Joululaulu insertti oli aika väsynyt veto ja viimeaikojen vieraatkaan eivät ole tarjonneet mitään best of Conan hetkiä. Bittiavaruudesta kuitenkin löytyi mukava linkki vanhojen inserttien jne.. ystäville.
Agree. Olisivat edes valinneet jonkun oikean joululaulu-porukan. . . paistoi vähän turhan helposti läpi tuo nälkiintyneiden näyttelijöiden jengi.
Mun mielestä tuo jouluinsertti oli kohtalainen. Ei mitään parasta Conania, mutta hyvä silti. Itse odotan aina näitä inserttejä, koska Conan pystyy niissä vapaammin pelleilemään. Valitettavasti nykyään näitä inserttejä on näytetty todella harvoin. Suurin ongelma tässä jouluinsertissä oli juuri se, kun Conan yritti jammailla sen "kuoron" mukana. Conan ei saanut energiaansa päälle, ja monet hänen "lisäyksensä" lauluihin tuntuivat väkinäisiltä. Mutta olihan siellä niitä hyviäkin kohtia. Se juutalainen mies, müslipatukat, Conanin "Son of a bitch" huuto autoilijalle... Ja olkaapa nyt rehellisiä, itseäni ainakin nauratti, kun Conan tuli aluksi pukeutuneena "vanhaksi" Batmaniksi. Mahtava! Joo, Bill Murray tuntui olevan omissa maailmoissaan. Olen pitänyt aina häntä yhtenä parhaista koomikoista, mutta nykyään herra Murrayn jutut eivät ole luistaneet vanhaan malliin. Mielestäni hän on muuttunut vähän snobimmaksi, vaikka tiedän, ettei hän taida olla snobi. Haastis oli tosiaan aika tylsä. Tony Bennettin joululaulu oli tunnelmallinen, vaikka tämä kultakurkku onkin vanhan ikänsä myötä menettänyt vähän äänestään.
Let's face it... kyse on odotuksista. Ihmiset odottavat aina koomikoiden, nuorten tai vanhojen, olevan hauskoja tilanteessa kuin tilanteessa.... jokaisessa haastattelussa, jokaisessa elokuvassa ja elokuvan ulkopuolella. Jim Carrey pystyy tähän melkein 100%:sti, ainakin niissä haastatteluissa joissa olen miehen nähnyt... kaikki eivät jaksa panostaa ja Murray ei oikeastaan ikinä ole ollut semmoinen kunnon hupiveikko - lähes kaikki miehen komediaroolit viittaavat ironiseen ja itseironiseen naljailuun, josta se komiikka on lähtöisin... Ghostbusterseista lähtien. Ei kaikki aina viitsi, jaksa ja niin päin pois - kun ei ole pakko. :thumbsup:
Koko jakso oli mielestäni aika tylsä, Maxin ja Conanin reality tv small talk momenttia lukuunottamatta. PS. Jerry Orbach kuoli. :weep:
Joka oli kyllä aivan loistava pätkä, koska suurinta osaa näytetyistä klipeistä en ollut nähnyt. Onkos tuo esitetty joskus Suomessa?
No hoh hoh.. Olipa kyllä laimee vitsi suomesta.. Olis nyt voineet edes jonkun oikean sanan siihen, laittaa eikä mitään älämölöä.. :sleep:
Katselin että onpas siinä Enbusken näköinen tyyppi, mutta ajattelin sen olevan vain kaksoisolento. Paitaan en kiinnittänyt huomiota.