on se ny vittu kun ei pysty myyjälle lähettään yksityisviestiä...pitäs siitäkin maksaa (huutoplus..). Kivoja uudistuksia=rahastuksia:grr:
Huuto.net ilmoitti, että olen tästä päivästä lähtien tehomyyjä. Samalla se alkaa repiä provikkaa myynnistäni. Pitäisikö iloita?
No mutta eikös tehomyyjät saa käyttöönsä automaattisesti jotain maksullisia toimintoja? En tosin tiedä onko ne mitään hyödyllisiä...
Näin on. Ostin huutiksesta tuotteen, joka ei toiminut. Myyjän kanssa peruttiin kaupat. Syystä, toisesta tai ihan vaan aivopierusta johtuen myyjä jätti minulle neutraalin palautteen ja samalla rikkoi usean sadan positiivisen palautteen sarjani. Huuto.net ei käy poistelemassa aiheettomia palautteita. Tuollainen palveluntarjoaja on tuhkamuna enkä aio maksaa sellaiselle provikoita. Jatkossa samat tavarat ovat kaupan uudella käyttäjänimellä eikä tarvitse vähään aikaan maksaa provisiota.
Kusni,mullakin positiivisia palautteita yli 300,yks neutraali myös....mikäs tiukkapipo oot jos et siedä edes netraalia palautetta????? Jos palautteet on neutraaleja ja negoja niin silloin jotain vikaa on,jopa itsessä kun tarkemmin ajattelee...vittuun voi lähteä koko huutonetistä jos ei osaa kauppoja hoitaa....tai pahoittaa mielensä turhasta. Jotkut levykaupat kaikkein turhimpia,aina joku valittaa yhdestäkin naarmusta,ja just noista tulee ne suurimmat negat aivan syyttä.
Mutta kun minä nimenomaan osaan hoitaa kauppani. Kun huutis alkoi rahastaa käyttäjiään, niin oletin myös palvelun tason nousevan. Ei ole kohtuutonta vaatia, että esim. kiusaamismielessä jätetyt palautteet poistettaisiin.
Itselläni on huuto.netissä 2536 positiivista, 5 neutraalia ja 1 negatiivinen palaute (1486 pistettä 99,8% positiivisia)
Jos pitää valita kahden välillä: Myyjä A. 500 positiivista, 1 neutraali Myyjä B: 5 positiivista, 0 neutraalia Niin ei tarvitse montaa mikrosekuntia miettiä, että valinta osuu myyjään A.
Henkilökohtaisesti kiinnitän paljon enemmän huomioita negatiivisten arvioiden perusteluihin kuin niiden määrään niin Huuto.netissä kuin Ebayssa. Näistä perusteluista hahmottuu yleensä hyvin helposti, onko myyjä saanut aiheesta kritiikkiä vai onko kyseessä ollut hankala asiakas. Toki se on myös niin, että kymmenen negatiivista arviota ei paljon paina, jos positiivisia arvioita on satoja tai jopa tuhansia.
Käytä tilanne hyödyksesi. Itse ainakin tarkistan tuntemattomalta myyjältä ensisijaisesti neutraalit ja negatiiviset palautteet. Ne ja myyjän vastaukset niihin kertovat myyjän toiminnasta mahdollisissa ongelmatilanteissa enemmän kuin pelkkä pitkä lista plussaa.
Onhan tuo kieltämättä huvittavaa, mutta hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa (tosin sellaista ei nyt tosiaan löydy).
Eipä nuolaista ennenkuin taas tipahtaa. "Elokuva on myynnissä vain viikon, eikä tule uudestaan enää huutonetin sivuille" -pieru, jonka voi vain rukoilla myös pitävän paikkansa, voi hyvinkin olla kuin feromonia jolle kulle kusetettavalle. Vastaavanlaisia vähäjärkisyyden ilmentymiä on todistettu vuosien saatossa muuallakin ja siinä määrin, ettei sitä usko edes naapurisi hamsteri.
Ehkä siinä on hinnassa kirjoitusvirhe, kun eihän tuo ole osannut käyttäjätilinsä nimeäkään oikein kirjoittaa... i ja u on kyllä vierekkäin näppäimistössä että sikäli ymmärrettävä moka.
Kuten myös allekirjoittaneella. Tuollaisesta ajatusmallista ei ole tässä mitään hyötyä, kun kuitenkin on "myyjän markkinat". Kyllä se tonni on saatava, ei siinä kahta sanaa ole!
Mikä tuon myyjän salaisuus on? https://www.huuto.net/kohteet/sinipukuinen-paholainen-_-devil-in-blue-dress-dvdsuomijulk/529769244