Tätä Conan on viime aikoina hehkutellut uusinnoissa. Jokos se on tullut Suomessa tai mahtavatko näyttää näiden uusintojen myötä?
Jos luet jokusen sivun taaksepäin tätä threadia niin huomaat siitä keskustelleemme aikaisemminkin ja näillä näkymin (Subukan kantahan on voinut nyt muuttuakin... pistä mailia siihen suuntaan) sitä ei tulla näkemään.... ehkä mutta tämän päiväistä odotan innolla sillä sitä ei kuuleman mukaan ole Suomessa ennen nähtykään (olisi pitänyt, mutta ei sitten onnistunutkaa... )
so? ei se ketään kiinnosta oikeastaan voisin sanoa nimim. TheGodfatherille ihan suoraan, että ei kannata hankkia bannia uudelleen :thumbsup:
Muistutuksen sana tämän päivän Conanista. Jaksossa vierailee yksi tämän hetken kovimmista Stand-Up koomikoista eli Jim Caffigan. On ollut allekirjoittaneen suosikki Stand-Up mies jo useamman vuoden ajan. Perjantai 12.12.2003: - Brian Williams - Maggie Gyllenhaal - Jim Gaffigan Esitetty USA:ssa 09.12.2003.
Edellisen sankarin loistavan kommentin hengessä voisin todeta, että minulta löytyykin "Conan the Destroyer" ja "Conan the Barbarian" ja kumpikin SE-versioina. :hitme: Ja sitten tähän yhteyteen harmittelut, kun tätä sarjaa ei näe kuin satunnaisesti kavereiden luona.
Onneks veli ja kaverit nauhottaa kaikki jaksot aina kun ei kotona näy Taitaa olla yli 20 kasettia täynnä conaneita
Minä en ainakaan näe siinä mitään pahaa että jos et tv:stä tuota 10th blaa blaa jaksoa näe eikä sitä kaupastakaan saa ja sitten imutat sen koneelle. Warettaminen nyt on muuten LAINVASTAISTA blaablaablaa mutta se on jokaisen OMA ASIA!!! Nyt näkee taas 1v tauon jälkeen conanin digiboxilla
Olen ihan samaa mieltä, paitsi että TV-sarjojen, musiikin ja elokuvien warettaminen Suomessa ei ole laitonta VIELÄ. Uusi tekijänoikeuslaki kun ei ole vielä astunut voimaan. Ainoastaan tietokoneohjelmien ja konsolipelien warettaminen on laitonta tällä hetkellä. Tarkista vaikka effi:n sivuilta.
OT-warnink: Olisiko sinulla tarjota jotain suoraa linkkiä? Yritin tuossa yksi päivä etsiä sieltä tietoa tästä kyseisestä aiheesta (liittyen vuokravideoiden kopioinnin laillisuuteen), enkä kyllä löytänyt mitään aiheeseen liittyvää vaikka olin katsovinani jokaisen alueen aika tarkasti läpi.
Tämä aikaisemmin linkki on kelpoa tavaraa, mutta jos haluaa seurata näitä "suomijaksojen" vieraita niin telkku.com on suhteellisen hyvä ja luotettava. Tuolta NBC:n Conan sivuilta ei löydy enää mitään noista episodeista.
Ja mä ky luulin, että oon kova Conan dikkari, niin se kovin kaikista taitaa olla toi glottis. Se tuntuu ottavan selvää enemmänki Conanista, mitä tarvii
[Kalifornian kuvernöörin ääntä matkien]<i>No you are!</i> :hitme: [/Kalifornian kuvernöörin ääntä matkien]
HELLO G'VNOR !! Pakkohan Conesyn oli heitettävä loistavaa cockney aksenttiaan Michael Cainelle. Toimii aina.
Voi helv[beep]in helv[beep]ti kotoväki heräsi uniltaan kun repesin nauramaan kun Caine pyysi Conania vetämään esimerkkiä tuosta aksentista vieläkin naurattaa.