, josta ei olleet viitetiedot menneet kesäkuun lopulla tehdyistä tilisiirroista.
    Klarna/Finans Ab oli jostain syystä jäänyt pois korjatuista tiedoista.
    Asia kunnossa ja pahoittelivat sekaannusta.

Toimitusajat CDON:ssa ovat kyllä uskomattoman hitaita verrattuna muihin paikkoihin joista leffoja on tullut tilailtua.
    Samana päivänä tilasin Play.com:sta joka tuli kolmessa päivässä, mutta CDON:lla meni yli viikko.

6. x_jmt_x

Saadut tykkäykset:
    524
    Joku erityinen syy käyttää yhä Sampo-pankkia?!

7. Make73

Make73 Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    130
    Tämä oli ensimmäinen vastoinkäyminen omalla kohdalla koskien Posti/Sampo pankkia.
    Asiakkuus nyt kestänyt 37 vuotta.
    S-tili on toisena tilinä.

8. Jartsa

Jartsa Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös tuo cdon ole Affenanmaalla? Samasta paikasta löytyy sitten myös discshop josta tilasin 28.7 leffan joka kolahti vasta tänään 4.8.

Ei ole ennen tälläistä aikaa ottanut. Discshop ilmoitti että on postitettu. Onko postilla vai siis itellalla jotain hionista hitautta näin kesäkuumalla? Yleensä on postit kulkeneet nopeasti tuolta demilitarisoidulta alueelta ja muualtakin.

T: Jari

9. sokka

sokka Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    320
    CDON on aina ollu hitaampi, kuin Discshop. Itselle on todella harvoin tullu tuolta heti seuraavana päivänä mitään, jos koskaan. Tilaan vain, jos joku on halvempaa, kuin Discin puolella. Vaikkakin kauppa on muuten hoitanu omalla kohalla hommat hienosti. Karmivin näistä netti firmoista Suomessa on ehdottomasti Anttila. Toimitukset kestää varmaan viikon aina. Siis AINA. Aivan kammottavan huono firma.

10. x_jmt_x

Saadut tykkäykset:
    524
    Viestini oli tarkoitettu huumoriksi, mutta Sampo-pankki on viimeisen parin vuoden aikana ollut tapetilla kaikenmaailman laskunvälitystuskien takia. Itsellä ei ole ollut ongelmia sen enempää Tapiolan kuin Nordeankaan kanssa, sen sijaan Sampo-pankilla on kestänyt tähän mennessä reilun vuoden postittaa uusi luvattu Visa-kortti (Sampon oma luottokunnan kortin tilalle). Aina se on siirtynyt ja siirtynyt, joten pidän jatkossakin asiointini tuossa pankissa minimissään.

11. Harry

Harry Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    7
    Cdonista ei kannata ostaa mitään ennakkoon, meinaan jos sen haluaa julkaisupäivänä. Ostin leffan, jonka julkaisupäivä oli 10.09 ja se lähetettiin minulle sähköpostin mukaan 7.9.2010. Eipä ole vieläkään tullut.

12. Viipperi

Viipperi Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    Niin mitä sitten, ollut matkalla vasta viisi päivää. Voi luoja kun ollaan niin saatanan vaativia ("mullekaikkinytheti"!). :rolleyes:

13. gaston

gaston Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    83
    Mutta joskus vanhaan hyvään aikaan tuolta tuli tilaukset ehjänä kotiin parissa päivässä, nykyään menee vähintään viikko ja dvd kotelot paketissa täysin murskana, olisiko niin että tuo Turun postikeskuksen lakkauttaminen on aiheuttanut sen että Ahvenanamaalta tulevat Cdonin paketit lajitellaan Rovaniemellä. :rolleyes:

14. Harry

Saadut tykkäykset:
    7
    Et ymmärtänyt koko pointtia. Minä en ole mikään saatanan vaativa, enkä myöskään "mullekaikkinytheti" sukupolvea. Jos ymmärsit, niin olen ostamassa kyseistä leffaa, enkä warettamassa sitä.

Voin mä sen viikon venata, mutta mitä järkeä on sitten tilata ennakkoon jos saman leffan saa nopeammin julkaisupäivänä kaupasta? Parempiakin postimyyntipaikkoja kun on olemassa, esim. verkkokauppa.com josta ainakin minä olen mm. PS3 pelin saanut ajallaan julkaisupäivänä kun olen tehnyt ennakkotilauksen.

Edit: siistitty marcoolion määräyksestä

Viimeksi muokattu: 13.09.2010
  15. Viipperi

Viipperi Guest Tukijoukot Guest

Saadut tykkäykset:
    1
    No onko jossain määritelty että kuinka paljon aikaisemmin ennakkotilaajan tuote on lähetettävä? Muutenkin ennakkotilausten tekeminen on hölmöille, ei oikeastaan mitään järkeä, ellei ole rajoitettu painos tms.. :)

16. Harry

Saadut tykkäykset:
    7
    Just, no kiitos kun kerroit tyhmälle. Itse asiaanhan sulle ei ollut mitään järkevää sanottavaa, mutta saitpahan vittuilla :thumbsup:

17. sokka

Saadut tykkäykset:
    320
    Onko kellekkään muulle tullu palautekyselyä? Itse pistin "kiitosta" postituksista. Muutenhan tuo on toiminut ihan kivasti.

18. TopJarkko

TopJarkko Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuli ja pistin itsekin kommenttia juurikin tuosta älyttömän pitkästä toimitusajasta.

19. Anathor

Anathor Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    64
    Kyllä omat tilaukset on melko hyvin tulleet perille, enkä ilmestymispäivänä odotakaan jotain ennakkoontilattua uutuustuotetta kotiin.

20. sokka

Saadut tykkäykset:
    320
    Discshopilla tulee seuraavana päivänä tilaukset, kun viimeksi meni viisi päivää tällä putiikilla. Ennakkotilaus tuli päivää aikasemmin viimeksi, kun oli merkattu julkaisu. Tuota kauppaa ei nopeudessa vaan ole, mikään voittanut tai edes päässyt tasoihin. NetAnttila on jo sitten ihan oma luku. Nillä kestää varmaan pari vikkoa toimitukset.