Itsekin vaihdoin joskus Discshopiin kun CDON:ssa kestää välillä se 6 arkipäivää toimituksessa (ja kehdataan kuitenkin mainostaa 2-5:ttä). Tuolla sitten on vuorostaan ongelmana se, että vaikka kaikki muuten sujuisikin ilman ongelmia, niin jos tilattu elokuva sattuukin väliaikaisesti loppumaan valikoimasta niin siinä sitten taas menee ihan jäätävän kauan. Sama juttu varmaan joka ainut kerta.
Hopea 546 pistettä Bonus-statuksen piti päivittyä heti, kun raja ylittyy. Tässä tilassa on oltu jo useampi päivä.
Aiemmin päivittyi heti, kun tuotteet lähti varastosta (ei tarvinnut siis odottaa laskun kolahtamista s-postiin). Kannattanee olla yhteydessä aspaan.
Kyselin tuota myös kun itsellä kävi sama juttu. Taisivat vastata että tuo päivittyy kerran viikossa, eikä heti.
Mites nää laskut Discshopin, siis Klarnan kanssa. Sähköpostiin tuli joku mutta eihän siinä ollut mitään tietoja, ja linkki jonka olisi pitänyt viedä PDF-laskuun ei toiminut.
On siinä sähköpostiviestin loppupuolella tilinumero, viitenumero yms. muut tiedot kohdassa "Voit myös maksaa pankkisiirrolla", kun katsot tarkemmin.
Itse käytän sitä klarnan android appia. Siellä on tiedot laskuista ja voi myös suoraan maksaa pankkitunnuksilla.
On siellä joo, mutta kun pitäisi olla ne tiedot niin se on tyhjänä se kohta. Taitaa pitää kirjautua. En viitsisi. Yritin soittaa Klarnalle mutta kun oli puolen tunnin jono niin löin luurin kiinni. Noh, discshopin chatissä juttelin niin sanoivat että lähettävät uuden postin työpaikan sähköpostiin. Joskohan se huomenna toimisi. On tämäkin nyt vittu touhua.
Juuh, elikäs Hotmailin sähköposti ei tunnistanut tuota sähköpostia, mutta työpaikan Outlookissa kaikki näkyi kuin piti. Olisiko uBlock estänyt tuon Hotmailin? En nyt mitään muutakaan keksi.
Mahtava yrittää tehdä tänne tilausta, kun melkein mitään ei ole varastossa. Ilmeisesti pitävät hyllyssä reilummin enää vain ilmeisiä hittileffoja, ja muita tilaavat varastoon 1-2 kpl. kerralla.
Innostuin maanantaina tilaamaan kolme elokuussa ilmestyvää leffaa, kun Discshop tarjosi alekoodia. Seuraavana päivänä hiffasin, että tilausvahvistuksessa oli jokaiselle kolmelle merkitty postikulut (3 x 2,95). Tämä kun oli ensimmäinen tilaukseni lafkasta tänä vuonna, niin jäi ilmeisesti jokin täppä täyttämättä. Totta mooses haluan kaikki yksillä postareilla. Ei siinä mitään, pistin aspaan viestiä, että voisivat vähän editoida tilaustani. Mutta ei Tilausten toimitustapaa ei ole mahdollista muuttaa jälkikäteen. Ole meihin yhteydessä mikäli haluat perua nämä kolme tilausta, niin autamme sinua mielellämme. Luulin oikeasti, että tein vain yhden tilauksen. Seuraavan kerran tilaan tuolta, jos muistavat lähettää synttärikoodin.
Minäkin tilasin maanantaina SYNTTARI-koodilla muutaman elokuvan. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus, mutta discshopin omilla sivuilla tilausta ei näy missään. Asiakaspalvelun mukaan tilaus on kuitenkin mennyt läpi. "Asiakastili saattaa päivittyä hieman viiveellä", vastasivat.
Discshopin tuki lukee viestinsä aika huolimattomasti, monesti joutunut laittamaan vielä perään viestiä, kun vastaavat ihan huuhaata. Sitten on asia lähteny rullaamaan kun on vielä toistamiseen vääntänyt rautalangasta mitä halutaan tehtävän.
Olen käsittänyt, että ei se ole mikään Suomen suurin kauppa. Varmaan sama aspa henkilö vastaa useampaan sataan viestiin päivässä, niin väkisin siinä pää jojoilee.
On minullakin tuolla kestänyt, että tilaus näkyy sivuilla. Se, että sähköpostiin tulee tilausvahvistus on vahva signaali siitä, että asia on kunnossa ja tilauksesi näkyy sivuilla varmasti huomenna.