Hei, "uusin löytöni", pliis Meikän tutka on piipitellyt tätä kauniimpaa latino-Jenniferiä jo vuosia. Ryhdistäydys nyt! Tällaiset helmet pitää löytää heti!
Olen ollut niin sen toisen Jenniferin (kauniimman IMO) pauloissa, että muita en ole nähnyt... Mutta tosissaan sanottuna, TMoD oli ensimmäinen leffa hänen kuvistaan mitä olen nähnyt, joten ei ole voinut löytää aikaisemmin. Edit: myöskään Spin Cityä en ole katsonut sekuntiakaan.
Mädchen Amick (ennen). Pistin merkille, että neidillä on nenä "kasvanut" melkoisesti sitten viimenäkemältä.
itselle taas toimii aika hyvin tuo alyson hannigan.. :love: http://www.superanekdot.narod.ru/foto/hannigan/01.jpg onhan noita muitakin hyviä ja kauniita näyttelijöitä mutta alyson on ollut jo pitkään yksi suosikeista...
Juu on kyllä ehdottomasti myös omia lemppareita. :thumbsup: Muita hella sweettejä on ainakin Naomi Watts, Jennifer Connelly, Kate Winslet, Kate Beckinsale ja Natalie Portman.
Onhan näitä yks jos toinenkin. Aakkosjärjestyksessä. Ja varmasti joku unohtui. Kate Beckinsale Catherine Bell Jessica Biel Selma Blair Lara Flynn Boyle Jordana Brewster Jennifer Connely Courtney Cox Penélope Cruz Elisha Cuthbert Britt Ekland Jennifer Esposito Claire Forlani Jennifer Garner Lauren Graham Sienna Guillory Salma Hayek Kelly Hu Liz Hurley Famke Janssen Scarlett Johansson Grace Kelly Nancy Kyes Juliette Lewis Lindsay Lohan Eva Longoria Sophie Marceau Sienna Miller Natalie Portman Jaime Pressly Denise Richards Rebecca Romijn-Stamos Winona Ryder Rachel Weisz EDIT: Eräs unohtunut Lorelai lisätty.
Onhan niitä. Suosikkeja menee ja tulee mutta tässä pari kauiten listalla olleita: 1) Holly Marie Combs - Ylivoimainen, ei ole toista. Jo Rooman Sheriffin aikaan olin täysin :love:. Ah. 2) Lucy Liu - Itämaan ihme. Pitämisen syitä ei voi selittää. 3) Charlize Theron - Nätti kuin mikä. Ja Monsterin jälkeen rankkasin neitokaisen yhdeksi parhaista naisnäyttelijöistäkin. 4) Kate Beckinsale - varsinkin Aviator / Pearl Harbor -näköisenä, naisellisena ja seksikkäänä. Nam. Vitonen... no niitä on sitten jo monta. EDIT: "Luin" threadin läpi; onko muka totta että Holly Marie Combsia ei ole aikaisemmin mainittu?