http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajaneuvoja/ Naputtelet valituksen ja selostuksen tapauksestasi tänne: https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_aloitus.aspx Kirjoita siihen että annat luvan ottaa yhteyttä takuun myöntäjään eli CDON.COM liikkeeseen, muuten eivät ole sinne suoraan yhteydessä. Vastaavat nopeasti ja yleensä asiat hoituvat tämän jälkeen sujuvasti ilman tuollaista jankkaamista ja viivyttelyä mitä tuossa aiemmin kirjoittelit.
Yhteys kuluttajaviranomaiseen vielä, että mitä CDON on vastannut, ja sitten lautakuntaan. Koska ns. speksit on jo tiedossa, lausuntopyyntö on hyvin helppo homma.
Mitään ei siis ole vastattu sen jälkeen, mutta laitoin uhkausviestiä että jos ei ensiviikon aikana lähde homma luistamaan asialla on SEURAAMUKSIA! S#ATANA! Ja tietysti muistutin vielä että kuluttajavirastosta on oltu yhteyksissä. Saas nähdä mitä seuraavaksi..
Jos kuluttajariitalautankuntaan laitat, niin ratkaisua kannattaa odotella rauhassa. Itsellä menossa siellä nyt yksi tapaus, käsittelyaika 12kk.
Aivan. Mitä tuossa edes riitauttaa, koska cdon ei ole kiistänyt huoltovelvollisuutta? He vain "selvittävät" asiaa ja ottavat yhteyttä myöhemmin. Edit: Vastaus tuli asiaan Jos sen nyt kohta saisi lähtemään. Ei kukaan haluaisi ostaa ensi vuoden puolella käyttämätöntä 2tb ulkoista kovalevyä aukaisemattomassa paketissa?
Tähän asti on kaikki toiminut CDonin kanssa mallikkaasti, mutta tänään koin massiivisen takaiskun. Tilasin joulukalenteritarjouksesta The Dark Knight Rises- blurayn. Lähetys tuli perille joutuisasti, mutta paffin sisältä kuoriutuikin DVD-versio. :weep: Tämä taisikin olla maailmanlopun ensimmäinen enne?
Itseäni kyrpii pirusti, että Bo Widerbergin boksia ei saa tilattua suomenkielisiltä sivuilta. Noottia olen laittanut, mutta turhaan. Ja kyrpii sekin, että Troellin Utvandrarna/Nybyggarna maksaa suomenkielisillä sivuilla 40 euroa ja ruotsalaisille neljä kertaa vähemmän.
Tänne tuli blu-ray. Kyllä sieltä sen blu-rayn saa, kun valittaa. Toki se on vittumaista tommonen, aikaa menee ja jos olisi halunut leffan vaikka jouluna katsoa
Ja tässä neljäs. Asiakaspalvelu vastasi torstaina valitukseeni parissa tunnissa (antoivat myös viiden euron alennuskoodin); saas nähdä miten nopeasti muut hommat sujuvat.
Äsken tuli vastaus, jonka mukaan on ollut jonkinlainen sekaannut tuotenumeroissa. Lisäksi annettiin mahdollisuus odottaa oikeaa tuotetta joulun jälkeen tai vaihtoehtoisesti purkaa kauppa. Ajattelin odottaa, kun tuo maailmakaan ei tuntunut loppuvan.
Kovalevytapauksesta. Laitoin uhkausviestin joulukuun alussa jonka jälkeen tällaista viestittelyä: Kysymys 2012-12-17 15:25 puhelinnumero on xxxxxxxxxxxxx Vieläkään ei ole tullut "tarvittavia dokumentteja" cdonilta ja kovalevy makaa pöydällä. Laitoin taas vaihteeksi tiedustelua, saa nähdä mitä tällä kertaa selitellään.. Huumori on loppunut asian kanssa jo kaksi kuukautta sitten.
Onkohan siinä mitään järkeä, ettei tablettitietokonetta saa olla käynnistetty jos sen haluaa palauttaa? Miten h*lvetissä sitä muuten näkee laitteen toimivuuden? Kuluttajaviraston mukaan televisionkin saa virittää ja silti palauttaa.
Onko teillä kokemuksia CDON:n kautta tilatuista puhelimista että onko niissä suomenkielistä käyttistä vai onko ne englanninkielisiä? Pitäis emännälle tilata Acro S mutta ei kehtaa tilata ennen kuin saan tiedon että onko niissä suomenkielinen käyttis?