Kävin itse juuri hakemassa lisää tallennustilaa koneeseeni: Western Digital 200GB, 7200rpm, IDE Kiintolevy 79.90
Kärkkäisen Sikapäivien tarjouksia: - VHS-viedeoita 1/kpl (mm. kaikki Lord of the Ringsit ja I Robot) - Nokia 1100 49.90 - Star Wars Trilogy 24.90 :king:
K?rkk?isell? 6-v. syntt?rit ja sinne pit?s tulla my?s Leonen leffojen uusimmat julkasut hintaan 7,90, mutta ei ollu viel? t?n??n ainakaan tullut. Kuulemma ei mit??n hajua millon tulee. ________ Halfbaked
Huhhuh mit? hintoja taas. Miami Vice 1.season 7,90 j?i viel? 5-10 kpl hyllyyn. Rocky collection 24,90 (ei ollu ouluun tullut viel?) Dark Angelin 1. ja 2. kauden boksit 12,90 kpl (kahdessa osassa kausi, eli kausi yht. 26e) ________ Portable Soldering Iron Vaporizer
Oliko tämä varmasti kausiboksi, eikä se best of levy? Ja jos oli, niin kuka asuu kärkkäisen lähistöllä ja haluaa lähettää postissa minulle tuon
Kyllä se varmaan oli se kausiboksi kun meni niin kuumille kiville, settiä ei enään puoli viiden aikoihin näkynyt hyllyssä.
Kyllähän se tosiaan oli tuo kausiboksi. Viimeinen kappale lähti minun mukaani siinä klo. 15.40 aikoihin. Tästä ei kyllä joululahjat enää parane, kyllä varmaan serkkupoika yllättyy kun löytää lahjapaketistaan Miami Vicen koko ykkös kauden. Itse saan tietenkin häneltä taas jonkin 4-5 euron alelaari leffan.:weep:
OT: ei tuota Miami Vicea missään lehdykässä tai vastaavassa mainostettu? ainakin tuo Rocky collection on firman nettisivuillakin mainostettu tuohon hintaan, mutta Miamia ei näkynyt.. kunhan hintatakuuta gigantista aattelin
Eip? tuosta mit??n mainoksia ole n?kynyt. Ja 99% varmasti olen kaikki k?rkk?isen tarjoukset katsonut. ________ Vaporite Vaporizer Review
Kyllä on toi Rocky laatikko halpa. Onneks asuu vaan täällä pk-seudulla missä saa samasta laatikosta maksaa vähintään 40 juuroa.
Tämän voin vahvistaa, eilen tuli tuo uusi läpsykkä, missä oli mm. Rocky-box, James Bond Monster Box, LOTR-trilogia jne. mainittu, muttei Vicea. Pari viikkoa sitten tulleessa lehdessä ei ollut myöskään mainintaa kys. sarjasta. Muutenkin oli silloisen lehden DVD-anti vaisu.
No nyt on huuto.net täynnä näitä ykköskauden bokseja. Yksikin heppu näyttää ostaneen kassillisen tätä sarjaa. Joten eipä ole ihmekään jos pääsivät heti loppumaan, on se kummaa kun eivät voi laittaa edes jotain rajaa tällaisia trokareita varten. Vaikkapa max. 5 samaa tuotetta/henkilö.
Vihje verottajalle! Kaverilla yli 3200 palautetta, kauppa on käynyt. Suomalaiset on tunnetusti kateellisia, ei kannata hävetä vaan rohkeasti ilmoitusta tekemään! Tiedän, tiedän, ei ole tarjous.