Aah tuollaisen Hannibal boxin kun saisi :love:... Joku vois kertoa mistä tuollaisen julkaisun voi tilata.
Tuli joskus aikoinaan otettua kuvia omista "specialeista" ja makein noista on mun mielestä Jurassic Park / Jurassic Park: The Lost World Limited Edition Box Set. Se on luonnossa todella massiivinen pakkaus.. Linkki .
Aihetta sivuten, saakos noita mistään enää? Muualta kuin Ebaysta siis. Itse piti tuo hankkia, mutta luovuin ajatuksesta.
Kummisetä sarja on kyllä kaikkien leffafriikkien nähtävä, siinä on vaan jotain. Ei muuten ole muoveissa kokonaan vaan olen jättänyt kaikkialle muualle muovit suojamaan paitsi sen kohdan josta levyt saa ulos.. Kyllä muutamissa on muovit päällä. Ne on jäänyt taas avaamatta sen vuoksi, kun tuli kaverin kanssa tilattua samaan aikaan ja katsoin kaverin version ja jätin omiin muovit
Suurin osa noista boxeista on tullut dvdboxofficesta, niin Jurassic Park kuin Matrix.. Jotenkin tuntuu, että tälläisten special boxien julkistus on laantunut koko ajan? Olisiko mitään hienoja tullut viime aikoina tai onko tulossa?
Voisitko ottaa lisää kuvia tosta Uhrilampaat boxista? Ja mitäs toi Uhrilampaat Criterion editioni sekä boxi sisältävät? Mistäs ton Uhrilampaat boxin sais muuten hankittua?
Kaveri otti viikoksi lainaan kameran muistikortin eli ensi viikolla otan muutaman kuvan noista, kun saan muistin takasin. Eipä nuo mtään ihmeellisiä julkaisuja ole..
Once Upon A Time In China I, II, III (Digitally Remastered) (DTS Version) Kill Bill twin pack This product is expected to release on October 1, 2004.
Cinestoren hämähäkkimies peruspaketti jos joltain plazalaiselta rahamieheltä löytyy 249 ylimääräistä...
Zardoz: Ei tarvi vetää herneitä nenään kuitenkaan noin helposti. Tottahan tuo on, että nuo laittamasi kill bill boksit ja china-boksit ovat melko perustauhkaa, eikä mielestäni kuulu tähän "erikoiset dvd-julkaisut"-kastiin. Mutta tuo nyt laittamasi Spider-Man laatikko taas kyllä kuuluu tähän joukkoon. Ja on muuten ihan hieno, tosin niin kallis, etten ikipäivänä miettisi tuollaisen ostamista. ..nyt sulle jäi enää sarkastisuus :thumbsup:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=181010 Edit:http://www.anchorbay.co.uk/perl/search.pl?CO=abd4336P
Ollut jo kaksi viikkoa ennakkotilauksessa :thumbsup: . Harvemmin sitä on syksyn tuloa odotettu näin...