Tämähän on juurikin tarpeisiini, omiaan solukämppään kun lattiapinta-alaa on rajoitetusti. Ja löytynee varmaan Oulun liikkeistäkin vastaavaa ettei tilaamaan tarvitse alkaa ? Pitääkin käydä katsomassa samantien.
***kele joku roti pitää olla kukas teillä sen kaapin paikan oikein määrää? No ymmärrettävää kyllä, että jotkin pienet tavat kuten öljyllä lotraaminen olkkarin lattialla unohtuvat kunhan typykkäsi antaa sun harrastaa omia juttujasi eli dvd-leffojen keräilyä - harrastuksen tuotteitahan tuossa kuvassa varmaan piti arkistoida perhealbumiin?
Kivaahan tuollainen lotraaminen on, mutta jos ajattelee jatkotilannetta, niin kuinka hel**tissä tuosta saa tartuttua kiinni saatika sitten pysyttyä ns. "pukilla" ?
Nämä on teetetty ihan tilaustyönä. 8 hyllyä, syvyys just dvd:n verran. Yhdelle hyllylle mahtuu n. 52 leffaa, jos ei ole mitään superpaksuja välissä... Noita on tuossa kaksi vierekkäin ja seuraavaksi ajattelin teettää vähän kapeamman lasiovilla noille spessu julkaisuille...
Tämähän on puhdas makukysymys, mutta samalla kun teetät ton uuden hyllyn niin teetä se esim. maitolasiovilla josta ei näy läpi ja samalla samanlaiset ovet noihin olemassa oleviin hyllyihin. Näkyvillä olevat leffat on mun miekestä vähän teinix, samoin kuin kehystämättömät julisteet.
Niin tai sitten siirrän vaivalla keräämäni dvd-kokoelman makkarin vaatekaappiin... Julisteista samaa mieltä...
Missä teetit ja mitä maksoivat? Mitä materiaalia? Hieman tarkempi / lähikuva olisi hauska nähdä, voisi hieman tarkastella työn jälkeä.
Teetin ne paikallisella toimintakeskuksella ja hintaa tuli muistaakseni 60 kpl. Taisivat sanoa että jostain valmiista huonekalu(?) levystä tekivät. Kuvia voisi vaikka tulla vähän myöhemmin kunhan ehtii... Ihan lähilähikuviako oltais vailla?
nätiltä näyttää, muuten kannattaa käyttää tota plazan kuvagalleria optiota, koska siellä ei ole noitten tiedostiojen kokoa rajattu noin pieneksi ja muutenkin niitä on mukavampi siellä katsella.
Tuli tämä tilattua muutaman saunaoluen jälkeen, kun kokoelma ei enää tahdo mahtua kirjahyllyyn. Toivottavasti saan kasattua vaikka ohjeet eivät ole suomeksi.
Onkohan joku teistä nähnyt tällaista hyllyä missään myynnissä? Iskussa ja Askossa on hieman vastaavia, mutta niissä on kirkkaat lasit, tai ne opvat pyökkiä (yäk) tai ne ovat muuten hölmön näköisiä... Tumma pähkinä tai vaalea wenge ovat värivaihtoehdot ja lasin on oltava todella utuista. Viimeinen mahdollisuus on sitten tehdä tilaustyönä, piirrustukset olis suht valmiina kun kerran 3D- mallinkin tuosta hyllystä tein, mutta ei tuohon hirveästi rahaa viitsisi laittaa...... (suurkiitos kinks-58:lle, kopioin (luvatta) sinun galleriakuvistasi DVD-leffoja mun virtuaalihyllyyn:thumbsup:
Terve vain kaikille! Minä tarvitsisin DVD hyllyksi sellaisen, minkä pystyy lukitsemaan jotenkin. kyseisessä hyllyssä ei saisi olla sellaisia välejä DVD-koteloille vaan ihan vapaamuotoista hyllyä. Tilaa tarvitsisi olla n. muutamalle sadalle levylle. Mistäs (euroopan tullialueelta) tämmöisiä löytyy.
Sain viimein oman Billy -hyllyni Ikeasta tilattua. Keskiruskea parilla lisähyllyllä ja lasiovilla. Olen hyvin tyytyväinen. https://www.dvdplaza.fi/galleria/showgallery.php?cat=500&ppuser=17159