Mitä asiakaspalvelu on sanonut tuohon? Ilmeisesti olet asiaa sieltä kysynyt ettei miksei ole tavara lähtenyt?
Äsken kysyin, ei vielä ole vastausta tullut. Asiakaspalvelu on keskimäärin tuolla ollut aika heikkoa, saa nähdä mitä kertovat nyt.
Tarjoushyllystä löytyvän threadin innoittamana tilasin tuolta Housen kakkos seasonin. Ja kyseessä oli mielestäni ennakkotilaus, mutta tänään oli tullut jo maili, että olivat postittaneet. Onko niin että boxi on jo lähtenyt matkaan, vai onko hmv:llä tapana tuolla tavalla veloittaa etukäteen ja sitten myöhemmin postittavat paketin oikeasti... Eipä sillä että tuolla hirveästi olisi väliä, kunhan pohdiskelin. Luotettava kauppa ollut, ja erittäin hyviä tarjouksia toisinaan.
Joskus ne lähettelevät noita ennakkotilauksessa olevia tuotteita heti kun saavat sitä varastoonsa. Kortilta veloitetaan yleensä vasta silloin kun tuote on pakattu ja lähetetty.
We're getting in touch to let you know that all or part of your recent order from www.hmv.com has been cancelled, as per our previous correspondence. Mikä helvetin previous correspondence? En ole ikinä yhtään mailia aiheesta lähettänyt! Pian tuli uusi maili: We are very sorry, but it has come to our attention that the item appeared on our web site with the incorrect price of £37.99, instead of £79.99. We will not therefore process your order. The terms and conditions governing our online sales state that your order is only accepted, and a contract between us formed, when HMV receive payment for the goods you have ordered. HMV have not yet taken payment for the goods listed above, nor taken the final step of confirming the shipment of your order to you by email (please see point b. in the section entitled The Contract Between US on the first page of our Terms and Conditions. We are therefore under no legal obligation to sell the item to you at the incorrect price. Please accept our sincere apologies for this error. We dont like having to take this course of action, and apologise that we have had to do so in this instance. If you would still like to order the item at the retail price of £79.99, you may do so via the HMV web site. Tilasin tuotteen kesäkuussa. Noilla kesti neljä kuukautta huomata että myivät väärään hintaan? Ei jumalauta mitä ääliöitä. Tottakai mä tilaan heti samantien yli tuplahintaan saman tuotteen jota olen odottanut neljä kuukautta tuohon hintaan... Kiesus mitä toimintaa!!! Mitä ihme porukkaa tuolla oikeen on töissä, ei voi ymmärtää. Play.com taisi kerran perua virhehintaisen tuotteen, mutta silloin he antoivat siitä viiden punnan voucherin hyvitykseksi. Silloin asiasta jäi vielä melko hyvä maku suuhun ja ymmärsi hiukan myyjääkin. Nyt lyödään naamalle lakipykälää ja kerrotaan että meillä on laillinen oikeus perua tämä kauppa! Pistin vielä vihaista mailia perään ja ensimmäistä kertaa ikinä sain vielä vastauksenkin nopeasti: Thank you for contacting HMV. I am sorry for the disappointments and inconveniences that has been caused. Lohduttaapa paljon. Ähh, miten ihminen on niin tyhmä että tilaa HMV:stä vaikka tietää että siitä ei tule muuta kuin ongelmia? Toivottavasti jatkossa ymmärrän olla tilaamatta täältä vaikka olis millanen tarjous :grr:
Blade Runner Five-disc Tin-box saapui hyvin pakattuna ja ehjänä perille. Takakannen pahvissa ei ole mainintoja tekstityksistä(paitsi Englanti ja Saksa), mutta tarkastin kaikilta levyiltä, että SUOMI tekstit löytyy joka levyltä :thumbsup: Täytyy sanoa, että mahtava Boxi, josta riittää katsomista.
Ei tunnu tosiaan mitään liian nopeaa olevan. Laitoin tilauksen sisään 20.12 ja edelleen on tilausstatuksena "awaiting shipment". Tokihan tässä on ollut joulunpyhät välissä, joten otan ihan rauhallisesti. Eipähän ainakaan ole visalta mennyt rahaa. :thumbsup: Olempa jopa niin luottavainen, että laitoin toisenkin tilauksen 25.12. Sen kohdalla taas lukee jotain sen suuntaista, että ko. tavaraa ei olisikaan (vaikka lukeekin in stock) ja että hommaavat jostain toisesta paikasta. Lienee jokin tavaran toimittaja tms. Sitten vielä sellainen mielenkiintoinen seikka, että minulla oli tili HMV:ssa (yhä tulee mainoksia sähköpostiin), mutta pitkän ajan jälkeen en enää päässytkään sisään. Yritin tilata salasanani (jos olisin vaikka unohtanut) sähköpostiin, mutta sitäkään ei koskaan tullut. No eipä siinä, loin uuden tilin. Nyt siis odottelen, josko tammikuun aikana kumpikaan tilauksista saapuisi perille. Oli sen verran hyviä tarjouksia tuossa kampanjassa, joka taitaa olla edelleen voimassa. Aiemmin siis olen yhden boksin tuolta tilannut ja se muistaakseni tuli kohtuullisen nopeasti.
Noniin, nyt on nuo molemmat tilaukset löytäneet perille. Menihän niissä aika kauan, esim. tuo 20.12 tehty tilaus tuli 11.1. eli melko pitkään meni. Mutta toisaalta hinnatkin olivat aikalailla kohdallaan, joten olen tyytyväinen. Itse olen melko kärsimätön, mitä tulee leffatilauksiin, mutta tässä tapauksessa hyvää kannatti odottaa. Ja tuo paljon parjattu paketointikin oli mielestäni vähintäänkin hyvää luokkaa. Parempaa ainakin kuin Playssa, vaikka sieltä tilaankin aika paljon. Playsta ei hirveästi kannata nimenomaan bokseja tilata, sillä ne ovat monesti aika hurjassa kunnossa. Tässä minun HMV-tilauksessani oli kyse bokseista ja ne tulivat hyvässä kunnossa. Toisessa boksissa on yksi kulma minimaalisesti rutussa. Ei kuitenkaan häiritsevästi. Tulen kyllä varmasti tilaamaan uudestaan, jos sattuu vastaavia hyviä tarjouksia kohdalle. Laitetaan loppukaneetiksi tilaamani jutut: Blade Runner 5-dics collector's edition tin case n. 27 The Ultimate Matrix Collection (10 discs) n. 23 Mielestäni varsin kohtuulliset hinnat.
Mikäs mahtaa olla ku herjaa tuon postiosoitteen kanssa? Eli ei hyväksy millään vaan tulee N/A. Mites muut on asian hoitanu?
Tulipas tilattua sitten täältäkin ja tässäpä muutamia mielipiteitä. Nopeutta heillä löytyy kyllä: tilaus saapui reilussa viikossa, mutta levyjen kunnosta olisi napistavaa. Planet Earth hd dvd-boxin päälle oli laitettu jossain vaiheessa alasin ja jälki oli sen mukaista. Levyt olivat kutakuinkin kunnossa kuitenkin. Kingdom hd dvd oli sitävastoin ookoo kunnossa, mutta saapui tosin omassa paketissaan? Onko tämä tavallista HMV:llä? Sillä vaan kun tulematta ovat vielä American Gangster ja Pan´s Labyrinth samasta tilauksesta. Lähetyspakkaukset olivat ihan standardi pahvikirjekuoria. Niin, toisaalta enpä tiedä, mikä paketti olisi kestänyt tuon earth-boksin litistymisen... Teräs? Nämä olivatkin ainakin minulle viimeiset hd dvd-ostokset. Pitihän nämä vielä saada kun olivat huokeita. Nyt keskitymme jälleen sd:hen. Blu-ray leiriin en ihan heti ainakaan taivu . Ettei vaan olisi pakko jossain vaiheessa... :weep:
Jooh, edelleen täytyy ihmetellä tuota toimitusaikaa. Kovin on hitaanlaista, vaikkei nyt sentään mitään sopimatonta. Amazonista Yhdysvalloistakin tulee nopeammin tilaukset perille. Ja olihan sentään kovakouraisesti käsitelty paketti. Pahvilaatikon päällä oli muovipussi, jossa kerrottiin paketin särkyneen ja että jos haluan, voin reklamoida. Tai jotain sen suuntaista. Hetken haukoin siinä henkeä, että voi perkule, mitähän sisältä löytyy. Positiiviseksi yllätykseksi voin kertoa, että sisällä ollut Planet of the Apes-boksi oli todella hyvässä kunnossa. Sen verran paksua pahvia ilmeisesti oli paketti ollut. Toki kulmissa on napistavaa, mutta menköön, kun halvalla sai. Ei siis todellakaan Playn voittanutta, jos näitä kahta vertaisi.
Tänään kolahti postista Rambo BluRay paketti. Tilauksen tein torstaina 26.3. illalla. Lauantaihin 28.3.2009 asti piti jännittää oliko kyseessä hintavirhe eli tilaus meni shipped tilaan. Tilauksesta kotiovelle siis paria päivää vaille kaksi viikkoa. Pakkaus kohtuu huono tämän tyyppiselle tuotteelle. joka suuntaan sentin väljä pahviloota, jossa kulmat ei edes ummessa. Ja tietysti ilman täytettä. Eli levypakkauksesta joka kulma vähän kurtussa. Näin sujui ensimmäinen tilaus tästä puljusta.
Oli tosiaan erittäin huonosti pakattu. Väljä paketti jossa boxi pääsi hölskymään eikä mitään pehmustetta. Pelkäsin että missäköhän kunnossa tuote on mutta onneksi omassa boxissa ei ollut enempää kuin ihan pieni lommo sivussa.
Sait sentään sitä mitä tilasit, toisin kuin minä: Sama setti saapui tännekin ja yllätys oli melkoinen, kun paketista ei löytynyt muuta kuin tyhjä pahvikotelo - ei siis levyn levyä sisällä :grr: Tämä vetää kyllä tähän astiset pohjat. Yhden levyn puuttumisen tms. olisin vielä voinut pistää virheen piikkiin, mutta että kaikki levyt (4 kpl). Ei, ei... HMV:n kanssa ei aikaisemmin ole ollut ongelmia, eikä yleensä muidenkaan nettikauppojen kanssa, mutta nyt taas usko vähän järkkyi. Täytyy laittaa tulikiven katkuista palautetta menemään ja vaatia uutta boxia tilalle. Saa muuten nähdä, vaativatko lähettämään tuon tyhjän pahvikuoren takaisin, vai taipuvatko korvauksiin ilman tuota melko turhalta tuntuvaa palautusta.
Joo-o, ei tässä firmassa ainakaan kiirettä pidetä asiakaspalvelun kanssa. Sähköpostia laitoin menemään tuosta viallisesta boksista yli viikko sitten, ja vieläkään ei ole vastausta kuulunut. Yksi asiakaspalvelun sähköpostiosoitteista ei edes toiminut, vaan palautti virhesanoman automaagisesti, joten laitoin sitten vaihtoehtoiseen osoitteeseen noottia, mutta eipä näytä tuottavan tulosta :grr: Kai se on viikonloppuna kirjailtava uutta valitusta. Luottokuntaakaan en viitsisi muutaman kympin takia vaivata...
Onkos muilla ollut ongelmia Nordean Visa Electronin kanssa HMV:llä? Omilla sivuillaan kertovat Electronin olevan ok, mutta kertaakaan en 1,5 vuoden aikana ole saanut tilausta läpi (aina ollut kortin tietojen kanssa jotain ongelmia) :OI Aspasta replysivät vain, että "olenko tyhjentänyt kentät askelpalauttimella ennen niihin kirjoittamista mahdollisien tyhjien pois pyyhkimiseksi" ja tämän jälkeen en parilla yrittämällä päässyt sinne enää edes läpi. Sitten luovutin ja annoin rahani muille yrittäjille. Kyseinen Electronini on muuten toiminut moitteetta kaikissa muissa UK- ja eurooppalaisisssa nettikaupoissa
Tarkoitatko, että sait kyllä Rambo Ultimate kokoelman kuoret, mutta vain levyt puuttuivat? Oliko kuoret muoveissa?