Se maksettu hinta näkyy eri paikassa, siellä ylemänä. Esim. "Purchased 7.6.2004 from Anttila for 19,95"
No hitto, ei mulla vaan tuollaista ole, vaikka olenkin sen määritellyt. Missäköhän vika, pitää yrittää sitten katsella DVDProfiler ohjelmankin asetuksia.. hmm.
Tuo osto hinta/paikka (Purchased) näkyy vain itse ohjelmassa ei netti sivulla. Ovh-hinta (SRP) näkyy netti sivulla.
Näinpäs onkin. Nyt hankin myös tuon Premium-rekisteröinnin, eipähän $25 hirmuisesti ole ja kun on vielä mukava softa
Mitenkäs saan sillä tavalla, että online collectionissa wepissä näkyy pelkästään owned-kohta, eikä ordered, wishlist, jne juttuja ollenkaan.
Käytetäänpä tätä ketjua hyödyksi. Selailin tuossa ketjun läpi, mutten löytänyt vastausta omaan ongelmaani. Muutaman elokuvan kanssa on käynyt seuraavaa: lataan elokuvan valmiin profiilin tietokannasta, ja lisään elokuvan omaan kokoelmaani ja päivitän sen nettisivustolle. Myöhemmin kun haluan muuttaa elokuvan kuvausta englanninkielisestä suomenkieliseksi, ei kuvaus päivity nettisivulle vaikka se on ihan oikein itselläni koneella. Tämä on tapahtunut mm. Braveheartin, Star Wars: Episode 2:n, Monsters Inc. ja muutaman muun elokuvan kanssa. Myös lähes vastaava ongelma on tullut Sleepy Hollowin kanssa. Ensin olen ladannut profiilin missä ei ollut kansikuvia, myöhemmin ne lisäsin ja koitin nettisivulle päivittää muttei niitä siellä näy. Olen kokeillut säätä kaikkea mahdollista, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mikä avuksi?
Tämä auttoi noihin kuvauksien kanssa oleviin ongelmiin, kiitos nopeasta vastauksesta! :thumbsup: Sleepy Hollowissa kumminkin pysyy vielä sama ongelma, koitin lukita ensin kaikki tiedot, ei auttanut, ja sitten erikseen vain kansikuvat, ei sekään auttanut.
Tuon heidän sivusto päivityksen jälkeen on ilmennyt kaikenlaisia pikku vikoja tuossa netti listauksessa. Jotkut viat poistuvat kun vaihtaa skinin erilaiseksi, mutta saattaa saada tilalle vähän erilaisia vikoja. Tuossa netti listan sinisessä skinissä, joka minulla on käytössä, on kaikki ääniraidat väärin. Esim. English => Japanese, Commentary => Cantonese. Tämä vika ilmenee kuulemma vain lukituissa profiileissa. Heidän foorumillaan on jonkin verran jutustelua aiheesta. Sinne vaan kommentteja ja palautetta niin saadaan joskus viat korjattua.
Näin minullakin oli leffojen kanssa joissa oli ongelmia kuvauksien kanssa, kun lukitsin niistä kaiken. Myöhemmin koitin lukita vain kuvaukset, ja nyt näkyy ääniraidatkin niinkuin pitää.
Onko jollain muulla ongelmia noille sivuille kirjautumisessa? Vaikka kirjaudun sisään (oikeat login/password), niin seuraavaksi en ole enää kirjautuneena. Onkohan tämä jokin Windozen (Internet Exploder) ongelma vai mikä?
Mikä tuo "lukitsemis" jutu oikein on? Lukittuuko ne profiilit automaattisesti kun lisää dvd-leffan? Mitä hyötyä on lukitsemisesta? Entä jos ei lukitse, niin mitä haittaa? En nyt tajua :hitme: ..no nyt kun tsekkasin, niin huomasin, että tollainen lock-kohta on kun klikkaa leffaa oikealla hiirennapilla ohjelmassa. Sitten voi lukita esim. jonkun osan tai koko dvd:n. Mutta ideaa/hyötyä en tajua..
Kun leffan joku osio on lukittu, sitä ei voi muuttaa. Näin siis jos lataat elokuvaan uuden profiilin, vanha pysyy muuttumattomana. Lisäksi jotenkin pidän ajatuksesta että kun olen kerran saanut leffan profiilin kuntoon, sitä ei kuka tahansa känniääliö käy hetkessä muuttamassa 'just for fun'.
Onkohan muille ilmaantunut netti-Profileriin sellaista ongelmaa, että ääkköset ja jotkin erikoismerkit näkyvät sekasotkuna (no, lähinnä "S+AOQ-rkym+AOQ-t+APY-n" -tyylisenä sotkuna)? Yritin lähetellä leffalistaa uudelleen nettiin muutamaan otteeseen, mutta eipä moinen auttanut. Jos muilla on sen kanssa ongelmia, pitänee ottaa yhteyttä InterVocativeen ja ihmetellä asiaa sitten enemmän.
Sama vika monella muullakin. DVDProfilerin foorumillakin tuota ihmeteltiin, mutta mitään vastausta ei koodaajilta ole vielä tullut. Palautunee entiselleen sitten omia aikoja.