Minusta näyttää vahvasti siltä, että se olet nimenomaan sinä joka sitä riitaa haastaa, ei Glottis. Voi olla että olen joidenkin ennakkokäsitysten kahlitsema, joten pyytäisin mielipiteitä tähän tärkeään asiaan myös muilta foorumilaisilta. Näin saataisiin kenties demokraattinen lopetus foorumimme peruskiviä vavisuttavaan "riitaan".
Joo, ainakin arvaa muutaman jäsenen, joka siihen osallistuisi. Jos Glottis sanoo, että alkuperäinen viesti, jossa puhuttiin hiljenneestä arvostelusta ja viitattiin formaattiin, jota hän oli itse aikaisemmin käyttänyt argumenttinä, ei ollut suunnattu ketjuun, vaan yleisesti suomalaisiin, uskon toki häntä. Itse tulkitsin sen alun perin toisin, noiden mainitsemieni syiden takia ja siksi, että eihän viestissä ollut mitään varsinaista sisältöä, koska ensimmäinen lause oli itsestäänselvyys ja toinen taas vailla perustetta. Tarkoitti Glottis mitä tahansa tai tulkitsin minä oikein tai väärin, en kaipaa "maailma ei pyöri napasi ympärillä" tai muunlaisia kuittailuita minulle kirjoitettujen viestien loppuun. Ei tässä riitaa tarvita. Ihan asia riittää.
Tuollainen "maailma ei pyöri napasi yllä" -tyylinen kuittailu on kyllä ärsyttävää, mutta Glottis ei vaikuta tyypiltä joka tekisi moista ihan vaan ärsyttääkseen. No, lienee jo kuitenkin syytä lopettaa taas tämä metakeskustelu ynnä off-topic tähän.
Tais ne alkukilpailut, joissa nähtiin näitä mielenkiintoisia suorituksia loppua.Joten ohjelmaa on enää turha seurata.
Jos seurasi ainoastaan niiden nolausten ja päin naamaa nauramisten takia niin ei, enää ei ole mitään katsottavaa, mutta jos kiinnostaa kuka lopulta voittaa niin pakko seurata. Itselleni ainakin MUST!
No sehän on tuo Lappeenrannan Hanna, kaikkihan sen täällä jo tietävät. Nyt sinunkaan ei enää tarvitse sarjaa sen takia katsoa. :thumbsup:
Kun kesällä tuli ajankohtaiseksi hankkia rakennustarvikkeita toista subbaria varten, hankintapaikkana oli Lappeenrannan Puukeskus. Joutui hieman hieraisemaan silmiään, kun vastaan tuli trukilla tuo Hanna. Ei oikein vastannut sellaista tyypillistä varastomiehen, anteeksi, varastohenkilön stereotypiaa. :love:
Saaplari... oi, Samppa ironian ja sarkasmin kruunaamaton kuningas... sokea ja lukutaidoton Glottis polv.. niin nooh, siis yhteenvetona --> trukkikuski
Näin vakavat paljastukset olisi syytä pitää Spoiler tageissa No mutta Hannan voittohan on selvä. Pitää sitä oman kylän ihmisiä kannattaa :thumbsup:
Täytyy kyllä myöntää, että ihan yllätyin semifinaalistien tasosta. Muutama todella hyvä esitys ja jos itse äänestäisin niin vaikea olisi paras valita. Ehkä eniten miellytti Whitney Houstonia tulkinneen kiva ääni...
Male-trukkikuski, jota kuvaa parhaiten hymiö :weep: sitten otti jatkopaikan - odotettua, mutta silti se Maria Helsingistä oli oma suosikki näistä ja tämä Kate Bush-wannabe oli kyllä niin söpö nyt uudessa lookissaan :love:
Se on ihme vetelehtijä. Pitää tihrustaa joka paikassa. Ensi jaksossa missä se esiintyy niin Ellenin on läpsästävä miestä kasvoille. "Ryhdistäydy hyvä mies"
Ja nyt meillä on jo kaksi trukkikuskia jatkossa... kurkkupastillilaulaja ei päässyt :weep: siinä oli miun suosikkini
Minulla oli sympatiat Ilona Chevakovan puolella. On vanhan luokkakaverin pikkusisko. (Olen siis itsekin melkein julkkis! ) Mutta jos rehellisiä ollaan, niin Pakarisen tyttö oli oikeutettu voittaja aivan upealla suorituksellaan. :thumbsup: Kurkkupastillityttö oli muuten aikas ärsyttävän ylivirkeä.
Itse kannatin Ilaria, koska jostain syystä tuosta joukosta se vaikutti eniten "idolille". Pakarinen kyllä lauloi törkeän hyvin, mutta siitä ei tullut nuorison idoli mieleen vaan lähinnä tuleva Katri Helena tai Anna Hanski.
Samanlaisia ajatuksia tuli myös minulle. Tytteli oli meikattu aivan törkeäksi mustahuuleksi, ei kovin kaunista / sexyä Lisäksi hän näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta, joten eipä tullut minunkaan mieleen nuorisoidoli. Tarvitsee tyttö vielä stailaamista ankarasti. Laulusuoritukset ovat asia erikseen Se kurkkupastilli (Sanna???) tai Ilari mikälie olisivat ulkoisesti paljon parempia idoleita, eikä heidänkään lauluäänestä hirveitä moitteita voi lausua. Kyllä tänne laulavien mäkihyppääjien ja talonmiesten maahan mahtuu muutama laulava trukkikuski, vai mitä...?