Kärkkäisen 7,90 korista löytyi ainakin nämä: Paycheck Scarface - Special Edition Valehtelija Valehtelija - Special Edition Once Upon a Time in Mexico Luunkerääjä Mr Deeds Van Helsing 2-levyn painos Salainen Ikkuna Monty Python - Brianin Elämä Liftari 2 Skulls 2 Seabiscuit American Pie: Wedding Shrek 3D My Little Eye Guru + monia muita!!
Kiitti vinkistä! Kävin äsken ostamassa joulukuusen Kärkkäisen edestä, ja ostin samalla tuon Van Helsing -leffan.
Tänks vaan! Hain omani Jykylän Gigantista, tottakai hintatakuu mielessä. ja hintaa jäi tuolle tupla-DVD:lle 4,90 :king:
Sama kävi minullakin mielessä, mutta harmiksi tuota leffaa ei löytynyt Oulun Gigantista, joten oli pakko tyytyä tuohon Kärkkäiseen.
Ihan sitä Universalin harmaanmustaa The Hitchcock Collection sarjaa. Noita on saanut pitkin viime vuotta alle kympillä monesta paikasta mutta tuo on kyllä ehdoton pohja tähän mennessä. Lienee tulossa uusi painos tms.
Nämä Hitchcockit löytyivät Ylivieskasta: Takaikkuna Frenzy Topaz Perintö Marnie Viidennen Kolonnan Mies Mutta... Kuka Murhasi Harryn? Köysi Revitty Esirippu
Oulussa Ry?st? 4,90e (yks kappale) Shamalaanin poksi l?hti hintaan 18,90, jota halvemmalla en ole n?hny miss??n. ________ butt Webcams
Collateral (2 dvd) 19,90 (netanttilassa 24,95) Ihmeperhe (2 dvd) 17,90 (netanttilassa 19,95) Ei nyt varsinaisesti tarjouksia, mutta halvempia uutuusjulkaisuja kuin esim. Anttilassa. Ylivieskassa molempia leffoja oli runsaasti.
No niin Kärkkäinen järjestää vastineena Stockan hulluille päiville omat Sikapäivät 4.4-9.4.2005 Oulun ja Ylivieskan myymälöissään. Tarjouksista sen verran että tarjouslehdessä mainittiin vain yksi elokuva ja sekin oli Hain Tarina hintaan 19.90 Muita tarjouksia lehdessä oli kyllä yllinkyllin esim. 10 in 1 SuperTechin yleiskake 5 (onkos kukaan testannut?) Minua kiinnostaisi se että mitä muita leffoja tuolla on tuolloin sikapäivinä tarjouksessa, kun itse en viitsisi lähteä sinne mummojen kanssa tappelemaan (totta!)
No pitäähän tuo nähdä : * mummot tappelee yleiskaukosäätimestä * mummot tappelee DVD-levyistä On se maailma ihmeellinen paikka...
Menee vähän OT:ksi... Ei ne mummot siellä niinkään hamstraa noita DVD-keffoja/kaukosäätimiä (kuten Lidlissä), mutta silti juuri Kärkkäisellä olen joutunut kärsimään jo pariikin kertaa alennusmyynneissä. Toissa vuonna kun ovia oltiin aukaisemassa olin passissa siinä oven edessä muun massan mukana, mutta heti kun ovet näyttivät aukeavan niin eräs herttainen mummeli yritti raivokkaasti kiilata minua kärryllään sitä ovea vasten. Sitten kun yritin korottaa ääntäni niin sain vastaukseksi sellaista haukkumista etten enään herrasmiehenä kehdannut jatkaa, sillä olihan kyseessä ainakin yli 70-vuotias harmaa hiuksinen mummeli. Sitten kun olin jo päässyt eteisaulaan niin joku toinen eläkeläinen (tai sama?, en huomannut) ajoi kärryillään minun jalkani päälle, sillä tavalla että toinen kengistäni jäi mummelin kärryjen alle (ei tosin haitannut hänen menoaa). Sitten kun alkuryntäyksen aikana etsin toista kenkääni niin minua kolhittiin melko paljon (tuupittiin kyynerpäällä/kärryillä sekä käveltiin päälle), vaikka en olekkaan mikään pieni mies, asialla olivat melkein poikkeuksetta minua 20 cm:ää lyhyemmät ja "vihaiset" eläkeläis mummelit. Tapahtuma paikkana siis Oulun Kärkkäinen "herran vuonna" 2003, tiedä sitten onko meno tuolla Ylivieskan myymälässä ollut vähän rauhallisempaa.
Joo, minua lienee suojellut sikapäivillä aina tönimisiltä se, että normaalisti naamani näyttää siltä kuin olisin juuri vankilasta karannut narkkari-kannibaali. Eikä todellisuus kovin kaukana tuosta olekaan... :hitme: Sinänsä perinteisesti Ylivieskan sikapäivillä on saattanut löytää varsin aggressivisia tarjouksia hifipuolen poistoista. Viime vuonna taisi olla Argon2:ia ja Geneleccejä puolella hintaa. Tosin kappaleita oli vain muutamia.