Johtuneeko vastikään päättyneestä Amelie-putkesta, mutta voi hyvä isä että Audrey Tautou lumosi (ainakin) minut. Ashley Judd:illa on taas erittäin mielenkiintoinen luonne ulkonäön lisäksi. Pelkistä lyhyistä haastatteluista näkee, että tässä on näyttelijätär joka ei yritä pärjätä olemalla pelkästään "muotovalio" - joita erehdyttävän usein pidetään hyvinä näyttelijöinä (vaikka oikeasti vain pikkuveli pitää heistä -kröhöm.. esim Jenna J. )
Se, joka peräänkuulutti valkokankaan menneitä tähtöisiä, oli aivan oikeassa. Nykyiset näyttelijättäret kärsivät karvaan tappion kun esille otetaan sellaiset nimet kuin * Ingrid Bergman (maailman kaunein nainen) * Brigitte Bardot * Catharine Deneuve Jo teininä menetin sydämeni Winona Ryderille, hän on itse oikeutettu nimi tällä listalla. Nuoremmista tähtösistä Katie Holmes (kukaan ei ole maininnut aikaisemmin!?!),Kirsten Dunst ja Natalie Portman ovat kivan näköisiä tyttöjä, mutta eivät pärjää yllä mainitulle nimille.
Minulle naiskauneuden ovat jo pitkään määritelleet seuraavat nimet: - Audrey Hepburn - Julia Ormond - Michelle Pfeiffer - Winona Ryder Seuraaville sijoilla pääsevät "vanhasta kaartista" Vivien Leigh, Grace Kelly ja Ingrid Bergman sekä nykypäivän näyttelijättäristä Kim Basinger, Jennifer Connelly, Cameron Diaz ja Salma Hayek. Olen myös monen muun tavoin heikkona aasialaisiin naisiin, joista varsinkin Maggie Cheung, Michelle Yeoh ja Lucy Liu saavat aikaan väristyksiä joka puolella kehoa. Ai niin. Joka kerta kun katson Cowboy Bebopia, toivon että Faye Valentine olisi lihaa ja verta. :weep:
Julisteen perusteella sanoin Audreysta että hän on liian "ranskalaisen näköinen" minun makuuni, mutta Herra Isä! kun elokuvan näki .. ihana, todella ihana tyttö :love:
Jennifer Connelly - Uskomattoman kaunis, "The Rocketeer" leffassa varsinkin.... :love: Kelly Rutherford - Eikö kukaan tosiaan maininnut tätä kaunotarta?
Anat Dychtwald. :love: Nainen joka näytteli Paritellen -sarjan (Coupling) edellisessä uusintana näytettävässä jaksossa (The girl with two breasts). Eli se punamekkoinen (myöhemmin vihreä mekko) kaunotar siellä baarissa. Yrityksistä huolimatta en netistä löytänyt valokuvaa hänestä.
Taitaa olla kaikki jo aiemmin sanotuu, mutta menkööt: Catherine Zeta-Jones Jennifer Connelly Jennifer Love Hewitt Heather Graham Lauren Holly
Onkohan se tuo? Ei ollut kuin ensimmäinen linkki g00glessa http://www.arthurarthur.com/view/gallery/model.asp?featured=0&modelID=836
Samassa sarjassa Susania esittävä Sarah Alexander on mielestäni huomattavasti herkullisempi. Ah se takapuoli.:thumbsup: