Pari vastaavaa brittilevyä vaan hyllyyn laittaneena, kuitenkin nyt mietin toisin koska ei kyse pelkistä painaumista vaan repeämästä.Hmm..
Oman tilaukseni matka on kestänyt nyt 10 postipäivää. Kyselin mahdollista seurantakoodia (paketti kun on isonpuoleinen), mutta eivät ole vastailleet. Harmi, Ginza.se olisi myynyt samat tuotteet samaan hintaan ja halvemmalla toimitusmaksulla.
Discshop.se ei ollut "teknisen ongelman" vuoksi lähettänyt lainkaan tilaustani. Näin vaikka asiakastilini mukaan paketti lähti 4. päivä tätä kuuta ja kaikkia tuotteita oli runsaasti varastossa. Mutta lupasivat kyllä pistää tänään tulemaan. Tuskin olisivat huomanneet ongelmaansa ilman yhteydenottoani.
Olen pettynyt Discshopin päätökseen muuttaa pakkausmateriaali vahvasta 'pahvikirjeestä' tuohon nykyiseen mitään suojaamattomaan pahviseen 'elmukelmuun'. Aiemmin tuli loistavassa kunnossa kaikki perille, nyt vähän väliä kotelot murtuneita tai kolhuja täynnä. Postitus on myös tosiaan hidastunut selkeästi. Hinnatkin mun mielestä hieman noususuunnassa.
Tilatkaa kolhuisiakin vielä kun ehditte, lafka menossa näköjään nurin ehkä jo tänä vuonna tai sitä seuraavana.
Nää on kyllä hauskoja. Paljonkohan siellä hyllyssä on risoina itse maahan rähmättyjä. No ok varmaan eri asia sitten.
Pointti lienee siinä, että kun ostaa uutta, odottaa että tuote on uusi ja ehjä eikä käytetty ja rikkoontunut. Oli se sitten valmiiksi palasina tai rahdin aikana hajonnut.
Perustelut tulivat jo aiemmin tässä ketjussa, viesti #326 jne. Tähän pohjaksi yleinen talouskurimus, kilpailun dramaattinen koventuminen (Netflix ym.), näistä seuraava kuluttajien joukkopako muualle. Olisinpa väärässä koska saan tuolta kerran vuodessa ilmaisen leffan.
Veikkaan että katolinen kirkko menee nurin ennen discshoppia... Niiden tarjonta on niin saatanan yksitoikkoista.
Eiköhän tuo yksitoikkoisuus liene myyntivaltti kyseiselle kohderyhmälle. Mutta jos vaihtelua kaipaa(va)t, tarjoan mainoslauseeksi: "Obamaakin mustempi!"
Mitenkä tämä liittyy discshoppiin tai kirkkoon? Kuitenkin, en usko discshopin olevan vaarassa mennä nurin koskapa myyvät kuitenkin juuri suomalaisia julkaisuja joita ei ulkomailta yleensä saa. Toki niitä saa anttiloista yms putiikeista mutta se ei auta pienten paikkakuntien asukkaita joilla voi olla pitkä matka kunnollisen valikoiman omaavaan kivijalkaliikkeeseen. Ja siinä juuri piilee discshopin markkinarako. PS. Tämä viesti ei sisällä hevosenlihaa.
Mun vajaasta 500 BD:stä vain yksi kotelo on mennyt rikki kotona pudottuaan lattialle, ja sekin oli lapsen tekosia..
Kyllä levyjen myynnin notkahdus näkyy jo discshopissakin. Sieltähän saa jo tussukarvatrimmereitä ja kahvinkeittimiä.
Hei! Osaako joku fiksu sanoa millaisia noi Discshopin bonusedut on noilla tiukemmilla bonustasoilla? Mietin vaan että onko mitään järkeä kantaa firmaan rahat hyvien etujen toivossa?
Tiukemmista bonustasoista ei mitään tietoa, mutta hopeatasolla olen ollut, ja kertaakaan en mitään ostamisenarvoista bonustarjousta ole nähnyt. Discshopin kannattaisi oikeasti panostaa bonustasoihin ja niiden markkinointiin, sillä oikein toteutettuna se sitoisi paremmin asiakkaita ja houkuttelisi isompiin ostoksiin.