Disney & Sony Ink Deal For Sony To Take Over Disney's Physical Media Production

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana JaLe, 22.02.2024.

1. JaLe

JaLe Käyttäjä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    “Disney and Sony have just inked a major deal for Sony Pictures Home Entertainment to take over all of Disney’s physical media production going forward.

This means that Sony will handle and oversee the actual authoring and compression of discs, that they’ll work with the replicators and packaging vendors, and that they’ll oversee the titles as they go out to the distributors and on to retailers.

I first received word of this deal about two weeks ago, apparently within twenty-four hours of the ink drying, and I’ve now confirmed it with multiple independent sources within the industry—people that I trust and have known and worked with for many years.”

https://thedigitalbits.com/columns/my-two-cents/022024-1000

Tää on kyllä kova uutinen, varsinkin jos tämä tatkoittaa sitä että Sony saa vapaat kädet julkaista katalogi nimikkeitä.

No, sanomattakin lienee selvää että alkuperäinen Star Wars trilogia ei julkaisua näe. Lucas pitää siitä huolen.

Leterface tykkää tästä.
  2. JaLe

JaLe Käyttäjä Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    Sekaista lukemista netin syövereissä, niin nähtävästi Sony saa vapaat kädet julkaista katalogi nimikkeitä.
    Mutta valitettavasti tämä diili koskee vain USA ja Kanada markkina-aluetta.

3. Sädettäjä

Sädettäjä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    Eikös Universal ja Sony julkaise yhdessä USA:n ulkopuolella (tai ainakin Euroopassa), joten teoriassa myös Disneyn katalogin julkaisut päätyisivät tännekkin.
    No ainakin hyvä, että Disney ei heittänyt fyysisellä formaatilla vesilintua, vaan antoi toisten jatkaa.