Palautin ton vaurioituneen leffan, tilalle pitäisi tulla korvaava tuote. Eihän sillä sinänsä ole kauheasti väliä, vaikka muovit puuttuvat kun tuote on normaalia halvempi. Mutta olisi kiva jos asiasta ilmotettaisiin.
Miten tuo bonusohjelma nyt oikein toimii? Kun minulla on hopea-taso ja systeemi ilmoittaa, että "Pisteitä jäljellä Hopea- asiakkuustasosi säilymiseen: xx". Säilyykö tuo saavutettu taso myös ensi vuoteen, vaikka en tänä vuonna 100 eurolla (100 e = 100 pistettä = hopea-taso) ostaisikaan vai nollaantuuko se?
Tipahdat tason alaspäin jos et täytä sitä vaadittua ostosummaa vuoden aikana, ainakin näin olen käsittänyt.
Pystyykö Ruotsin Discshopista tilaamaan Suomeen, ja jos pystyy niin minkä hintaiset postit tuolta on?
Pystyy (lue tarkemmin jos ruotsi taipuu) mutta postikuluja tulee: 100 kruunua eli n. 11,60 euroa kun tilaa 1-4 tuotetta, sen jälkeen nousee postikulut 500 kruunuun (5+ tuotetta) eli yli 56 euroon. Tietty muistaa kannattaa että isompien tuotteiden kohdalla voi napsahtaa isommat postikulut jo alemmalla määrällä. (Oikokoon joku jos heikohko ruotsini teki tepposet).
Muutama vuosi sitten monilevyinen boksi laskettiin yhdeksi tuotteeksi. Pakettia kiikutti silloin lähettipalvelu, mutta en tiedä miten on tänä päivänä.
Juu. Katsoin vain kun Ruotsin Discshopissa olisi Avengersin Steelbookia tarjolla, mutta Suomesta tuota ei voi enää ostaa mistään.
Jaahas, tilini nollaantui timantista pronssiksi (ja asiakasnumero vaihtui vääräksi) jo KOLMANNEN kerran lyhyen ajan sisään! Ilmeisesti tuo ilmaisen rahdin koodi aiheutti tämän, kun se kysyi henkilötunnusta (järjestelmä ei muuten hyväksynyt koodin käyttöä). En siis ole henkilötunnusta laittanut Discin yhteystiedot -sivuille. Discshop kyllä on korjannut nämä virheet aina nopeasti, mutta nyt tekisi jo mieli vaatia hieman hyvitystä... Eli kaikki toimii mallikkaasti, kunhan ei käytä minkään sortin alennus tms. -koodeja
Paljonko yleensä on kestänyt, että Ruotsin Discshopista on tullut tilaus perille? Itsellä lähti eilen tulemaan sieltä parit leffat, niin onkohan mitään toivoa saada noita vielä perjantaihin mennessä?
Oma, perjantaina lähetetty, tilaus saapui tänään keskiviikkona. Yleensä tavaran tuleminen kestää sen 2-4 arkipäivää.
Tulevatko paketit Ruotsin Discshopista nykyään Itellan kiikuttamina? Muutama vuosi sitten taisi TNT hoitaa kuljetuksen ja loppupeleissä säätäminen oli melkoinen.
Juuh, eilen perjantaina tuli itselleni tuo maanantaina lähtenyt tilaus. Tilasin Avengers Steelbookin ja Iron Manin BD:lle. Postiluukusta kilahti saapumisilmoitus, ja sitten käväisin postista hakemassa. Ei kyllä mitään hajua oliko Itellan kuljettama, en kiinnittänyt saapumisilmoitukseen niin paljoa huomiota.
Eh, vaihteeksi risuja Discshopillekin. Tilasin Suomen Discshopista Iron Man 2:n BD:lle. Tuote tuli tänään postiluukusta, mutta Blu-ray -kotelossa ei ollut muoveja lainkaan. Kotelot olivat kuitenkin täysin naarmuttomia, mutta mielestäni on hyvin outoa, että kun ostan uuden leffan, niin se tuleekin "unboxattuna" ilman muoveja. Mistä tiedän ettei tuo ollut vaikkapa sellainen kappale, että joku oli tilannut sen, avannut ja lähettänyt asiakaspalautuksena takaisin ja sitten minä saan sen? Onko kellään muulla sattunut Discshopin (tai jonkun muun nettikaupan) kanssa näin?
Mahdollista on sekin että levy on tullut jo tehtaalta muoveitta. Minulle sellaisia on sattunut ainakin Casino ja American Gangster, joilla yhteistä on harmaalla pohjalla oleva universalin logo selkämyksessä. Saattaa olla tietty painos tai tuote-erä?
Ilmesesti aika helppoa palautus Discshopissa? Yhden BD:n kansipaperi rikki takaa keskeltä, ilmeisesti liian terävät reunat levynpidikkeessä? Ehdin kyllä avata BD:n muovit ennenkuin virhe paljastui.