Joensuun gigantissa oli pari leffaa, mitä jäi mieleen Hulk 2 dvd Braveheart 2 dvd (pahvikuorellinen) 8,9 /kpl
Joensuun gigantista tarttui mukaan; -Master And Commander -Blade 2 -Conan - Barbaari -Predator (SE) 7.90/kpl
Uusimmassa Tarjous lehdessä: -Kala nimeltä Wanda 2-disc 7.90 -007 kuolema saa odottaa 2-disc 7,90 -Aladdin 2-disc 17.90 -Frendit kausiboxit 1-9 27.90/kausi ja 10. osa 44.90 -Koirankynnen leikkaaja 16,90 -Karvinen tv-sarja 11,90 19,90: -Kummeli dvd1 -Blueberry -Troija huom. uutusleffoissa ilmestymispäivä 28-29.10
Vantaan Gigantissa Tammistossa Chaplineita á 8.90: City Lights The Circus Monsieur Verdoux ja Essanay, 1. osa, 14.90 (jos muistan oikein)
Oulussa oli juuri tullut lavallinen boxeja, mukana ainakin: Simpsons season 1 29 Robocop Boxi 19.90 Lavalla oli muitakin boxeja mutten nähnyt niissä hintaa ja myyjä alkoi katsella vähän pitkään kun siinä niitä laatikoita raottelin, mukana ainakin: Planet of the Apes BOXI Omen trilogy BOX Tiedä sitten että tuleeko noita simpsoneja muitakin kausia myyntiin tuohon samaan hintaan, itseäni tämä kiinnostaa koska en noita boxeja kesällä ehtinyt ostaa.
Ei kukaan kehtaisi noutaa minulle yhtä tuollaista Simpsonien 1 kautta? Voisin maksaa hieman vaivan palkkaa..
minun mielestäni Gigantin tarjoukset eivät ole liikekohtaisia, mutta en ole henk.koht nähnyt mainosta Simpsons boxien alennuksesta, joten pitää toivoa, että löytyisi jokaisesta Gigantista...
Sattuuko Gigantilla olemaan voimassa "kolme kahden"-hinnalla tarjous? Eikös ne ole yleensä hintarajoitettuja, esim. max. 13.90 mutta joskus on saanut jopa bokseja?
Ei taida olla nyt tarjouksia voimassa (ei ainakaan ole mainostaneet). Viimeksi tarjous oli voimassa hintaluokassa 4,90-13,90. Epäilenpä, että boksien suhteen ei taida ihan heti vastaavanlaista tarjousta tulla...
Tampereen Kalevan Gigantissa on joo Alien Quadrilogya hintaan 35,90e. Itse kävin hakemassa omani pois ja klo 10.15 niitä oli vielä 8kpl jäljellä omani lisäksi.
Espoon Gigantistakin noita löytyy. Heh, videodivarissa tuo Planet of the Apes boxi 83,90 Gigantista 25.90
Lappeenrannan Gigantissa hintalapuissa komeili 49,90e. Tosin pienen tinkaamisen jälkeen he suostuivat myymään boxin minulle tuohon 35,90e hintaan.
Joko noita tuli juuri sama määrä lisää Kalevan Giganttiin samaan hyllyn kohtaan tai sitten kukaan ei ostanut minun jälkeeni, edelleenkin Kalevan Gigantissa 8kpl noita bokseja jäljellä kun kävin puolituntia sitten uudemman kerran toisilla asioilla. Mutta hyvä että sinäkin sait edullisesti boksin, mainio hinta kyllä tuosta setistä..
Äh, Turun Gigantissa Alien Quadrilogy boxi 39,00, eikä tullut edes mieleen pyytää sitä 3,10 euron alennusta.. damn it! :OI samalla sitten lähti mukaan Simpsons 1.kausi 29,90, ja The Chronicles of Riddick: Dark Fury 8,90 eurolla.
Tammiston gigantissa oli LOTR Two Towers Collector's gift set 29,90, taisi jäädä 1kpl hyllyyn... Alien Quatrilogeja oli pari kappaletta jäljellä(35.90)...