Esite verkossa nähtävillä ja postiluukustakin jo pamahti eilen. Itselleni ei oikein mitään. Plazalaisesta näkökulmasta joitain voisi kiinnostaa Samsung 8005 64" 1999 ja Genen 6010:t (Mystic Black) 199 kpl.
Sennheiser HD 700 hintaan 549€. Useimmissa kaupoissa pyörii 699€ luokassa. Ja miksi kaikki pikku-Genelecin tarjouserät myymälässä kuin myymälässä ovat aina vain mustaa mallia, kun tarvitsisin tietenkin valkoiset..
Yksi mitä itse harkitsin, AKG:n vastamelukuulokkeet olisi 199, mutta nekin 10 halvemmalla Verkkokauppa.comista. Onkohan nämä VK:n vastavetoja vai normihintoja?
Tuo Genelec-tarjous on ihan hupaisa juttu, kun minusta tuntuu, että tuo tarjous on ollut suunnilleen joka vuosi ties kuinka monen vuoden ajan.
Kyllä. Itse asiassa harmittaa, ettei jo neljä vuotta sitten ostanut silloin tarjolla ollutta 6010 + pata -settiä omassa (Genelec-)lempivärissäni antrasiitissa. :thumbsup:
Kuvasto: https://hullutpaivat.com/huimat_hulluttelut_jo_klo_7/fi/c#catalog=FI_Main_Catalogue;page=2;mode=br Joitain poimintoja: AppleTV 69,90 € Sennheiser Momentum 149 € LG G3 499 € Samsung Galaxy S4 299 € Philips 3D parranajokone 139 € Twin Peaks BD 55 € Ei Genejä tällä kertaa.
Ensi viikolla taas. Kaikki bluray:t 7,90€ ja dvd:t 5,90€. Tais olla cd:t halvalla kanssa.
Tuli taas käytyä, jo perinteitä kunnioittaen. Tänään vasiten Sennheiser Momentum Wireless 2.0 Around Ear vuoksi. Hintaa 299 (normihinta 449). Näillä avokonttorin äänimaailmaa vastaan. Pikku-Geneäkin oli taas tarjolla tuttuun hintaan. Leffoja ei mielestäni ollut lainkaan, en ainakaan löytänyt perinteikkäitä laareja.
Tämä Stockan oman ICT-myyntiosaston alasajo oli aikamoinen namupaikka kyllä tuolloin. Tuli itsekin kahmittua vaikka mitä erittäin halavalla. Kaikki boksitkin olivat tuon.
Ensiviikolla olisi taas Hullut päivät, kuvasto: http://view.24mags.com/mobilev/f0127e345c6bdab0490bf6832d6cb097#/page=1
En. Odotan 8-sarjaa. Kuitenkin pidän koko ajan silmällä millä hinnalla seiskat tällä hetkellä menee ja toi on halvin minkä olen W7:sta nähnyt. Esim. uusimmassa verkkokaupan mainoksessa E7 oli muka tarjouksessa 3300€, kun sitä on mustan perjantainkin jälkeenkin ollut muutaman kerran saatavilla 3000€.