^eikös jo kultajäsenet saanut noin euron halvemmat postit, vai muistanko nyt ihan väärin (itse myös hopeatasolla)?
Kai olit tämän infosivun etulistauksen jo tarkistanut? Viimevuonna nousin kultatasolle, mutta en tilaa mitään kirjeitä niin en tiedä sen tarkemmin kulta-only tarjouksista. Halvemmat postit on sinänsä ihan kivat.
Päätin sitten suosiolla torpata koko firman ja laitoin viestiä että poistavat tunnukseni kokonaan. Syynä se että vaikka saavutinkin tuon seuraavan jäsentason, niin kuitenkin tulee melko vähän tilattua tuolta. Ja en kokenut löytäväni mitään niin mullistavia hopeajäsen tarjouksia leffavalikoimasta joten antaa olla. Sama valikoima kuin monessa muussakin puljussa, eikä hintataso kuitenkaan ole aina se kaikkein kilpailukykyisin. Jos ja kun jotain kiinnostavaa (tai jokin ylittämättömän hyvä tarjous) tulee vastaan niin teen uuden tunnuksen vain tuota tilausta varten.
Itsellä on jo toista vuotta timanttijäsenyys, enkä voisi kuvitellakaan ostavani uutuusleffoja muualta... Paketit ovat perillä aina 3 päivässä, joskus jopa kahdessa (mikä on mukavaa, varsinkin kun brittiamazonin toimitukset ovat viime aikoina venyneet 2 viikkoon). Yksi virheellinen lähetys on kohdalle sattunut, mutta sekin hoidettiin Discshopin osalta mallikkaasti.
Kuinkas nopeasti tuolta Discshopista tulee nykyään tilaukset? Ennen ne tuli aina kahdessa päivässä. Nyt on viime viikolla tilaamani blu-ray ollut huomenna jo viikon matkalla...
No, eipä tullut tänäänkään. Täytynee varmaan alkaa ottaa yhteyttä discshopiin, tiedä tuota minne postissa jäänyt tai kadonnut... Edit: Tuli tänään sittenkin. Hemmetin postilla on ollut naapurin mukaan jakeluongelmia täälläpäin. Posti tuli lähempänä 17:00:aa, normaalisti n. klo 13:00...
Kannattaa ottaa Discshopiin yhteyttä, kyllä varmaan laittavat uuden blu-ray:n tulemaan, jos on tarpeeksi kauan ollut matkalla... Tänään tuli viime torstaina lähetetty A Good Day to Die Hard perille, eli 3 arkipäivää meni (tässähän oli juhannusaatto välissä).
Joo, pitää kehaista asiakaspalvelua. Posti hävitti paketin, mutta muitta mutkitta lähettivät uuden tilalle. :thumbsup:
Onkos muilla ollut viikon sisään mitään ongelmia tehdä tilausta discshopista? Kun menen kassalle maksamaan haluamiani leffoja, niin ongelmat alkavat. En pysty syöttämään nimi ja osoitetietoja pikakassaan. Myöskään henkilötunnusta tilausjärjestelmä ei tunnista. Postiennakolla tilaaminen onnistuisi, mutta en halua maksaa ylimääräistä. Pari viikkoa sitten tilaaminen onnistui vielä ongelmitta.
No kappas vaan, sama ongelma on juuri nyt eli ei tunnista henkilötunnusta eikä nimikään tule laatikoihin vaikka olisi sisään kirjautunut.
Tilasin äsken pari leffaa, kun tuli tuo ilmainen postikulutarjous, niin homma menee näköjään niin, että kun on täyttänyt tiedot lomakkeessa ja painaa Maksa vai mikä nappula siihen aktivoituikaan, niin seuraavaksi avautuu sivu, jossa olet maksanut ostoksen Klarnalla. Älytön homma. Siinä Klarnan kuittisivulla on kuitenkin mahdollisuus muuttaa maksutapaa esim. Verkkopankiksi, kuten itse tein. Näköjään Klarna pakkomyyntiä tuo
Ongelma oli ettei lomakkeeseen voinut kirjoittaa mitään. Kentät harmaina "Etunimi", "Sukunimi" jne. Tänään tilaus kuitenkin onnistui, en vaan tiedä että miksi. Ainoastaan kokeilin toista @osoitetta joka antoi lomakkeen täyttömahdollisuuden. Henkilötunnusta en yrittänyt edes syöttää, ei se kumminkaan olisi toiminut. Kummallinen Klarna-pökäle joka tapauksessa.
Tänään kun tein tilauksen, niin se koko systeemi oli muuttunut. Maksutavan voi valita vasta sen jälkeen kun on hyväksynyt maksutavaksi Klarnamaksun. Todella sekavasti tehty uudistus. Itse yritin maksaa lopulta luottokortilla, mutta OP:n tunnistuksessa homma tökkäsi kun selain vaati evästeiden käyttöönottoa. Kokeilin tunnistusta myös incognito-ikkunan kautta, mutta valitti samaa. Ikinä ennen ei ole OP:n tunnistus tökännyt tuolla tavalla. Piti siis ottaa Klarnamaksulla koko paska, tai sitten en vain osaa.. Pistin puljulle palautetta. Peruin ensimmäisen tilauksen ja vaihdoin selaimen Operaan. Ihme kyllä alennuskoodi toimi edelleen. Ensimmäisellä kerralla sama valitus evästeistä, sitten napsin kaikki selaimen lisäosat pois ja otin evästeet käyttöön. Klarnan palvelu jumiutui ja koko homma uusiksi. Lopulta sain maksettua koko homman luottokortilla.
Hei, Ikävä kuulla, että tilaamisessa on ollut ongelmia ja nimi- ja osoitetietoja ei ole ollut mahdollista täyttää. Kyseessä on todennäköisesti olla tilapäinen häiriö ja toivon, että yritätte tilausta vielä uudelleen. Klarnan tavoitteena on luoda turvallisia ja helppoja maksutapoja ja siten otamme mielellämme vastaan sekä palautetta ja mahdollisia kehitysehdotuksia, jotta voimme kehittää palvelujamme entisestään. Pikakassalla maksutavaksi on asetettu oletuksena Klarna Lasku 14 päivän maksuajalla. Maksutavan voit kuitenkin vielä muuttaa ennen ostoksesi vahvistamista. Palautetta ja ehdotuksia voit laittaa meille osoitteeseen palaute@klarna.fi. Vastaamme mielellämme myös mahdollisiin kysymyksiin koskien Klarnan maksutapoja. Ystävällisin terveisin Kaisa Klarnan asiakaspalvelu
Omalta osaltani homma meni niin, että pikakassalla ei voi valita mitään maksutapaa, vaan eteenpäin pääsee vain täyttämällä lomakkeen (ja hyväksymällä Klarnan ehdot), sen jälkeen aktivoituu nappula, jolla pääsee eteenpäin. Kun sitä painaa, on vastassa Klarnan kuitti tilauksesta ja kiitokset että on valinnut Klarnan. Samalla sähköpostiin tulee viesti, että olet maksanut ostoksesi Klarnalla. Kuittisivulla on sitten mahdollisuus vaihtaa maksutapaa, jos sen siitä huomaa, mutta pikakassalla se ei käy. Ja jos maksutavan vaihtaa, tulee siitä oma sähköpostinsa, mutta hieman hankalasti on toteutettu
Juurikin näin. Verkkokaupassa maksamisessa on se hyvä puoli, että maksutavan saa aina valita selkeästi eri vaihtoehtojen väliltä. Nyt kaikki joutuvat hyväksymään Klarnalaskun maksutavaksi, vaikka ei haluaisi käyttää kyseistä palvelua. Se tekee koko maksamisprosessista todella sekavan. Eikä tuota sekavuutta yhtään helpota se, että sähköpostiin tulee Klarnan vahvistusviesti, että ostokset on maksettu Klarnalaskulla.
Vielä huonommaksi tilanteen tekee se, että silloinkin jos asiakas käy vielä erikseen muuttamassa maksutavan laskusta esim. luottokortiksi, kuittausviestissä tätä uutta valittua maksutapaa ei kerrota. Sähköpostissa lukee vain: Omaa kirjanpitoa ja mahdollisten ongelmatilanteiden selvittelyä varten asiakkaan saamasta kuitista tulisi selvitä ensinnäkin maksutapa (pankki- tai luottokortti), kortin tyyppi (Visa tai Mastercard) ja mielellään myös kortin yksilöivä tieto (esim. kortin neljä viimeistä numeroa).