Muutenkin 2.5 oli keskittynyt sukukalleuksiin ja "kakkoseen" vähän liikaa. Siinä vaiheessa kun joutuu laskemaan kuka EI menettänyt peppuneitsyyttään, niin joku on pielessä (tai sitten ei). Mun mielestä toi ei ollut enää hauskaa, vaan lähinnä ällöttävää.
Ei 2.5 ollutkaan pelkkä rahastusleffa niinkuin pelkäsin. Kyse on siis siitä, että pojat kuvasivat sen verran paljon materiaalia Number Twohon, että moni stuntti jouduttiin jättämään pois elokuvasta (erinäisten syiden takia). 2.5 sitten esittelee näitä stuntteja, ja samalla uudelleenkuvatuissa osissa pojat kertovat niiden taustoista yms. Jackass-fanille 2.5 on ehdottomasti vuokrauksen arvoinen sillä vaikka suurin osa 2.5:n stunteista on selkeästi vain keskivertoa tai siitä huonompaa, niin poikien pettämätön karisma kyllä pitää otteessaan. Bam jopa menee epätavallisen pitkälle Spoiler anushelmi-leijanlennätys -stuntin kanssa , mutta tyyppi kertookin sitä tehdessään olleensa aika "korkealla" (no pun intended). Vuokra-dvd:n ekstrat sitten ovatkin jo vähemmän kiinnostavia. Itse olen suuri Jackass-fani ja olen kerännyt kaikki ryhmän mainstream-tuotokset yms. mutta tätä en suosittele edes faneille omaksiostettavaksi. Kerran katsottavaksi tämä kuitenkin soveltuu erittäin hyvin! Tähän loppuun vielä pitää todeta, että 2.5:sta huomaa, kuinka onnistuneesti Number Two on editoitu yhteen. Jos 2.5:n stuntteja olisi käytetty siinä, niin kyse olisi voinut olla samanlaisesta vain hieman keskivertoa paremmasta sillisalaatista kuin mitä ensimmäinen Jackass-leffa oli. Pelonsekaisin tuntein odotan kolmosleffaa, sillä kuten yksi pojista taisi sanoakin, niin jonkun pitää vähintään kuolla, että aiempien leffojen saavutukset ylitetään. Toisaalta, (en tiedä muista mutta) Knoxville on sen verran hullu kaveri, että hän ei tule säästelemään itseään kolmosessa tippaakaan. Miehellä on selvästi halu olla aina se suurin jackass, ja halu tulla myös muistetuksi siitä, ettei hän säästele itseään (edes jo kuuluisana ja rikkaana), joten jos kolmonen on miehen viimeinen veto, niin hän tulee tekemään jotain "katsomisenarvoista". :naminami:
Jackass 2.5 on puhdas lisäkiva sarjan fanipojille. Tämähän on vain dokumentti jossa esitellään kohtauksia jotka olivat jääneet leikkaamon lattialle kakkosen osilta. Ei kai silti voi valittaa sillä kikattelin useaankin otteeseen. Koko DVD paketti on kiva lisäosa Jackass #2 dvd:lle.
Same same but different. Kyllä näiden sekoilu yhä jaksoi viihdyttää, vaikka kaikki tempauksensa eivät naurattaneetkaan.
No jotenkin huumori ei riittänyt pissa-kakkaan tällä katsomiskerralla, mutta edellisestä katsomisesta on sen verran aikaa että menihän se (osittain kelattuna). Ei ehkä ihan sovi tuohon "Suomi viittauksia" -ketjuun, mutta huomasin nyt kun katoin ton lopun, niin lopputeksteissä "Toivomme kiittää" -osuudessa oli myös mainittu Andy McCoy of Hanoi Rocks. Ainoa viitaus Andyyn oli mun mielestä Ehrenin putoilevat legot, mutta joku kertonee mikä tässä on takana.
Olihan tämä huono. Ei naurattanut kuin kerran tai kaksi. Huono saavutus elokuvalle, jota katsoessaan pitäisi nauraa katketakseen. No jos olet idiootti ja huumorintjausi on kehittymätön, katso tämä. Muut voivat jättää väliin jatkossakin. 1/5.