Robotti-imuri iRobot Roomba 349 € (muualla yleensä n. 500 €. Kyseessä siis parempi malli (560) missä on ajastin ja kaksi majakkaa.
Viikonlopun mainoslehtisessä oli, että BD leffoja 17,90/kpl. Ainakin National Treasure, Commando ja Die Hard 4. Täytyy käydä katsastamassa.
Ainakin Jyväskylän liikkeessä oli vielä yhden aikaan Commandolla hintaa 25 euroa. Täytyy käydä tarkistamassa tilanne parin päivän päästä uudelleen.
Joop. Sääli vain, että luin mainoslehden vasta tullessani liikkeestä, niin en osannut marista. Täytynee huomenna käydä, jos vielä olisi leffoja hyllyssä.
Yleensä ongelma leffojen keskusvarastolla (Norjassa, vai missä lie). Tulee nimittäin itse tilattua leffat kamppiksiin todellakin ajoissa, mutta aina ne ei vaan tule ajoissa meille myymälöihin...eipä siinä voi enää asiaan itse enempää vaikuttaa...
Katsoppas kun myymälöissä ei varmaan kukaan voi vaikuttaa koko maan kattaviin kamppiksiin. Eikä myöskään siihen mitä kamppiksiin suunnitellaan eikä siihen että niin kunin muissakin ketjuissa ne todennäköisesti painetaan hyvissä ajoin (n. 1kk ennen) kun painotalolle sopii ja näin säästetään kuluissa. Ihan oikeesti joskus kannatas miettiä miksi asia on näin eikää vaan marista. Todennäköisesti sunkin duunissa on jotain hankaluuksia. Siellä kaupassa ihan varmasti pyritään tekemään asiat hyvin ihan jo siksi että kaltaistesi ihmisten kanssa menee aikaa todella paljon aikaa joka on pois jostain tuottavasta. Jos minusta tuntuisi että joka kerta kun menisin tiettyyn kauppaa tulen kusetetuksi, miettisin kuka onkaan se tyhmä. Vähän kun pokerissa jos et tunnissa tiedä kuka on maksumies olet todennäköisesti se itse.
Nämä Gigantin "tarjoukset" jaksaa ihmetyttää välillä, eikö ihmiset tajua että ei ne nyt niin kovin kummoisia ole ja jos sattuisi oleenkin, ei niitä siellä liikkeessä ikinä ole. :hitme: Ja mitä tulee "tarjouslehteen", samat tarjoukset viikosta toiseen erilailla sijoiteltuina sivuille, ainakin tuntuu siltä.
No no, tiedän että itsekin olen joskus jauhanut samasta asiasta, mutta jatketaanko tuolla kauppapaikat puolella -> Gigantti
kummallista, että minä olen saanut lähes kaiken mitä olen hakenut. Jos tuotetta ei ole olen asiallisesti neuvottelemalla yleensä saanut tiedon koska sen saan. Joskus tuotetta ei ole enää ollut edes varastossa, mutta yleensä olemme löytäneet vastaavan. Toki täytyy myöntää että minullekin on kerran pari käynyt kylmät eikä tuotetta eikä MINUN mielestäni vastaavaa löytynyt edes odottamalla. Myyjätkin ovat ihmisiä ja törkeä kiukuttelu yleensä saa aikaan sen että saa huonoa palvelua takaisin.
Kerropas minulle oi mahtava tietäjä millainen on "kaltaiseni ihminen"? Pahoittelen jos osui arkaan paikaan tai meni herne nokkaan. En siis kohdistanut viestiäni keneenkään yksittäiseen myyjään vaan koko ketjuun. En kyllä osta kikantista mitään jos ei ole aivan pakko...
Sellanen Besserwisser tyyppinen. Joka matkustaa lomallakin kohteeseen jonka tietää huonoksi voidakseen sitten kiukutella siellä ja kotona siunailla kun oli paska maa. Ja ei, ei osunut olen kyllä aikani kaupaassa työskennellyt joten tunnen kyllä ongelmat sillä puolella siksi osaan suhtautua asioihin siellä. Tästä ei enempää tänne vaan tonne kauppa paikat puolelle.
Aika hienosti päätelty yhden lauseen perusteella!! :thumbsup: Kannattaisi varmaan pistää oma 0700 ennustusnumero pystyyn ja kääriä komeat rahat!
Tarjoushyllyn viestiketjut on tarkoitettu ainoastaan tarjouksia varten. Muu jutustelu Kauppapaikat-puolelle (Gigantti-ketju).
Uusimmasta Gigantin mainoslehdestä löytyy seuraavanlainen tarjous: Rambo 1-3-boksi 19,95€ + uusin Rambo (1-levyn versio) kaupan päälle!!! Itse hain tänään omani. :king: